סגרתי את המזוודה אחרי מאמצים רבים בשל הנפח שלה, "תמרי תרדי למטה, ליאם הגיע"
אמא צעקה לי מלמטה ובשניות אבא התייצב בחדרי לעזור לי עם המזוודה.
"ילדה שלי" אמר וחיבק אותי ,"אבא אני אתגעגע" מילמלתי, "נדבר נסיכה שלי, לכי תעשי חיים עם ליאם" הוסיף , נושק ללחיי.ירדתי מיד אחריו במדרגות, פוגשת באמי ובליאם, "אוי אמא" רצתי לחבק אותה, זורקת על הרצפה את התיק הקטן, עוטפת את גופה הצנום, דמעותייה ירדו על בגדיי והשאירו סימנים, התפרצתי גם אני בבכי, לא יכולתי לעמוד בפניי אמא, מי יכול?
"ליאם קח אותה מפה לפני שגם אני אתחיל לבכות" אבא אמר בחיוך מהול בעצב והתחבקנו כולנו, גם עם ליאם, יוצאים מבית הוריי לעבר המונית שתיקח אותנו לשדה התעופה.שלושה ימים עברו מאז החתונה,
אני נשואה לליאם, ואין מאושרת ממני.
הוא עשה לי הפתעה ולירח דבש שלנו , נוסעים לתאילנד לשנה.עברנו ליד הבית של אביאל , מיקה ותומר, נפרדים לשלום.
"נוסעים נכבדים, בעוד מספר דקות המטוס יינחת" הודיעו בכריזה והפסקתי להקשיב כשראיתי את ליאם, נרדמנו שנינו כשראשי היה מונח על כתפו וראשו על ראשי, הוא ישן, עדיין."ליאמי, לי.. " עיניו נפקחו מה שהבהיל אותי טיפה, "שש.. אני קם" אמר , משתיק אותי ונושק מיד לשפתיי.
הגענו לסוג של בית ענק ענק מעץ, ממש כמו בחלומות, זה יהיה הבית שלנו למשך השנה הזו, הוא נראה מדהים מבחוץ ואני בטוחה שמבפנים אפילו יותר.
כמו שאמרתי וצדקתי, אכן יפה מבפנים.הייתה בריכה ממוקמת באמצע הבית, חלק ממנה חם וחלק נעים, קריר, בנוסף לים שבחוץ.
הסלון גדול וטלויזיה במרכזו.
וחדר השינה, וואו!"חיים שלי! אני חולה עלייך" צעקתי באוויר כשליאם אוחז במותניי מאחורי, נשימותייו על עורפי, מעביר בי צמרמורת נעימה בכל הגוף.
"מוכנה לחנוך את הבית? " לחש לי , נתתי לו מכה קטנה בכתף, הולכת לחדר ומוציאה בגד ים, ליאם היה לידי, מוציא גם הוא, לקח לי זמן להחליף אז ליאם התקדם,
יצאתי החוצה כשעל גופי בגד ים תחרה בצבע שחור, "ליאמי" צעקתי, לא רואה אותו מה שקצת הבהיל אותי, "ליאם, ליאמי! " חזרתי על הצעקות שלי כשהרגשתי פתאום גוף סוחב אותי לעבר המים, ראשי היה מול גבו כשהתחת שלי מול פניו מה שלא מנע ממנו לצבוט, "ליאם! אתה מת! " צעקתי כששמעתי את השעשוע בפיו,
בשניות גופי הוטל במים כשליאם לידי,
"למה עשית את זה? " שאלתי "על זה שקראת לי 'ליאמי'" חיקה אותי בזילזול , גילגלתי את עיני, מתקדמת אל החוף , ליאם שחה אלי מהר, מושך אותי חזרה אליו כשכל אחת מרגלי בצידיו של ליאם, "את כל כך יפה, וכל כך שלי" לחש בצרידות שהייתה כל כך סקסית לאוזני, נישקתי אותו , "מה. נראה. לך? " צעקתי סוטרת לו קלות כשפתח את הבגד ים העליון שלי, לא נותן לי אותו.
מזל שזה רק שנינו, נשארנו באותה בתנוחה, מתנשקים ומתחכחים, שפתיו נשקו לפיטמותיי, מוצצות ועוברות לשפתיי, תחושת עונג הציפה את גופי."מאמי, בוא לחדר" אמרתי בחיוך והוא קרץ לי, בשניות היינו מחוץ למים כשהוא מסתיר עם גופו את חלקי העליון.
••
הוא החזיק בקבוצת השיער שלי,
בפעם המליון בשבוע הזה שאני מקיאה.
"דיי אני לא יכולה יותר" אמרתי כשדמעה ירדה מעיניי, "אני אוהב אותך יפה שלי" אמר מנחם אותי, מנגב את הדמעה שצנחה מעיניי, ראו שהוא מתייסר מהכאב והחולשה שלי,
הוא נסיך, נסיך שלי.הלכנו לרופא בכפר,
מחכים לתוצאות הבדיקה, לחוצים, חוששים.
"אני שמח לבשר לכם שזה כלל לא מחלה, את בהריון גברת, מזל טוב" הרופא הודיע בחיוך גדול.
החזרה לוילה הייתה שקטה, לא ידעתי מה להגיד ואני מניחה שגם ליאם לא.
למה?
הוא לא רוצה את התינוק?
הוא לא רוצה עכשיו?
הוא יעזוב אותי?"אתה תעזוב אותי? " לא יכולתי להתאפק
"בחיים לא חיים שלי,למה את חושבת ככה?"
שאל מודאג, כשראה שגם הבעת פניי לא הייתה שונה משלו,
"למה אתה לא אומר כלום אז? אתה לא שמח? " "בטח שאני שמח, אני פשוט מעכל"
לא הבנתי כל כך למה הוא מתכוון אבל העברתי את זה הלאה."אני אוהב אותך יפה שלי, יותר מכל דבר אחר" אמר ונשק לשפתיי, "אני אוהבת אותך"
••
"מזל טוב!! " המיילדת קראה בחיוך גדול והביאה לנו את התינוק הקטן שרק יצא ממני,
"אישה שלי!! אני אוהב אותך" ליאם צעק וחיבק את כל הרופאים שהיו בחדר כתוצאה מההתרגשות שלו, חייכתי, אומרת להם שאני מצטערת על ההתנהגות והוא רק צחק
"אני אוהבת אותך" נשקתי לשפתיו כשנרגע.פתחתי את עיניי למשמע קולות בחדר הלידה, ליאם ישב לצידי כשעידו, התינוק שלנו בין זרועותיו ומלא בלונים ופרחים בחדר.
סובבתי את ראשי, פותחת את עיניי , אני לא מאמינה! "דיייי! " צעקתי מהתרגשות, כשהבכי לא מאחר מלהגיע, הם כולם רצו לחבק אותי, אמא, אבא, אביאל, מיקה, תומר, רון, בר, הראל , סיוון, כולם.המשפחה שלי.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
סיכום קצרצר של שתי העונות של- אריאל;
קודם כל, וואו!
אין לי מילים לתאר כמה שאני אוהבת, מעריכה ומרגשת מכם.
על התגובות , הדירוגים שכל פעם מחדש אני אומרת כמה זה מעלה מוטיבציה ורצון להמשיך לכתוב גם לי עם עצמי ובעיקר ובעיקר גדול מאוד- לכם.אשמח לשמוע את דעתכם על שתי העונות( :
אין כמוכם,
אוהבת המון!!
YOU ARE READING
אריאל- עונה 2
Romanceהעונה השנייה לסיפור 'אריאל', הולכת להיות עונה סוחפת, מטורפת, מרגשת ובעיקר- אוהבת.