[Linnea]
"Vafan Marcus, Jag trodde inte du var helt hjärndöd?!"
Han ser bara på mig. Sedan går han bara. Härifrån. Utan att säga ett jävla piss! Vadå sårade jag honom nu?
Han är en fuckboy Linnea, Han har inga känslor. Han är bara en vandrande våldtäkts man som försöker få dig att lita på honom. Sen kommer han bara ligga med dig och lämna dig. Så dum är du väll inte att du tror att han seriöst räddade dig idag för at han var orolig för dig?
Jag drar ett djupt andetag innan jag vänder mig om. Att ens röra mig gör ont som in i helvetet! Vad ska jag säga till mamma?
De bryr sig inte Linnea. De bryr sig bara om Line och Lena, och sina kära mobiler!
"Men käften!" säger jag högt till den där rösten i mitt huvud. Ett äldre par på andra sidan vägen ser irriterat på mig.
Mamma och pappa bryr sig visst om mig. Men de kan inte få veta vad som händer i skolan. Då skulle det bli kaos. Och mer centrum kring mig. Sen kommer "Queen" och hennes gäng ge sig på mig mer än någonsin. Att berätta är samma sak som att bli offentligt avrättad.
-
När jag låser upp dörren hör jag till min fasa att mamma och pappa är hemma! Snabbt stänger jag dörren och böjar halte ner för trappan.
"Linnea"
Jag stannar upp. Pappa..
"Ehe Hej.." mumlar jag tyst och utan att vända mig om. Mitt ansikte är alldeles blåslaget och sårigt. snabbt drar jag upp min stora huva och vänder mig om.
"Vad har hänt" frågar pappa och ser tvivlande upp ifrån sin iPad.
FAAAAAAAN!!
"Ehe.. jag spelade fotboll. Du vet, mig och en boll. I alla fall så snubblade jag på gruset. Siv. Våran mattelärare tyckte att jag skulle gå hem" svarar jag och slinker in bakom honom in i huset.
Jag haltar snabbt ner för trapporna och slår snabbt igen dörren. Jag drar en lättad suck.
Medan jag snabbt klär av mig kläderna tänker jag på Marcus.
Hade han räddat mig?
Vad menar han? Varför var han snäll?Men de tankarna försvinner snabbt när jag går in i duschen (HON HAR EN EGEN DUSCH O SÅÅ:()
Det varma vattnet rinner ner för min kropp och det torkade blodet rinner sakta ner i olika strilar på mig.Det var jävligt snällt av honom ändå..
SORRYY FØR KORT KAPITEL OCH TRÅKIGT;(
GLØM IKKE ATT STÆLLA FRÅGOR TILL Q&A PÅ "HATE ME"!!!
CZYTASZ
A Nice Game
FanfictionJav lovade mig själv att aldrig falla för en sådan som dig. Och när jag väl föll, och du fångade mig. Så släppte du taget varje gång. Skämmdes du över mig? Eller var jag bara en bricka i ditt spel? Startad 14/12-16 Avslutad 16/6-17