Świat... Taki nieprzewidywalny... Jednego dnia zostajesz zjedzony przez kwiatka i lądujesz w jakimś kwadratowym świecie... Innego dnia oswajasz dinozaury... A nawet grasz w grę w której mechaniczne zwierzęta chcą cię wsadzić w inne mechaniczne zwierze w realu... Albo nawet chłopaka trzymającego balony (Ahh... Wszyscy go nienawidzą...).
Gdzie aktualnie się znajduje? Przed jaskinią. I macham do Willa który odchodzi w pizdu z walizką, która jest moja. Od początku...!
Wstałam, umyłam żeby jak i buzię, ubrałam nowe ubrania, ziewnełam i zeszłam na dół.
- Oh... Głębiej... Wsadź to głębiej... - Powiedział nieznany mi głos. - Um... Tak.. Tak dobrze... Oh...
...
*Ładowanie 5%*
*Skanowanie danych 69%*
*Usuwanie przeszłości 100%*
... zeszłam na dół.
- Oh... Głębiej... Wsadź to głębiej... Um... Tak.. Tak dobrze... Oh...
Halo! Tego nie ma w scenariuszu! Co się dzieje!? *Autorka wywala krzesło za nieistniejące okno* Co to ma znaczyć!? Kto się tam kryje!?
- No... Właśnie... A teraz przekręć...
WTF!? O.o
- No! I lampa naprawiona!
Ta robota mnie wykańcza... *Westchnięcie*
Ruszając dalej pojawiłam się w kuchni.
- No! I tu nie wracaj! - Krzyknął głos Billa.
- Ale on ma moją koszulkę! - Usłyszałam głos Daniela.
- Trudno! Wychodź stąd! - Krzyknął ponownie wkurzony Bill.
- Ale... - Usłyszałam nieznany mi głosik.
- Sio! Pasożycie! - Krzyknął jeszcze raz Bill.
Zaciekawiło mnie to aż tak że do nich podeszłam.
- A co tu się wyprawia? - Stanęłam obok rozkojarzonego Johna.
- Will ma na sobie bluzkę Daniela który chce ją zabrać ale Bill nie pozwala bo chce się go pozbyć. - Odpowiedział.
- Aha. - Powiedziałam.
Na moich ramionach pojawił się mały zarumieniony demonek i wkurzony aniołek.
Co jest?...
- Zdejmij mu koszulkę! Będziesz miała plus widoczki. - Powiedział demonek.
- Zostaw tego głąba! - Aniołek rzucił strzałką w demonka. - Idź stąd! To przecież nie twoja sprawa. - Uśmiechnął się.
- Nie słuchaj tego paranienormalnego czegoś! Zdejmuj mu koszulkę! - Demonek się wkurwił.
- Zostaw ich! - Krzyknął aniołek.
- Zdejmij mu koszulkę! - Krzyknął demonek.
- Debil!
- Idiotka!
- Zboczuch!
- Suka!
- Co ty powiedziałeś!?
- Suk.... Suka!
- O ty potworze! - Aniołek podleciał do demonka i zaczęli się nawzajem naparzać.
Podeszłam do Willa krzyczącego na Billa i wszyscy ucichli, jakby nauczycielka weszła do klasy.
CZYTASZ
Szkrabie... | Bill Cyferka
FanfictionHey guys! To ja, Neko! Wenę na serię dała mi piosenka 'deCIPHER'. Mam nadzieje że się spodoba. Bye~! ◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶ Ogólnie to... Jak lubisz jedną historię która ma w sobie pełno innych historii to ta książka jest dla Ciebie. ◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀...