Kalbimin sahibi: Baekhyun bana söylemediğin bir şey var mı?
Benimki: Birdenbire neden böyle bir şey sorma gereği duydun ki?
Kalbimin sahibi: Sadece bir şeyler gizliyorsun gibi.
Bir sorun var değil mi?Benimki: Ben söyleyip söylememek konusunda hâlâ tereddüt ediyorum ama sanırım daha fazla yapamayacağım.
Kalbimin sahibi: Korkutuyorsun beni. Ayrılmak gibi bir düşüncen yoktur umarım.
Benimki: Tabii ki yok. Söylediğim gibi ölene kadar seninleyim. Ayrılığın lafı bile geçemez bizim aramızda.
Kalbimin sahibi: Rahatladım biraz.
Söyleyecek misin artık ne olduğunu?Benimki: Öncelikle ne olursa olsun sakin olmanı istiyorum senden. Lütfen.
Bunu yüzüne karşı söylemenin zor olacağını bildiğim için yazmayı seçtim. Nasıl karşılayacaksın bilmiyorum ama ben her zaman yanında olacağım senin.Kalbimin sahibi: Güzelim uzatmasan?
Benimki: Bir daha hiçbir yarışa katılamayacaksın Chanyeol. Geçirdiğin çok ciddi bir kazaydı. Doktorlar bir daha yarışmana izin vermiyor ve şirket de bu yüzden sözleşmeni feshetti.
Kalbimin sahibi: Yani kısacası bana kariyerimin bittiğini söylüyorsun?
Benimki: Gerçekten çok üzgünüm ama evet.
Kalbimin sahibi: Zaten bunun bir gün olacağını biliyorum Baekhyun. Açıkçası söylemek gerekirse fazla üzülmedim. Yarışçı olmak benim hayalim falan değildi zaten.
Benimki: Ciddi misin sen? Yani gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
Kalbimin sahibi: Ciddiyim. Sana aradığım nedenin sen olduğunu söylemiştim hatırlıyor musun? O zaman anlamamıştın.
Benimki: Evet, hatırlıyorum ama hâlâ anlamış değilim.
Kalbimin sahibi: Yaşamak için beni hayata bağlayan bir neden arıyordum. Beni ölümden korkutacak bir şey veya bir kişi.
O neden sensin Baekhyun.Kalbimin sahibi: Kısacası söylemek istediğim zaten bu yarışı kazanırsam hem sana evlenme teklifi edecek, hem de seni yarışlardan uzaklaştıracaktım. Ve bununla beraber kendim de uzaklaşacaktım.
Benimki: Ben inanamıyorum. Senin kabullenmeyeceğini ve beni suçlayacağını falan düşünüyordum. Fakat şimdi söylediklerinin düşüncelerimin tam tersi.
Kalbimin sahibi: İlk olarak seni suçlamak için bir sebep yok.
Benimki: Nasıl yani yok? Sen benim yüzümden o kazayı yaşadın. Benim yüzümden 1 aya yakın zamandır konuşamıyor ve yürüyemiyorsun.
Ben gerçekten üzgünüm.Kalbimin sahibi: Konuşacağım ve yürüyeceğim değil mi? Yani bunlar sorun değil.
Kalbimin sahibi: Kaldı ki kazayı senin yüzünden yaşadığım konusuna. Benim o an sadece düşündüğüm şey sana bir şey olursa benim ne yapacağım düşüncesiydi. Senin bir suçun yoktu. Kimsenin bir suçu yoktu ki zaten suçlu aramıyoruz.
Benimki: Yoo tabii ki gözlerim dolmadı ve tabii ki şimdi senin yanına ulaşmak için asansör kapısının biran önce açılmasını deli gibi beklemiyorum.
Kalbimin sahibi: Fazla tatlı olmaya başlıyorsun gözümde biliyor musun?
Benimki: Seksi olmaya başladığımı sanıyordum halbuki. Üzüldüm bak şimdi. :(
Kalbimin sahibi: Hasta birini kışkırtmaya utanmıyor musun sen?
Benimki: Uhm bir düşüneyim. Sanırım hayır. :")
Kalbimin sahibi: Bir iyileşeyim Baekhyun. Yemin ederim evlenme teklifi ettiğim an seninle evlenecek ardından hemen gece seni benim yapacağım. Her şeyinle beraber.
Benimki: Şey sanırım asansör bozuldu da. Ben geliyorum birazdan.
Kalbimin sahibi: İlk defa utandın sanırım. Bu da bir gelişme.
Fazla oyalanma da gel yanıma. Kalbinin atışını dinleyerek uyumak istiyorum.Fazla uzun tutmak istemiyorum notu. O yüzden becerdiğim kadar kısa keseceğim sjsjsj
Yorumlara cevap verme fırsatım olmadı ama okuduğumu bilin lütfen.
Desteğiniz ve ilginiz için teşekkür ederim. İyiki varsınız❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hey, I'm back!/chanbaek
Short StoryBaekhyun sonunda 22 yaşında çocukluk hayalini gerçekleştirmiş, Formula 1 yarışçısı olmuştu. 2 yıl gibi çok uzun sayılmayacak bir süre zarfında ard arda kazandığı başarılarıyla "Hız Tanrısı" olarak anılmaya başlayan yarışçımızın hayatı geçirdiği ka...