הגעתי הבייתה, מניחה את התיק בחדרי ויורדת למטה.
הכנתי לעצמי סלט וישבתי בפינת האוכל.
הודעה נשמעה מהפלאפון שלי ,תמי , היום אנחנו נוסעים למסעדה עם דבי וליאם.
אני ואבא נגיע לאסוף אותך מהבית בשעה שמונה וחצי בערב.אמא כתבה בקבוצה של אבא, אמא ושלי.
החזרתי שבסדר למרות.. שזה ממש לא בסדר. לא רק זה שאני נדפקת איתו בהתנדבות של בית ספר, אני גם צריכה להיות איתו בזמן עם המשפחה.
למה?ואני לא אוהבת אותו!
"אז תבואו? " שאלתי את הבנות בשיחה שעשינו שלושתינו והן ענו שכן,
אחרי עשר דקות דפיקה נשמעה על דלת הבית, רון ובר עמדו בפתח כשחיוך גדול נפרס על פניהן.
"מ..מה קורה פה? מה פשר החיוכים? " שאלתי לא מבינה, עומדת במקומי כשהן מתחילות את דרכן למעלה, לחדרי.
"את.. וליאם! " רון צעקה ובר הצטרפה ל'התרגשות'.
גילגלתי את עיניי למשמע דבריהן,"לא תאמינו" רון הבהילה את בר ואותי בצעקה בזמן שהיינו מרוכזות בטלוויזיה, "מה קרה? " מיד הסתובבנו אליה בשאלה,
"שכחתי להגיד לכן, כשהייתי בדרך הבייתה עברנו בסופר לקנות משהו ותנחשו מי היה שם? סיוון" ענתה לעצמה, " הוא כזה חתיך!
הוא עמד מאחורי בקופה, ומרוב טימטומי לא הבאתי מספיק כסף ותנחשו מה? הוא שילם עליי! " ענתה בחיוך רחב שחשף את שינייה,
"חיים שליי" בר אמרה וחיבקה אותה,
"אין, בטוח תהיו זוג! " חייכתי , נושקת ללחייה.
אחרי שלוש שעות של פינטוזים מצד בר ורון על הראל וסיוון, לא יכולתי שלא לחשוב על ליאם, בכל זאת.. חבר שלהם.
אני לא יודעת מה הוא עושה לי, אבל בטוח הוא משפיע עליי איכשהו.יצאתי מהבית כשעל גופי מונח ג'ינס שחור עם קרע בברך וחולצת פסים בלי כתפיות,
פיזרתי את השיער שלי ונכנסתי לאוטו נדהמת לראות לא רק את ההורים שלי, אלא גם את דבי. וליאם.תודה אמא ואבא שטרחתם לספר לי שאנחנו נוסעים איתם, איתו.
חשבתי שנפגש במסעדה איתם."היי דבי" קראתי בחיוך וחיבקתי אותה,
יש שלושה מושבים מקדימה ושלושה מאחורה, איך שלא, אני הייתי צריכה לשבת מאחורה עם ליאם.
במשך כל הנסיעה הוא שתק והכובע שלו היה על ראשו, זה היה מוזר."בואו אחריי בבקשה " המלצרית בירכה אותנו לשלום והושיבה אותנו בשולחן,
התיישבתי ליד אבא כשליאם מולי ודבי לידו ואילו אמא ישובה בראש השולחן ליד אבא ודבי."איך היה לך היום תמרי? " אבא לחש באוזני, "היה ממש בסדר אבא, רון ובר באו אלי אחרי הצהריים" סיפרתי לו, "השארתן נקי? " שאל בקול רציני , הנהנתי לחיוב ובכך הסתיימה השיחה שלנו.
לא יכולתי שלא לשלוח מבטים לליאם, אני לא יודעת למה אבל משהו בהתנהגות הזו שלו קצת מטריד אותי, למה זה צריך להטריד אותי?
הרי לא אכפת לי ממנו, הוא סתם זבל.
נראה לי.
YOU ARE READING
אריאל- עונה 2
Romanceהעונה השנייה לסיפור 'אריאל', הולכת להיות עונה סוחפת, מטורפת, מרגשת ובעיקר- אוהבת.