Benimki: Chanyeol neden bir şey yazmıyorsun? 2 gündür yazmanı bekliyorum.
Kalbimin sahibi: Benimle oyun mu oynuyorsun Baekhyun?
Benimki: Bunu nereden çıkardın?
Kalbimin sahibi: Benimle konuşmak istemeyen sendin. Kötü davranan da. Şimdi ne değişti ki?
Benimki: Hislerim.
Kalbimin sahibi: Ciddi olduğunu sanmıyorum.
Bak Baekhyun insanların hisleriyle dalga geçemezsin.Benimki: Ciddiyim ve dalga geçmiyorum. Neden dalga geçtiğimi düşünüyorsun ki? Sevemez miyim seni?
Kalbimin sahibi: Baek sana ilk ve son defa ciddi bir şekilde soruyorum bunu. Sevgilim olmak istiyor musun?
Benimki: Evet. Aradığım kişiyi bulduğumu hissediyorum ve seni kaybetmek gibi bir aptallık yapmayacağım.
Kalbimin sahibi: O zaman şimdi sen benim ateşli afetim mi oluyorsun?
Benimki: Sanırım öyle oluyorum.
Kalbimin sahibi: Tanrım! İnanılmaz bir şey bu!
Benimki: Neden ki?
Kalbimin sahibi: En iyi iki yarışçı rakip olmak yerine sevgili oldu.
Benimki: Hâlâ rakibinim senin.🙄
Ayağını denk al yani.Kalbimin sahibi: Bana karşı şansın yok güzelim.
Benimki: O zaman şöyle bir şey yapalım.
Kalbimin sahibi: Nasıl?
Benimki: Biliyorsun 2 ay sonra büyük bir yarış olacak. Eğer ben birinci olursam benim en iyisi olduğumu kabul edecek ve yarışlara katılmayacaksın.
Kalbimin sahibi: Kabul ama ben kazanırsam benimle evlenecek ve bundan sonra hiçbir yarışa katılmayacaksın.
Benimki: Benimle evlenmek mi istiyorsun sen?
Kalbimin sahibi: Seninle gönül eğlendirmiyorum, gayet ciddi düşünüyorum. Hem bence artık evlenecek yaştayız.
Benimki: Kabul.
Sıkı çalışsan iyi edersen Chanyeol. Ne kadar birinci olmayacağını düşünsem de. :")Kalbimin sahibi: Göreceğiz sevgilim kimin birinci olacağını.
Benimki: Chanyeol herşey bir kenara seni özledim ben be. 10 gündür görmüyorum seni.
Kalbimin sahibi: Gerçekten özledin mi?
Benimki: Gözümde tütüyorsun be adam.
Kalbimin sahibi: Hazırlan o zaman. 1 saate kapıdayım.
Benimki: Nereye gideceğiz? Ona göre giyineyim.
Kalbimin sahibi: Rahat birşeyler giyin.
Seni arkadaşlarımla ve abimle tanıştıracağım.Benimki: Ya Chanyeol gitmesek bir yere? Evde takılsak?
Kalbimin sahibi: Sevgili olduğumuzu kutlamak için sevişeceksek tamam evde kalalım. Hayır diyorsan kaçışın yok.
Benimki: Beni bu kadar istediğini belli etme.😏
Kalbimin sahibi: Seni gördüğü zaman aseksüel olan biri bile seninle beraber olmak ister. Yani benim bir suçum yok.
Benimki: Ben bile kendimi bu kadar övmüyorum Chan. Sayende egom okşanıyor.:")
Kalbimin sahibi: Ee kararın ne oldu? Ne yapıyoruz?
Benimki: Giyiniyorum. 1 saate kapıda ol. Tanışalım seninkilerler.
Kalbimin sahibi: Tüh be. Ben de heveslenmiştim oysaki.
Benimki: 🙄🙄🙄
Kalbimin sahibi: Tamam, bu seferlik öyle olsun ama kalbim kırıldı....
Benimki: Gece belki birşeyler düşünürüz.
Kalbimin sahibi: Şaka yapıyordum. Tabiiki seninle sevişmeyi deli gibi istiyorum ama sen hazır olduğun zaman. Bunun için kendini zorlama.
Seviyorum seni güzelim.Benimki: Gerçekten fazla iyisin ve bunun yalnızca bana karşı olması garip bir şekilde güzel hissettiriyor.
Ve ben de seni seviyorum.Sıkılmıyorsunuz değil mi? Beğenmediğiniz şeyler olursa lütfen bana söyleyin. Hepinizi çok ama çok seviyorum. 4K için teşekkür ederim. İyiki varsınız💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hey, I'm back!/chanbaek
Short StoryBaekhyun sonunda 22 yaşında çocukluk hayalini gerçekleştirmiş, Formula 1 yarışçısı olmuştu. 2 yıl gibi çok uzun sayılmayacak bir süre zarfında ard arda kazandığı başarılarıyla "Hız Tanrısı" olarak anılmaya başlayan yarışçımızın hayatı geçirdiği ka...