32-Bare en jente

1.5K 51 19
                                    

(Linnea)

Den varma känslan drar sig ner mot min höft och jag vrider mig långsamt om. Värmen försvinner och jag ser grumligt in i ett par fantastiska ögon.
"Hej på dig" mumlar jag och ler ett trött leende. Marcus hand rör sig lätt över min kind och jag sluter åter mina ögon. Han drar mig intill sig och jag jag kryper ihop mot hans bröst. Värmen från honom letar sig in i varje del av min kropp.

"Vi kan villl ikke bli her hele dagen?" Mumlar han trött gnuggar in sitt ansikte i min nacke så att hans varma andetag drar över min hud.

"Martinus, Christine.." suckar jag och drar mig långsamt ur hans grepp tills mina fötter snuddar det iskalla golvet. En lätt rysning drar genom min kropp när jag reser mig upp och börjar leta reda på mina kläder som ligger utspridda på golvet. Luften drar runt min nakna hud och jag känner Marcus blick från sängen.
Snabbt skyler jag mig själv med kläderna innan jag snabbt skyndar ut ur rummet.

Snabbt stänger jag dörren om mig och låser. Sedan vänder jag mig suckandes om och sjunker ner på golvet till det kliniskt vita badrummet. Ett leende börjar spridas på mina läppar och jag skrattar tyst till.
Jag ät helt galen..

Jag kränger snabbt på mig kläderna innan jag går ut genom dörren. Min hand placeras på dörrhandtaget och jag tänkte precis öppna.. men två röster hejdar mig..

"hvem var det?" Suckar en irriterad röst som jag känner igen som Martinus. Några sekunder går innan jag också hör Marcus.

"Bare en jente"

Kort..

A Nice GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu