ten

3.5K 379 123
                                    

Park bozuntusu: Bana sakın ama sakın saçını kırmızıya boyatanın sen olduğunu söyleme.

Benimki: İstemiyorsan söylemem ama gerçekler diye bir engel var...

Park bozuntusu: Çabuk fotoğraf at!

Benimki: Bu ne tavır be. Sinirlerimi bozma benim😒

Park bozuntusu: Hasss! Bu ne Baekhyun? Sen nasıl böyle bir şey yapabildin? Tanrım sen nasıl güzel varlıklar yaratıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park bozuntusu: Hasss! Bu ne Baekhyun? Sen nasıl böyle bir şey yapabildin? Tanrım sen nasıl güzel varlıklar yaratıyorsun.😍😍😍😍

Benimki: Salak salak konuşmasana. Alt tarafı saçlarımı boyadım. Gören de ne yaptım sanır.

Park bozuntusu: Gördüğüm herkes bana "seninki tam bir afet" diyor lan! Katil olmamak için kendimi zorla tutuyorum.

Benimki: Her şeyi bir kenara bırakalım da İNSANLAR NEDEN BANA "SENİNKİ" DİYE HİTAP EDİYOR PARK BOZUNTUSU?!

Park bozuntusu: Çünkü dikkat çekiyorsun ve herkes senin ne kadar ateşli olduğunla ilgili konuşuyordu. Ben de "o benim ve ondan uzak durun" dediğim için herkes öyle düşünüyor.

Benimki: Sen nasıl böyle bir şey yaparsın Chanyeol?
Ben senin değilim! Ben kimsenin değilim!

Park bozuntusu: Ne yani öylece yanımda senin hakkında konuşacaklardı ve ben susacaktım öyle mi Baekhyun?

Benimki: Konuşmayalım Chanyeol. Gerçekten sinirimi bozuyorsun. İstemiyorum yarışları da. Uzak dur benden.

Park bozuntusu: İstediğin gerçekten bu mu? Senden uzak durmam mı?

Benimki: Evet.

Park bozuntusu: Öyle olsun o zaman.
2 aya yakındır senin için yapmadığım şey kalmadı. Ne kadar ittinse o kadar yakınlaşmaya çalıştım ama her şey boşmuş. Ne yaparsam yapayım sana yaranamıyorum ve bu durum artık canımı sıkmaktan daha fazla oldu. Senden hoşlanıyorum gerçekten çok hoşlanıyorum ama zorla sevdirmem ki kendimi değil mi?
Kendine iyi bak ve yarışlar için kaldığın yerden davam edebilirsin. Artık sana yardım edecek kişi ben olmayacağım, rahat ol. Başkanla konuşacağım.

Park bozuntusu: Ve bir daha lütfen kimseye boşuna ümit vermeyi sevmediğini söyleme. Çünkü ben söyleyeceğin o cümlenin gerçek olmadığının en büyük kanıtıyım.

Neredeyse 3k için hepinize teşekkür ederim! İyiki varsınız be. Gerçekten diyorum bak. Seviyorum sizi.🍭💗

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin