Park bozuntusu: Tanrım! Bu gerçekten sen misin?
Benimki: Ah be çocuk sen neden benim fotoğrafımı ilk kez görüyormuşsun gibi tepki veriyorsun?
Park bozuntusu: Çünkü ilk defa görüyorum.
Böyle bir şey olduğunu bilsem sana öyle kaba davranır mıydım?Benimki: Şu an bana yürüyorsun değil mi? Ben yanlış anlamadım?
Park bozuntusu: Tam da öyle yapıyorum. Tam benim tipimsin. Seksi ama masum, güzel ama yakışıklı.
Benimki: Playboy falan mısın? Tanrı aşkına ben de seni düzgün biri gibi düşünüyordum!
Park bozuntusu: Playboy değilim ama bulunduğum yer ve popülerliğim yüzünden kız erkek farketmeden hepsi benimle olmak istiyor .
Eh yakışıklı olduğumu da göz önünde bulundurursak haksız da sayılmazlar.Benimki: Ne yakışıklılığı? Kıçıma benziyorsun diyeceğim ama onun kadar bile yoksun. :")
Park bozuntusu: Emin misin?
Benimki: Tamam yakışıklı olabilirsin ama hâlâ senden hiç haz etmiyorum! Benim yerime geçen birisin sen!
Park bozuntusu: Bak güzelim ben senin yerine falan geçmedim.
Sadece çok iyi yarışçıyım ve bu da beni zirveye kadar götürdü.Benimki: Birincisi ben senin güzelin falan değilim. İkincisi eğer kaza geçirmeseydim sen o zirveye zor ulaşırdın!
Park bozuntusu: Sana nasıl istiyorsan öyle hitap edeceğim ve sen buna karışmayacaksın.
Şimdilik benim olmayabilirsin ama bu senin benim güzelim olmadığın anlamına gelmiyor.Benimki: Sinir bozucu herifin tekisin! Seni mahvedeceğim Park Chanyeol!
Park bozuntusu: Umarım beni mahvetmek isterken kendini bana aşık olarak bulursun.
Benimki: Büyük konuşmamak gerek. O yüzden asla gibi şeyler söylemeyeceğim ama bunun olmaması içim elimden geleni yapacağım. Sen ve ben. Düşüncesi bile komik.
Park bozuntusu: Akıllısın. Benim istediğim gibi. Ve neden biz düşüncesi komikmiş?
Benimki: Çünkü biz iki düşmanız. Düşmanların aşk yaşaması fazla garip ve komik olur.
Park bozuntusu: Ben seni düşmanım olarak görmüyorum ama sen öyle görüyorsan bunu değiştirmeye çalışacağım.
Ve unutma ne demişler en büyük aşklar nefretle başlar. :")*Bu Chanbaek'i de sevin lütfen. Ben çok seviyorum çünkü😍 neyse destekleyen herkese teşekkür ederim!💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hey, I'm back!/chanbaek
Short StoryBaekhyun sonunda 22 yaşında çocukluk hayalini gerçekleştirmiş, Formula 1 yarışçısı olmuştu. 2 yıl gibi çok uzun sayılmayacak bir süre zarfında ard arda kazandığı başarılarıyla "Hız Tanrısı" olarak anılmaya başlayan yarışçımızın hayatı geçirdiği ka...