twenty three

3.2K 328 120
                                    

Kalbimin sahibi: Sıkılıyorum Baekhyun. Ne zaman çıkacağım buradan?
1 aydan fazla oldu uyanalı. Doktorlar da her şeyin  yolunda olduğunu söylüyor. O zaman neden hâlâ buradayım?

Benimki: Çünkü tam iyileşmeden hastaneden çıkmanı istemiyorum.

Kalbimin sahibi: Ama fazla bunaltıcı burası.
Her taraf beyaz ve ilaç kokusu üstüme sindi resmen. Doğru dürüst yemek de vermiyorlar.

Benimki: Seni gerçekten anlıyorum. Senin yaşadıklarından daha zorunu yaşadım. 3 yıla yakın tedavi sürecinin ne kadar berbat olduğunu düşün lütfen. Sen daha 3 ayda bıktın buradan ki 2 ay koma süreciydi.

Benimki: Hem senin yanında destek olan ne kadar insan var. Arkadaşların, ailen ve sevgilin.
Benim yanımda Jongin ve annemden başka hiç kimse olmadı ama.

Benimki: Bunları söylemekte amacım yaşadığın zorlukları hafife almak değil. Sadece durumunun başkalarına nazaran daha iyi olduğunu görmeni istiyorum.

Kalbimin sahibi: Sanırım haklısın. Fazla mızmız oldum. Ölümden döndüğüme şüküredeceğime hâlimden şikayetleniyorum.

Benimki: Biraz daha sabret. Söz veriyorum en kısa zamanda yeniden eve döneceksin.
Ha bu arada hastane yemeklerini sevmiyorsan bunu bana söylemen yeterli olurdu.🙄
Gelirken ne alayım koca devime?

Kalbimin sahibi: Hani gittiğimiz bir Japon restoranı vardı ya. Hatırladın mı?

Benimki: Sırf garson saçlarımın rengini beğendiğini söylediği için çocuğu gözlerinle öldürdüğün restoran mı?

Kalbimin sahibi: Evet orası ve bak yine hatırlatıp sinirlerimi zıplattın. Yani sana ne benim sevgilimin saçının renginden.
Hele sana bakıp "Abinize hiç benzemiyorsunuz." dediği an çocuğa dalmamak için kendimi zor tuttum.

Benimki: Fazla kıskançsın ve bu iyi bir şey değil Chanyeol.

Kalbimin sahibi: Dedi sırf hemşireyi sevmediğinden başka biriyle değiştirilmesi için baş hekimle konuşan  Baekhyun.

Benimki: Ya kızın sana asıldığını görmüyor muydun? "Böyle rahat mısın Chanyeol-ah?", "Yakından çok daha yakışıklıymışsın Chan.", "Senin gibi sevgilimin olmasını isterdim.".

Kalbimin sahibi: Kızı pişman ettin ama sen de. "Onun gibi sevgilinin olması için benim gibi olman gerek ama bir düşündüm de sen benim gibi hiçbir zaman olamazsın." diyip kahkaha atman hâlâ aklımda.

Benimki: Neyse kapatalım bu mevzuyu. Konu nereden nereye geldi.
Ne alayım o restorandan?

Kalbimin sahibi: Vazgeçtim gitme sen oraya. Çocuk seni yalnız görüp yeniden yürür falan. Hiç gerek yok.
Ben hastane yemeklerini yerim. En azından içim rahat olur.

Benimki: Yazacak bir şey bulamadım Chanyeol. Sen cidden...

Kalbimin sahibi: Biliyorum fazla mükemmelim ve yakışıklıyım.

Benimki: Yer değiştirdik sanırım bu gün. Kendine gel Chanyeol. Sen ben değilsin😒

Kalbimin sahibi: Bir izin vermedin egomu okşamama.
Şimdi gitmeliyim Baek. Fizyoterapi saati geldi.

Benimki: Tamam sevgilim git sen. Akşama geleceğim. Seviliyorsun❤️

Kalbimin sahibi: Sen de.❤️

Final'e doğru gidiyoruz artık.
Bitmese olmaz mı ya😭 neyse duygulanmak yok. :")
Her şey için teşekkür ederim. Seviyorum sizi be!!💜💘💙

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin