Záznamový arch Chemon 1/2

1.6K 187 38
                                    

Záznamový arch Chemon; USA; rok 2117

Vznik dokumentu: rok 2017

Text: 100 let před tím...

Autor: Neznámý

Nikdo neví, odkud přišla. Nemoc šířící se neznámým způsobem mezi lidmi velmi pomalu. Způsob rozvíjení je neznámý. Její inkubační doba je nejméně pět let. První příznaky se začaly objevovat již v roce 2012.

Znám hned několik lidí, kteří mají stejné příznaky - dva roky se nejspíš nic neděje a ona se dobývá dovnitř vašich buněk, náhle začnete mít nekorigované bolesti, budete se potit a řvát. Tato doba trvá asi měsíc a nakonec se vám na kůži objeví modré fleky. Závěrem a potvrzením její existence je, že se všechny vaše žíly, tepny, ale i srdce zbarví do výrazně modré barvy. Dnes je nejméně nad tisíc občanů, kteří touto chorobou trpí. Nejvíce lidí postihuje ve Spojených státech amerických, dále v Rusku, Číně, ale ani Evropa není výjimkou. Obyvatelé se začínají bát, v jejich očích lze vyčíst strach a starost.

Televize a média o ní nemluví. Nevím, nejspíš se jí bojí, a tak je pro ně lepší zabývat se různými krádežemi, autonehodami a denními záležitostmi. Občas v novinách nebo méně známých denících vzniknou články s názvy „Modrý blázen se objevil v centru města" nebo „Avataři mezi námi" Dokonce ani mnoho géniů a doktorů si neví rady, aby ji dokázali vyléčit.

I přesto všechno, existuje několik skeptiků. Mnoho lidí si myslí, že nemoc je zkrátka výmysl některých nakažených, a tak jí vůbec nedůvěřují. Možná je to tím, že nejvíce procent zasažených jsou psychicky labilní lidé, většinou nazýváni divnými. Vyznačují se přecitlivělostí, nervozitou, náladovostí, impulzivitou, úzkostlivostí, skeptičností a tak dále. Labilní lidé také hůře snášejí psychickou zátěž. Člověk ztrácí svou důvěřivost vůči sobě. Možná je to impulzem této, zatím neprobádané, nemoci.

Je smutné, že v dnešní moderní době nad touto nemocí nikdo nezamyslí. Co když za několik desítek let budou lidé umírat? Pomůže nějaká látka ji vyléčit?

Závěrem bych chtěl říct, aby občané tuto nemoc nepodceňovali. Zatím můžou modří lidé s námi žít. Však jednou se to může pěkně vymstít.

Anonym

Život v kapce roztokuKde žijí příběhy. Začni objevovat