sixteen

2.9K 345 167
                                    

Benimki: Lütfen Chanyeol bana her gün hediye göndermeyi kes. Evim 1 haftada sayende hediye kutularıyla dolu.

Kalbimin sahibi: Beni affedinceye kadar hatta ondan sonra bile sana hediye vermeye devam edeceğim.

Benimki: Chanyeol pahalı şeylerle kendini affettirmezsin. Sırf bana Gucci bir ayakkabı aldığın için sana kırgınlığım geçmez, Cartier'den yüzük almışsın diye söylediklerini unutamam da.

Kalbimin sahibi: Ne yapacağımı bilemez hâldeyim Baekhyun. Hiçbir şekilde affettiremiyorum kendimi. Sana yaklaşamıyorum bile.

Benimki: Boş versene Chanyeol. Bitti değil mi? Uzatmanın anlamı yok.

Kalbimin sahibi: Bitemez. Bitmedi değil mi Baek? Sadece kızgın olduğun için öyle söylüyorsun.

Benimki: Kızgın değilim. Söylediklerimin hepsinde de ciddiyim.

Kalbimin sahibi: Sevmiyorsun beni artık. Bittim değil mi senin için?

Benimki: Seviyorum ama sevgi bazı şeyleri halledemiyor ne yazık ki.

Kalbimin sahibi: Söz vermiştin bana bırakmayacaktın hani?

Benimki: Bırakan taraf ben değil sendin Chanyeol. Beni suçlama.

Kalbimin sahibi: Yarışı kazanırsam beni affeder misin Baek? Tamam evlenme ama affet.
Yemin ediyorum Baek içim dışım oldun sen. Vazgeçemiyorum. Vazgeçmek de istemiyorum zaten.

Benimki: Yarışı kazanacağına bu kadar emin misin?

Kalbimin sahibi: Evet.

Benimki: Kabul etmiyorum.
Ve Jongin ile beraber gönderdiğin tüm hediyeleri geri yolluyorum sana. Üzgünüm ama yaptıkların öyle kolay affedilecek bir şey değildi.

Kısa olduğunun farkındayım o yüzden belki birazdan bir bölüm daha atarım. Tabi eğer ilgilenenler olursa:")
Kısa hikayede #24 ve neredeyse 7k için teşekkür ederim. Yorumlarınız için de ayrıca minnettarım.
Sizi seviyorum🍬💗

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin