Záznamový arch Chemon 2/2

1.1K 152 12
                                    

Záznamový arch Chemon ; USA; rok 2117

Vznik dokumentu: rok 2115

Text: 2 roky před tím

Autor: Neznámý

Modrá krev je název nemoci, který získala kvůli její charakterizaci. Počet nakažených obyvatel velkou stupnicí stoupá vzhůru. Lidé jsou zmatení. Dne 25. 9. 2115 nám vědci z výzkumné laboratoře Quinci oznámili, že chystají objevit látku, která by měla nezastavitelnou nemoc ukončit. Některé to uklidnilo, konečně se objeví lék.

V ulicích vznikly skleněné bubliny, kam můžou chodit pouze nenakažení. Jsou průhledné, mají dobře zajištěnou klimatizaci, nacházející lavičky jsou vyrobené ze skla. Díky nim, se také návštěvníci seznamují, vznikají tak nové přátelství. Bohužel většina se rozpadne, jelikož jeden z nich dostane Modrou krev.

Existují však i lidé, kteří vlastní své soukromé bubliny, s kterými chodí mezi nakaženými. Tímto způsobem nedochází ke styku, takže ani k případnému přenášení choroby.

Vláda oznámila místa, která mohou lidé s Modrou krví navštěvovat. Všechny osobní dokumenty se potlačily a nahradily je genetické čipy zavedené v levém rameni. Vznikly některé nové elektronické přístroje, a největší změnou prošly tablety, televize a hodinky. Jsou to vlastně destičky, z kterých se po stisknutí tlačítka objeví laserový obraz. Slouží k získání zpráv, různých informacích od ředitelů firem, ale i upozornění. Pro zajímající obyvatele byly navrženy speciální hodinky, které jsou vybaveny grafem znázorňující úmrtí nebo přesný počet nakažených.

Nemoc podstoupilo několik dobrovolníků, ale dostatečný počet informací vědci nezjistili. Je škoda, že naše prostředky nedokáží nemoc přesně indentifikovat. Mnoho nemocných lidí se nedožije více než patnáct let od doby, kdy se jim projevil první příznak. Dodnes se žádný takový jedinec neobjevil.

Anonym

Život v kapce roztokuKde žijí příběhy. Začni objevovat