fourteen

3.1K 346 287
                                    

Benimki: Chanyeol başkalarına olan samimi davranışların sinirimi bozuyor.

Kalbimin sahibi: Güzelim ne yaptım da sinirlendirdim seni?

Benimki: Bazı arkadaşlarınla yakın olmanı sevmiyorum Chanyeol.

Kalbimin sahibi: Hadi ama Baek. Beni arkadaşlarımdan kıskandığını söylemeyeceksin değil mi?

Benimki: Arkadaşlarından kıskanmıyorum, kıskanmam da. Bak Sehun'a veya Kyungsoo'ya bir şey diyor muyum? Hayır.

Kalbimin sahibi: O zaman sorun ne anlamıyorum.

Benimki: Se Jun, Mi Na, Ji Hee gibi sana arkadaş ayağına yakın olan insanları sevmiyorum Chanyeol.

Kalbimin sahibi: Arkadaşlarımla aramdaki ilişkiye karışamazsın Baekhyun.

Benimki: Karışırım. Ne demek karışamam?

Kalbimin sahibi: Senin yersiz kıskançlıkların yüzünden arkadaşlarımla aramı bozcağımı mı sanıyorsun?

Benimki: Benimle bozmak istiyorsun o zaman? Çünkü onlarla yakın olmanı istemiyorum.
Bak benim seni kısıtlamak gibi bir maksadım yok. Sadece onların niyetleri seninle arkadaş olmak değil.

Kalbimin sahibi: Sen nasıl düşünmeden böyle şeyler söyleyebilirsin? Resmen ben veya arkadaşların diyorsun.

Benimki: Onların sana nasıl baktığını görmüyor musun? Resmen gözümün önünde sarkıyorlar sana. Hele Se Jun piçi seni ayartmak için vakit kolluyor resmen!

Kalbimin sahibi: Haddini aşma Baekhyun.

Benimki: Chanyeol gerçekten kırıcı oluyorsun ve bunun geri dönüşü olmayacağını biliyorsun değil mi?

Kalbimin sahibi: O zaman laflarına dikkat et sen de.

Benimki: Bu gerçekten sen misin Chan?
Başından beri anlamalıydım zaten. Sen popülerliğe o kadar alışmışsın ki etrafındaki ilgiden vazgeçemiyorsun. Belki de sana inanmakla yanlış yaptım.

Kalbimin sahibi: Ayrılmak mı istiyorsun yani?

Benimki: Böyle devam edecekse etmesin daha iyi. Ben seni tanıyamıyorum Chanyeol. 2-3 günde çok değiştin.

Kalbimin sahibi: Tamam o zaman bitsin.

Benimki: Bu kadar mı yani? Bitsin?! Tamam.
Bir daha sakın ama sakın bana yaklaşma Chanyeol.

Neden böyle bir piçlik yaptığımı ben de bilmiyorum. Fakat Baek kolay affetmeyecek gibi. Haklı mı sizce?

Kısa hikayede #19 ve 5,7k+ okunma için hepinize teşekkür ederim. Çok seviyorum sizi be! Resmen hayatımın bir parçası oldunuz hepiniz💘

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin