seventeen

2.9K 347 147
                                    

Benimki: Chanyeol her gece sarhoş olup olay çıkarmayı kes! Hiç mi düşünmüyorsun kendini?

Kalbimin sahibi: Adı üstünde sarhoş. Sarhoş biri kendini nasıl düşünsün?

Benimki: İçme o zaman. İçmeyi beceremiyorsun içme.

Kalbimin sahibi: İçmek istiyorum ama ben de.

Benimki: Alkolik mi olmak istiyorsun Tanrının cezası?! Hiç mi acımıyorsun kendine? Etrafındakilere?

Kalbimin sahibi: Beni düşünen mi var sanki?

Benimki: Aptal gibi davranmayı bırak.
Sehun ve Kyungsoo ne kadar endişeleniyor senin için haberin var mı? Sana bir şey olacak diye deli gibi korkuyorlar. İnsanlara bunu yapmaya hakkın yok.

Kalbimin sahibi: Peki ya sen?

Benimki: Ben ne?

Kalbimin sahibi: Sen endişeleniyor musun benim için?

Benimki: Sence?
Endişelenmesem sana neden yazayım Chanyeol?

Kalbimin sahibi: Bak buna içilir işte. Ayrılmamıza rağmen yine de umursuyorsun beni.

Benimki: Yine mi bardasın?!

Kalbimin sahibi: Evdeyim.

Benimki: En nefret ettiğim şeyi yapma Chanyeol. Düşüncesiz insanlar gibi davranma.

Kalbimin sahibi: Baekhyun seni çok seviyorum be.

Benimki: Yapma. Zorlama daha fazla Chanyeol.

Kalbimin sahibi: Özlemedin mi hiç? Ben çok özledim. İnan bunları affetmen veya acıman için söylemiyorum. Sadece özledim işte.

Benimki: Sakın ağlamaya başlama Chanyeol. Seni affetmemi çok mu istiyorsun?

Kalbimin sahibi: Çok. Düşünemeyeceğin kadar çok hem de. Bencilim, aptalım, hata yaptım, seni incittim ama üzgünüm Baekhyun.
Sen haklıydın beni etrafındaki ilgiye alışmış egoist piçin tekiyim.

Benimki: 3 gün kaldı yarışa değil mi?

Kalbimin sahibi: Ne?

Benimki: 3 gün sonraki yarışta eğer birinci olursan affedeceğim seni.

Kalbimin sahibi: Gerçekten mi? Ciddisin değil mi?

Benimki: Ciddiyim ama kazanamazsan benden bir şans daha isteme.
Hadi bakalım göster gücünü Chanyeol.

Diğer bölüm için ben bile sabırsızlandım be.🙄Teşekkür ederim her şey için.🌸💗
Ve benden bu günlük bu kadar. İyi geceler hepinize💙

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin