Touch My Heart ~ 1.bölüm

5.7K 288 1
                                    

" Uh ! " Luhan ve Kyungsoo şaşkın bir şekilde uzun koridor boyunca birbirlerinin yanından ayrılmadan yürüdüler. Okul Luhan'ın internette baktığından daha felaket bir durumdaydı.Sınıf kapıları üzerinde tonlarca lanet ve küfür yazılarıyla dolu sürgülü tahtadan yapılma yıkık dökük bir durumdaydı. Sınıfların koridora bakan tarafında bulunan camlar oldukça kirli ve hatta bazıları çatlak ve kırık durumdaydı. Koridorlar öğrencilerin sınıftan dışarı çıkardıkları sandalyeler ve masalarla doluydu.Bütün okul büyük bir pisliğin içine girmiş gibiydi.Küfür edip birbirlerine bağırıp çağıran, birbirleriyle kavga eden ve hatta öpüşüp koklaşan çiftlerden bahsetmek bile istemiyordu Luhan.

" Baban senin bu nazik durumlarına oldukça kızmış galiba. " Luhan yanında kucak kucağa oturmuş sevgilileri görmezden gelerek tekrar Kyungsoo'ya döndü. Onunda yüzünde hoşnutsuzluğunu belli eden açık bir ifade vardı

" Kaçıp gitmek istersen seni anlarım. Çünkü bu okulu Jongin görürse başın belaya girebilir Luhan" Kyungsoo telefonunu annesinden gelen çağrı yüzünden cebinden çıkarmak zorunda kalmıştı.

" Evet, Jongin'in beni bu okulda görmesiyle başım büyük bir belaya girebilir ama ben yinede seni bırakmayacağım. "Luhan tatlı gülümsemesi ile Kyungsoo'ya bakmaya devam etti kayıt işlemlerini yaptırmak üzere yürürken.

Tam koridoru dönecekleri sırada yanlarından geçtikleri bir grup serseri tipli erkek öğrencilerden biri hızla Kyungsoo'nun sırtına astığı çantasına asılıp onu geriye çekti. Luhan'da şaşkınca onunla birlikte durmak zorunda kalmıştı.

" Nereye gittiğini sanıyorsun? " uzun boylu çocuk Kyungsoo'nun çantasını tutmaya devam etti bir süre daha. Fakat Kyungsoo her zamanki adamı çıldırtan sakinliğini korumaya devam ediyordu yinede sabit bakışlarıyla.

" Okul müdürünün odasını arıyorduk kayıt işlemlerimizi yaptırmak için. "

" Ah, demek yeni gelen kurban sizsiniz. " Çocuk Kyungsoo ve Luhan'ı baştan aşağıya süzdükten sonra alaylı bir gülüşle onu geriye itti ardından.

" Uh. " diyerek bunu kabul etti Kyungsoo, çantasının düşen kolunu tekrar omzuna takarak." Luhan çocuğun yüzündeki bu cevap yüzünden allak bullak olmuş ifadeyi görür görmez Kyungsoo'nun eline yapıştığı gibi hızla uzaklaştırdı onu.

" Baban seni buraya sırf o burada okuduğu için mi yolladı sence. " Luhan, Kyungsoo'nun elini tutmaya devam ederken bir yandan da hızla yürümeye devam ediyordu.

" Bunu bende merak ediyorum. Kyungsoo durumdan memnun olmayarak birkaç kez Luhan' dan elini kurtarmayı denese de Luhan öyle sıkı tutuyordu ki Kyungsoo bunu başaramadı ne yazık ki.

~ ~ ~

" Ah, sınıfımız güzelmiş. " Do Kyungsoo yüzündeki tatlı gülümsemeyLe devam ederken Luhan'da onun arkasından yavaş adımlarla girdi sınıfa.Bu sınıf okuldaki diğer sınıflara kıyasla daha iyiydi. Luhan'ın Kyungsoo odadan çıktıktan sonra müdürle yapmış olduğu konuşma oldukça başarılı olmuştu anlaşılan. Okuldaki -diğerlerine kıyasla- en temiz ve düzgün öğrencileri olan sınıfa gelmişlerdi.Şimdilik ( ! ) Luhan böyle düşünüyordu.

" Diğerlerinden daha iyi. " Luhan da Kyungsoo'ya katılmak adına buruk bir şekilde gülümsedi.

~ ~ ~

" Kyungsoo , " Luhan asık suratı ile yanında oturan Kyungsoo'ya döndü.

" Uh? "Kyungsoo ise Luhan'a bakmak yerine elindeki son model telefonuyla oynamaya devam etti.

" Ben bu okuldan pek hoşlanmadım. "

Kyungssoo aniden telefonuyla oynamayı kesip derin bir nefes aldı. Luhan'ın eninde sonunda bunu söyleyeceğini biliyordu. Ama bu düşündüğünden de erken olmuştu. Yavaşça başını çevirip ona döndü.

Touch My Heart (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin