אז.. העליתי עוד פרק כי כל כך שימחתם אותי עם התגובות, הדירוגים.
חשוב לי שתדעו שכל הדירוגים, התגובות, נותן לי כל כך הרבה מוטיבציה ושמחה.
תמשיכו כך, אוהבת המון המון. חג שמח( :
תהנו מהפרק.התחושה של שפתיו על שפתיי היה הדבר היה כיף, טעים וטוב.
כל גופי נרתע למגעו עליי,
אני רוצה את זה עוד פעם, אני רוצה את זה עוד הרבה פעמים.
אבל לא.
אני לא יכולה, הוא לא בשבילי.
מיד אחרי שסטרתי לו ברחתי משם בטיל היישר הבייתה, מה אני עושה?אמא ואבא עדיין לא הגיעו ככה שהבית משאר ריק .
הורדתי ממני את השמלה , חושפת את גופי.
אני לא בטוחה בגוף שלי, אני לא בטוחה בעצמי.
אני שמנה, זה לא יעזור מה יגידו, אני לא אוהבת את איך שאני נראית.
איך הוא גילה שאני לא אוכלת?
אפילו אמא ואבא לא ממש שמים לב לזה.הודעות נשמעו מהפלאפון שלי, פתחתי, רואה שיחה שלא נענתה מרון ובר ועוד מיליון הודעות מהן, ו.. שום הודעה מליאם.
למה ציפיתי? הוא מנשק אותי, אני נותנת לו סטירה, שאני חייבת לציין חזקה.
אז למה אני מצפה?
כבר שכחתי מי זה ליאם?עניתי להן שחזרתי הבייתה ושאסר להן מחר מה היה.
"פאק" מילמלתי לעצמי בעצבים כשנזכרתי שמחר מתחילים עם הפעילות ההתנדבותית,
אני לא יודעת מה לעשות, המורה אמרה שאין סיכוי שיחליפו את הזוגות.
כמובן שבר עם הראל ואיך לא, רון ביחד עם סיוון. אני נתקעתי עם ליאם ששונא אותי ואני אותו.----
"ואז סטרתי לו וברחתי הבייתה" סיימתי לספר כשאני רואה שתי חיוכים גדולים מולי,
"מה אתן מסתירות ממני? " שאלתי אותן מבולבלת, "סתם.. " ענו יחד וצחקו על זה, פרצופי נהיה רציני ועצבני, "טוב. טוב, אתמול במסיבה אני ורון היינו עם סיוון והראל,
לא ראינו אותך אז חשבנו שכבר הלכת הבייתה והכל בסדר, ואז הגיע אדון ליאם, עצבני ממש.
ככה הבנו שהוא נישק אותך, הוא היה חמוד ממש דרך אגב, ואם תגידי שאמרתי את זה אני אכחיש" בר אמרה וחייכתי אליהן,
יש לו סיבה מוצדקת להתעצבן לא?
בחורה ראשונה שמסרבת לנשיקה מ'הנסיך ליאם'.את השעתיים הראשונות העברנו בדשא הגדול בבית ספר, מרכלות על הזוגיות של רון עם סיוון ובר עם הראל ובעיקר, על זה שעדיין לא היה לי חבר.
"תמי" רון אמרה בזמן שישבנו על הדשא,
עשיתי פרצוף שואל והיא הרימה את ראשה לכיוון שמאחורי, הסתובבתי פוגשת בעיניו של ליאם, מגיע לכיווני, "אוף אין לי כוח להתנדבות איתו, תצילו אותי! " צעקתי להן בשקט שלא ישמע והן רק חייכו , כלבות!
"הולכים, תביאי את הדברים שלך אני בכניסה לבית ספר , נוסעים עם האוטו שלי" הודיע בקול קר מתמיד ועבר אותי, יוצא מבית ספר.
YOU ARE READING
אריאל- עונה 2
Romanceהעונה השנייה לסיפור 'אריאל', הולכת להיות עונה סוחפת, מטורפת, מרגשת ובעיקר- אוהבת.