one

5.2K 464 68
                                    

+xxxx04: Sen kim oluyorsun da benim yerime geçtiğini sanıyorsun?

Park bozuntusu: Hey sakin ol. Ne yerine geçmesi? Ben hiçkimsenin yerine geçmedim. Yanlış numara.

+xxxx04: Park Chanyeol sen değil misin? Tanrım Jongin'i geberteceğim! Yanlış numara vermiş gerizekalı. Rahatsız ettiğim için üzgünüm.

Park bozuntusu: İlk olarak Park Chanyeol benim. Yani numarayı doğru vermiş Jongin her kimse.
İkinci olarak seni tanımıyorum bile ne yerine geçmesinden bahs ediyorsun sen?

+xxxx04: Ben Byun Baekhyun! Yerine geçtiğin Baekhyun. En iyi Formula 1 yarışçısı.

Park bozuntusu: Bu yerime geçtin muhabbetini kaldıralım çünkü ben hiç kimsenin yerine geçmedim. Sen kaza geçiren yarışçı olmalısın. Bak adamım seni tanımıyorum ve beni rahatsız etme.

+xxxx04: Nasıl yani tanımıyorum seni? Beni tanımayan mı var?

Park bozuntusu: Tanrım sen sabır ver! Tanımıyorum işte! Senin hakkında bildiğim tek şey bir zamanlar Formula 1 yarışçısı olman ve kaza geçirmen.

+xxxx04: Sen nasıl Formula 1 yarışçısısın be? Benim gibi bir efsaneden haberin yok.

Park bozuntusu: Egonu da al git başımdan kendini beğenmiş. Antremanım var ve rahatsız ediyorsun.

+xxxx04: Bu seferlik öyle olsun Park Chanyeol. Fakat kendini benimle savaşmaya hazırla. İyiliğin için söylüyorum.

Park bozuntusu: Seni umursamıyorum bile. Şimdi defol.

*Buna da başladık. Bakalım sonumuz nasıl olacak:") Hevesle başladığım bit texting bu da. Umarım sevilir. Destekleyen herkese teşekkür ederim.💕

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin