Park bozuntusu: Baekhyun
Hâlá sinirli misin bana?Benimki: Gerçekten mi Chanyeol? Bir de soruyor musun?!!!
Park bozuntusu: Ama ne yaptım ki seni sinirlendirecek anlamıyorum.
Benimki: Ne yapmadın ki be adam?
"Baekhyun bunu almayalım kalçanı güzel gösteriyor", "Bu pantolon olmaz, hatlarını göz önüne seriyor", "Bu renk çok yakıştı, olmaz" , "Bu gömlek çok sexy durdu sende, almıyoruz" gibi binlerce anlamsız şeyler söyledin!Park bozuntusu: Ama ne yapabilirim güzelim, her şey fazlasıyla güzel duruyordu sende.
İnsanların nasıl baktığını görmedin mi?Benimki: Yazma hiçbir şey Chanyeol! Yazdıkça batıyorsun.
Park bozuntusu: Üzgünüm Baekhyun. Aslına bakarsan sana karışmak gibi bir hakkım yok. Sonuçta beni arkadaşın bile olarak görmüyorsun.
Park bozuntusu: Beğenip ama benim yüzümden alamadığın her şeyi alıp yarın göndereceğim sana. Sinirlerini bozduğum için özür dilerim.
Benimki: Bunları gerçekten sen mi yazıyorsun Chanyeol? İnanamıyorum.
Park bozuntusu: Artık seni rahatsız etmeme kararı aldım. Bak sen işi şakaya vurup, ciddiye almayabilirsin ama senden hoşlandığım gerçeği gün gibi ortada.
Park bozuntusu: Sana ne kadar yakın olursam o kadar daha çok bağlanıyorum ve ileride kendimi canımın yanacağını bile bile yapıyorum bunu. Fakat sen hep tersliyorsun beni.
Benimki: Ne rahatsızlığı be? Seninle konuşurken veya yanımda olurken ne kadar eğlendiğimi görmeyecek kadar kör müsün?
Park bozuntusu: Neden o zaman hep tersliyorsun beni?
Benimki: Çünkü sen bana annem ve Jongin'den sonra katlanabilen tek kişisin. Terslememe rağmen bir kez bile kötü söz etmedin bana.
Sanırım ilgin hoşuma gidiyor Chanyeol. O yüzden böyle davranıyorum belki de.Park bozuntusu: Gerçek bu ki ben seni tanıyıncıya kadar böyle biri değildim Baekhyun. Yani umursamaz, yalnızca kendini düşünen, hiçkimsenin nazına katlanmayan biriydim.
Fakat sen tüm cazgırlıklarını, nazını çektiğim ve bıkmadığım tek kişisin.Benimki: Belki de 1 aydır tanıdığın için öyle. Yani daha yeni tanıdığın için.
Park bozuntusu: Öyle bir şey değil Baekhyun. Zamanla ilgili bir şey değil bu. 1 yıl sonra da böyle olur, 10 yıl sonra da.
Benimki: Büyük konuşma.
Park bozuntusu: Büyük konuşmuyorum. Sadece kendimi tanıyorum.
Sen benim hiçbir zaman bıkmayacağım türden birisin.Benimki: Aşık mı oluyorsun bana Park bozuntusu ha?
Park bozuntusu: Belki de. Kim bilir?
Benimki: Sana bir sır vereyim mi Pistlerin sahibi?
Park bozuntusu: Evet?
Benimki: Aslında tam da Hız Tanrısının sevebileceği birisin.
*Yorumlarınızı bekliyorum ve 2k+ için teşekkür ederim❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hey, I'm back!/chanbaek
Short StoryBaekhyun sonunda 22 yaşında çocukluk hayalini gerçekleştirmiş, Formula 1 yarışçısı olmuştu. 2 yıl gibi çok uzun sayılmayacak bir süre zarfında ard arda kazandığı başarılarıyla "Hız Tanrısı" olarak anılmaya başlayan yarışçımızın hayatı geçirdiği ka...