Formula 1 haberleri
Bu gün geçirilen Formula 1 yarışında herkesi üzecek bir olay yaşandı. Güney Koreli ünlü yarışçı Park Chanyeol beton bariyerlere çarparak ağır şekilde yaralandı. Kazadan 1 dakika 2 saniye sonra yarış tamamen durduruldu ve sağlık ekibi acil müdahale için kazanın olduğu bölgeye gönderildi.
Doktorlar yarışçının durumunun kötü olduğunun ve uyanmasının bir mucize olacağını söylüyorlar. Ağır beyin travması aldığı söylentileri tüm medyada dolanıyor. Baş cerrah Lee HyungWon'un verdiği açıklamaya göre tüm hastane ve dünyanın en iyi doktorları Park Chanyeol için seferber olmuş durumda. Fakat acı bir gerçek olsa da uyandığı zaman büyük hasarlar beklendiğinden yarışçının kariyeri bitmiş durumda.
Kazanın yaşanma nedenine gelirsek durum oldukça ilginç. Bir diğer ünlü Koreli yarışçı Byun Baekhyun'a çarpması beklenilen Alex Smith'in kullandığı aracın geçmesi için Park Chanyeol pistin sağ tarafında haraket eden aracını pistin sol tarafına ani şekilde döndürdüğü için beklenilen çarpışma olmadı, Byun ve Smith'in kullandığı araçlar yollarına devam ettiler. Fakat Park Chanyeol direksiyon başındaki kontrolünü kaybettiği için bariyerlere yüksek hızla çarptı. Yani aslında Park Chanyeol böyle bir fedakarlık yapmakla Byun Baekhyun ve Alex Smith'in hayatını kurtardı.
Olay tanıklarından biri olayı şöyle yorumluyor:
"Olay o kadar hızlı yaşandaki herkes şok olmuş durumdaydı. Chanyeolu sağlık epikleri götürdüğü zaman onun çok kötü bir şekilde yaralandığını gözlerimle gördüm. Kafası kanıyordu ve yüzünün neredeyse tümü kandan görülmeyecek haldeydi."Ve Formula 1 yarışlarında görülmeyen bir olay daha yaşandı. 2 kişinin hayatını kurtardığı ve daha fazla kaza yaşanma riskini önlediği için Park Chanyeol birinci olarak kabul edildi. Bu tarihte yaşanan ilk olay oldu.
Daha bir şaşırtıcı haber ise hayatını kurtardığı kişilerden biri olan Byun Baekhyun'un Park Chanyeol'un gizli sevgilisi olması. Yani bu durum herşeyi açıklıyor; Chanyeol sevgilisine bir şey olmasın diye kendini ölümün kollarına attı.
Byun Baekhyun'un da durumu hakkında sizi bilgilendirmemiz gerekirse sevgilisinin ölümle karşı karşıya olduğunu bildiği için tam bir berbat durumda.
Hastaneye girmemize izin verilmediğinden orada olan bir hemşirenin bize verdiği açıklama:
"Baekhyun gerçekten çok kötü bir durumda. Chanyeol hastaneye getirildiği zamandan itibaren onun olduğu ameliyathanenin önünde duvarın dibine çökmüş bir şekilde bekliyor. Çaresizliği gözle görülür bir şekilde. Kafasını dizlerine gömmüş ve kaç saattir bir kez bile yerinden kımıldamadı. Yanına giden kişilere tepki vermiyor ve sessizce ağlıyor. Durum o kadar kötü ki biz bile gözyaşlarımıza engel olamıyoruz."Ayrıca yarışçının en iyi arkadaşlarından olan ünlü model ve dansçı Oh Sehun Los Angeles'deki çekimlerini iptal ettirerek ilk uçakla Kore'ye döndü.
Diğer yakın arkadaşları başarılı aktör Do Kyungsoo ve güzel muhbir Yoona da soluğu hastanede aldı. Annesi de durumu öğrendiği an fenalaştığı için o da hastaneye kaldırıldı.Resmî "Formula 1 haberleri" ekibi olarak bu talihsiz kaza yüzünden üzgün olduğumuzu belirtmek istiyoruz. Park Chanyeol kariyerinin tüm yılları boyunca tam bir efsaneydi. Başta ailesi, arkadaşları ve sevgilisi olması üzere tüm Park Chanyeol sevenlere sabır diliyoruz. Umarız her şey iyi olur ve Pistlerin sahibi olarak adlandırılan kişiyi kaybetmeyiz.
Aklımda böyle bir kaza yoktu ama yorumlardan birkaçı aklıma böyle bir fikir getirdi. (Buradan selamlar güzellikler ve fikir için teşekkür ederim.💗)
Lütfen bana kızmayın. Her şey iyi olacak diyemem ama durumu kurtabilirim sanırım. Ve bugün başka bölüm atamayacağım ne yazık ki.
İlginiz için minnettarım. Sizi seviyorum😭❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hey, I'm back!/chanbaek
Short StoryBaekhyun sonunda 22 yaşında çocukluk hayalini gerçekleştirmiş, Formula 1 yarışçısı olmuştu. 2 yıl gibi çok uzun sayılmayacak bir süre zarfında ard arda kazandığı başarılarıyla "Hız Tanrısı" olarak anılmaya başlayan yarışçımızın hayatı geçirdiği ka...