Capitolul 23 - The Trio

1.7K 89 35
                                    

Dar la doar cativa metrii de aceasta imi aud numele:

-Katherine !

Acesta nu putea fii nimeni altcineva decat Ryan. Il ignor si imi continui drumul la masina,dar acesta striga din nou. Ma intorc si-l vad alergand spre mine. 

-S-a intamplat ceva?*intreb calma.

-Trebuie sa vorbim...

-Nu,nu trebuie,pentru ca nu avem ce sa vorbim.

-Despre azi dimineata...

-Da,dupa cum am spus,nu avem ce vorbi. Am spus tot ce aveam de spus dimineata.

-Eu nu si as vrea sa ma asculti.

-Ryan,da,a fost o prostie sa vin la birou si sa te sarut de fata cu cineva,dar am facut-o pentru ca aseara ai spus ca nu trebuie sa ne ascundem. Bun,te-ai razgandit,am inteles,acum trebuie sa ajung acasa*deschid usa masinii si cand sa urc inauntru Ryan imi apuca incheietura mainii si zise:

-Lasa-ma sa-ti explic...te rog!

-Nu e nimic de explicat!

-Ba da,este!

Ma las convinsa,iar el si-a dat seama de asta,m-a luat de mana si ne-am dus spre masina lui. Acolo mi-a facut semn sa ma urc. Asa am si facut. Inchise usa in urma mea apoi se urca si el.

-Uite,n-am mai avut vreo relatie cu una din studentele sau cu angajatii mei. Si da,am uitat ca nu ne ascundem si deaia s-a intamplat ce s-a intamplat,te rog sa ma ierti. A fost vina mea,m-a surprins faptul ca ai venit la mine in birou si ti-ai facut curaj sa ma saruti. Eu ca prostul am stricat momentul. Asa ca te rog,hai sa mai facem asta o data,dar de data asta bine,ce zici?*isi puse mana pe mana mea care se afla pe piciorul meu.

-Da...de fapt,e si vina mea,ar fi trebuit sa imi dau seama. Imi pare rau.

-Acum suntem chit,nu?*zambi si se apropie de mine si ma saruta.

Zambesc,apoi ma pregatesc sa ies din masina,dar sunt oprita de vocea lui calda:

-Te duc eu.

-E in regula,masina mea e la cativa metrii distanta.

N-apuc sa deschid portiera ca pornit masina. La scurt timp opri in fata hotelului.

-Multumesc. Vrei sa urci?

-Nu,mersi. Sunt obosit,ma duc direct acasa.

-Ok,pai...noapte buna*zic vrand sa deschid usa,dar din nou ma apuca de mana si ma intoarse cu fata spre el. 

Se uita la mine,apoi ma saruta. Ii zambesc usor si ies din masina.

************************

Dimineata plec mai devreme la serviciu,fiindca ma rugase Ryan. Cica va venii cineva care vrea sa faca contract cu spitalul.

Imi iau o rochie crem sa arat bine si prezentabil,niste pantofi cu toc negrii,accesorizez tinuta cu un ceas cu diamante,un inel de argint si un lantisor primit de la mama tot cu diamante si am plecat. Ajunsa la spital,m-am dus direct in biroul lui sa astept domnul care urma sa vina. Mi-am agatat haina in cuier,mi-am pus geanta pe birou,m-am mai aranjat putin si am luat loc pe scaun. La scurt timp,cineva batu la usa:

-Intrati !

Apasa usor pe clanta,apoi usa incepu sa se deschida din ce in ce mai larg,dand peste ochii albastrii ai lui Damon.

Deci nu pot sa cred a Damon e domnul respectiv,nu cred ! Si ce nu mai vine sa cred ca Ryan nu mi-a spus despre cine e vorba! La inceput Damon avea o fata serioasa,cand a inchis usa in urma lui si s-a uitat la birou,el afisa o privire uimita. 

The Doctor (in curs de editare-nu poate fi citita)Where stories live. Discover now