fifteen

3.1K 349 178
                                    

Kalbimin sahibi: Baekhyun ben çok özür dilerim. Yemin ederim onları ne kafayla yazdım bilmiyorum. Neden böyle bir şey yaptığıma dair hiçbir fikrim yok.

Kalbimin sahibi: Onların hiçbiri senden daha önemli değil Baek. İstemiyorsun konuşmam hiçkimseyle. Gerçekten selam bile vermem.

Kalbimin sahibi: Seni üzdüğümü biliyorum. İnan nasıl telafi edeceğim onu bile bilmiyorum. Affetmesen bile haklısın. Tam bir piç gibi davrandım. Fakat gerçekten pişmanım Baek. Benim öyle biri olmadığımı biliyorsun sen.

Kalbimin sahibi: Yalvarıyorum bir şeyler yaz. Kapına kadar geldim açmadın. Arıyorum açmıyorsun. Jongin bile nerede olduğunu bilmiyorum.

Kalbimin sahibi: Tamam razıyım konuşma benimle ama lütfen iyi olduğunu söyle en azından. Endişeleniyorum.

Benimki: İyi değilim.

Kalbimin sahibi: Sonunda! Okudun değil mi sana yazdıklarımı?

Benimki: Okudum.

Kalbimin sahibi: Baekhyun lütfen nerede olduğunu söyle yanına geleyim. Yaptığım iğrençliği telafi etmek istiyorum.

Benimki: Telafi etmek zorunda olduğun bir şey yok. Zaten aramızda bir şey kalmadı.

Kalbimin sahibi: Böyle söyleme.

Benimki: Ne söyleyeyim Chanyeol?
Ben sana inandım. Bu adam beni üzmez dedim. Kendi elimle kurduğum duvarları senin için yıktım. Ama karşılığı ne oldu?

Kalbimin sahibi: Seni seviyorum, çok seviyorum.

Benimki: İnsan sevdiği kişiyi üzeceğini bildiği şeyler yapmaz. Bitmesini sen istemedin mi? Bitti işte. Daha ne istiyorsun?

Kalbimin sahibi: Bitmesini istemedim. Hiçbir zaman da istemeyeceğim.
Yaptım bir hayvanlık bu seferlik affetsen olmaz mı? Bir daha öyle bir şey olmayacak.

Benimki: Bak Chanyeol doğru seni vaktinde çok kırdım, incittim ama o zamanlar seni sevmiyordum ben. Buna rağmen yine de sana söylediklerim yüzünden pişmanlık hissediyorum.

Benimki: Ama sen beni sevdiğini söylüyor ardından birkaç sürtük yüzünden beni azarlıyor, bitsin diyorsun.

Kalbimin sahibi: Sen de beni seviyorsun Baek. Nolur ikimize de acı çektirme.

Benimki: İnkar edemem seni seviyorum. Zaten 1 güne sana olan sevgim bitemez. Belki de hiçbir zaman bitmeyecek ama yapamam. Gururum benim için çok önemli Chanyeol. Onu bir kenara bırakıp yeniden seninle olamam. Üzgünüm.

Kalbimin sahibi: Üzgün olma. Hakettim çünkü.
Ama senden vazgeçmemi bekleme Baekhyun. Seni seviyorum ve affetmen için elimden gelen her şeyi yapacağımdan kuşkun olmasın.

Yine size kıyamayıp bölüm attım ama lütfen atlamayın ve yorum yapmayı unutmayın.❤️

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin