nine

3.9K 377 184
                                    

Park bozuntusu: Güzelim buluşmaya ne dersin?

Benimki: Hayır derim?

Park bozuntusu: Oysaki çok hevesle yazmıştım ama tamam. Nasıl istiyorsan öyle olsun.

Benimki: Ya alındın mı sen? Şaka yapıyordum, buluşabiliriz.
Ama tüm hesap senlik önceden söyleyeyim.

Park bozuntusu: Yeterki seninle buluşayım cebimdeki son parayı bile bir dakika düşünmeden harcarım.

Benimki: Romantik olmaya mı çalışıyorsun Park bozuntusu?

Park bozuntusu: Park bozuntusu ne ya Tanrı aşkına Baekhyun?😐

Benimki: Bana güzelim dediğin sürece ben de sana Park bozuntusu diyeceğim.
Bir itirazın var mı? 

Park bozuntusu: Güzelim ve Park bozuntusu arasındaki zıtlığa bakar mısın lütfen?

Benimki: Sen nasıl Park bozuntusunu sevmiyorsan ben de güzelim demeni sevmiyorum.

Park bozuntusu: Hadi ama klasik ben güzel değilim laflarına gireceksin değil mi?

Benimki: Kesinlikle hayır. Güzel olduğumun farkındayım ama hem de gayet erkeksi olduğumu düşünüyorum.

Park bozuntusu: Nedense ben göremiyorum erkeksi olmanı.

Benimki: Bu görmene yardımcı olur belki.

Park bozuntusu: Lanet! Sen nasıl bir varlıksın be? İnsan olmana inanamıyorum desem çok mu kabalık etmiş olurum?😍😍😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park bozuntusu: Lanet! Sen nasıl bir varlıksın be?
İnsan olmana inanamıyorum desem çok mu kabalık etmiş olurum?😍😍😍

Benimki: Abartma sen de.😒

Park bozuntusu: Gerçekten böyle bir afet olup hâlâ sevgilin olmadığına inanamıyorum.

Benimki: Bana uygun biri çıkmadı karşıma. İnsanlara boşuna ümit vermeyi sevmediğimden de takılmadım kimseyle.

Park bozuntusu: Belki de beni beklemişsindir ha?

Benimki: Ya evet evet ne demezsin. Falımda çıkmıştın hatta.🙄

Park bozuntusu: Pes etmeyeceğim. Seni nikah masasına oturtmadan ölmeyeceğim hatta.

Benimki: İlk başlarda "defol umrumda değilsin" diyordun halbuki.
Dış görünüş ne önemli bir şeymiş be arkadaş. Şimdi sırf güzel&yakışıklı olduğum için peşimde koşuyorsun resmen.

Park bozuntusu: Sırf dış görünüşün için mi senden hoşlandığımı sanıyorsun?

Benimki: Başka ne olabilir ki?

Park bozuntusu: İnan sırf dış görünüşe önem veren biri olsaydım Minsu gibi güzel bir modele veya Duri gibi seksi bir oyuncuya bir şans verirdim.

Benimki: O zaman klasik bir soru sorayım neden ben?

Park bozuntusu: Çünkü sen aradığım nedensin.

Benimki: Anlamadım.

Park bozuntusu: İleride anlayacaksın Baekhyun.
Sadece bunu bilki sırf dış görünüşün seni seçme sebebim değil.

Benimki: Buluşuyor muyuz? Yani saat geç olmak üzere. Hazırlanmam uzun sürüyor da biraz. 

Park bozuntusu: Elbette buluşuyoruz!
İçmeye gidelim mi? Uzun zamandır bara gitmiyorum.

Benimki: Ha tabi bara gidelim sonra içip içip sarhoş olalım. Ardından sabaha kadar sevişelim ve sabah uyandığımızda dün geceye dair hiçbir şeyi hatırlamazken çıplak bedenlerimize bakalım.
Yani anlayacağın bara gitmiyoruz.

Park bozuntusu: Aslında kötü bir fikir değil ama bence de sevişmek için erken daha.
Bilardo?

Benimki: İyi oynadığım söylenemez.

Park bozuntusu: Ben öğretirim sana.
Hem işin bahanesi bilardo. Beni tek ilgilendiren seni görecek olmam.

Benimki: Eyş Chanyeol fazla konuşuyor ve beni meşgul ediyorsun. Duşa giriyorum.
1 saat sonra aşağıda ol.

Park bozuntusu: Emredersin güzelim.💙

Okuyan, yorum yapan ve ilgisini&desteğini esirgemeyen herkese teşekkürler.💕🐰

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin