31-Daddy

1.7K 53 23
                                    

(Linnea)

Huttrande joggar jag snabbt över den folk tomma vägen. Jag vet vart hans hus är och jag drar upp min mobil och stannar upp för att kunna skiva:

02.01
Jag: Jag är framma typ

02.02
Marcus: okey babe:* gå rundt huset. Det er en stige mot et vindu

02.02
Jag: menar du att jag ska klättra upp för en stege till dig?? Sjukt..

02.02
Marcus: ønsker du å stå ute og fryse?

02.03
Jag: ...

Marcus är sjuk.. Jag smyger tyst in genom grinden som omger huset och joggar sedan över den gruslagda gången som svänger runt huset. Små stickiga grenar slår mig mot kinden och gräset river mina ben.

Mycket riktigt står det en metallstege lutad mot  den stora fasta träväggarna. Jag ser kisande upp för att kunna se något i mörkret. Vinden kryper in i mina kläder och ett huttrande far ur mig. Då plötsligt öppnas ena fönstret och en gestalterad skugga ser ner mot mig. Jag ser svagt Marcus lugg hänga över pannan och han vinkar glatt mot mig.

"Flytte på stigen" väser han tyst och pekar mot stegen som står precis bredvid honom.

Jag gör snabbt som hans säger och tar ett fast tag i de iskalla metalldelarna. Ilningar går genom min kropp när jag med Marcus hjälp försiktigt lutar stegen mot hans fönster. Då tar han ett bestämt tag om toppen på dem och nickar åt mig att börja klättra..

Mina lungor fyller sig med luft innan jag sätter mina händer på de läskigt tunna pinnarna och börjar långsamt klättra. Om någon skulle komma nu så skulle jag tappa taget och dö.. Jag ser upp mot Marcus ansikte som jag ser allt tydligare för varje steg jag tar på stegen. Så jag konsentrerar mig på det istället på att om jag tappar taget så skulle jag vara gaska död.

Med dessa tankar i mitt huvud märker jag inte när han tar tag om mig och drar mig över fönsterkanten. Först när jag käner hur fönstrerna stängs och hur hans kropp sätter sig närmare mig ser jag upp och ler lyckligt mot honom. Jag besvarars av ett minst lika fint leende innan våra läppar långsamt möts.

Marcus tar snabbt tag i min midja och trycker mig hårt emot sig samtidigt som hans tunga lurar sig in i mun. Jag känner hur hela min kropp bara bli endel av honom och jag drar min hand över hans rygg och den andra på insidan av hans lår. Då tar han komandot och rullar över på sin stora säng så att jag hamnar under honom. Hans läppar trycks i snabb tackt över min hals och mina nyckelben. Varje kyss känns som stora eldar som brinner på min kropp och jag vrider mig av behag i sängen och känner hur mina naglar borrar sig in i  madrassens mjuka tyg.

"Linnea?" Jag ser, nästan irriterat upp på honom. Jag vill bara känna hans läppar mot min kropp igen och jag drar i honom för att få honom att komma närmare. "Linnea.. är du sikker? Jag vill ikke gjøre noe som du ikke vil" mumlar han tyst och stryker undan en hårlock som ramlat för mitt ansikte.

Jag himlar lugnt med ögonen innan jag vänder min blick mot hans.
"Marcus.. Jag älskar dig, och jag vill" viskar jag tyst och pressar sedan mina läppar mot hans igen. Han verkar ge upp för jag känner snart hans fingrar runt min midja och ett lätt stön far ur mig och nästan in i hans mun.

Marcus har bara ett par kallingar på sig så jag kan enkelt rulla över honom så att jag är överst. Väl över honom börjar jag kyssa hans bröst. Som han gjorde på mig. Killen under mig flämtar tyst när jag långsamt kommer  ner mot kalsong kanten. Jag ser hur hård han är och jag ler tyst för mig själv. I ett snabbt drag drar jag ner dem och hans stora vän visar sig helt ut för mig. Nu stönar han högt och nästan ett litet skrik slipper ur honom när jag lät omsluter mina läppar runt den.

När jag drar ifrån och kommer krypandes mot honom igen drar han längtansfullt i mina byxor. Jag drar själv av mig dem och trosorna i ett svep så att jag blottar mig framför honom innan jag lägger min över honom så att han åter rullar över igen. Då särar jag på mina ben och drar skakigt efter andan när hans tunga glider över mig där nere.

"Marcus.. snälla" stönar jag tyst och drar efter honom. Jag hör hur han sträcker sig efter något på golvet innan han åter är uppe hoa mig igen. En kondom..

Jag sträcker mig mot honom för att få sätta på den på den men har tydligen redan gjort det. Sedan lägger han sig över mig och börjar glida med sin vän nere där jag är som mest kåt..

Så plötsligt trycker han sig hårt in i mig! Ett högt stön far ur mig och jag tar tag i Marcus arm! Han drar fram och tillbaka samtidigt som vi båda stönar i kör..
"Daddy.. snälla mer!" Viskar jag utan att tänka mig för och möts av ett tyst skratt. "Daddy seger du?" Mumlar han. Men han verkar lyssna då han börjar tryck in sig ännu mer i mig! Jag skriker nästan då det känns som om han rör min mage! Inifrån!

En svag smärta börjar mola där nere och ett lätt "aj" far ur mig.. Jag känner hur Marcus drar ut sig och ser oroligt på mig.
"Er du okey?" Viskar han tyst och drar sin hand över min kind.
"Det gör.. ont" mumlar jag svagt och ser upp mot honom.
"Men elskling..." viskar han tyst och lägger sig bredvid mig.

Vi körde väll lite för hårt..

Lite dirtyyyyy

A Nice GameWhere stories live. Discover now