nineteen

3.3K 368 143
                                    

Benimki: Kaç gün geçti Chanyeol? 20? 25? Belki de 30? Saymayı bıraktım artık.

Benimki: Seni ne kadar özledim biliyor musun?  Neden uyanmıyorsun ki? Yoksa uyanmak mı istemiyorsun? Kırgın olduğun için mi?

Benimki: Ben uzatmamalıydım bu kadar. Ne olacaktı ki seni affettiğimi söyleseydim? Bu kadar mı zordu gururu bir kenara bırakmak? Kendimden nefret ediyorum artık.

Benimki: Affediyorum Chanyeol. Sadece uyan olur mu? Sorun değil hiçbir şey. Sadece uyan. Eskisinden daha iyi olacağız. Söz veriyorum sana. Ben de bırakacağım çocukluk hayalimi. İstemiyorum artık birinciliği veya kazanmayı. "Hız Tanrısı" da olmak istemiyorum artık.

Benimki: Canım yanıyor. Sen uyanmadıkça tükeniyorum ben. Herkes yaşamına geri dönüyor. Ben yapamıyorum ama. Senin uyanmayacağını söylüyorlar. Onlar ne biliyorlar ki? Beni bırakmayacağını bilmiyor onlar. Benim için ölümü göze alan biri yaşamayı mı seçemeyecek?

Benimki: Ve biliyor musun birinci oldun. İddianı kazandın. Evlenme teklifi edeceğini söylemiştin kazanındığın zaman. Peki şimdi neden orda yatıyorsun? Ben evlenme teklifimi bekliyorum hâlâ.

Benimki: Sehun ve Kyungsoo'yu da ne kadar üzdüğünün farkındasındır umarım. Bize bunu yapma Chanyeol. Sen onların yakın arkadaşısın evet ama benim herşeyimsin. Onlar zor olsa da toparlanır belki. Fakat ben yapamam. Sensiz olmaz.

Benimki: Sahi neden böyle bir aptallık yaptın ki Chanyeol? Neden bana zarar gelmesin diye kendini feda ettin? Sana bir şey olursa benim iyi olacağımı mı düşündün? Fakat sen orada ölümle savaşırken ben iyi olamam ki.

Benimki: Herkes hayalet gibi gözüktüğünü söylüyor. Neden rahat bırakmıyorlar ki beni? Hadi uyan ve onlara beni rahat bırakmalarını söyle. Lütfen.

Benimki: Benim yanımda olacağına dair söz vermiştin. Biliyorum unutmadın sözünü. Yoksa çoktan giderdin değil mi? Fakat direniyorsun benim için, söz verdiğin için, geleceğimiz için.

Benimki: Sıcaklığını hissetmeme ihtiyacım var. Tüm bedenim gün geçtikçe buz gibi oluyor.

Benimki: Doktorlar bir çok şeyin olabileceğini söylüyorlar. Bir daha göremeye, konuşamaya veya yürüyemeyebilirmişsin. Tabi bunlar sadece ihtimaller.

Benimki: Belki de bu yüzden  uyanmak istemiyorsundur. Fakat ben her ne olursa olsun yanında olacağım. Söz veriyorum. Benimle olduğun sürece hiçbir şey önemli değil.

Benimki: Yapamaz mısın Chanyeol? Geri dönemez misin? Herkes benim delirdiğimi düşünmeye başlıyor. Herkes ümidi kesti ama ben neden hâlâ uyanacağını hissediyorum? Beni yanıltma.

Benimki: Yarın yeniden ameliyat olacaksın ve bu son şans diyor doktorlar. Eğer bu sefer de uyanmazsan gidecekmişsin. Gitmezsin değil mi?

Benimki: Ama acı çekiyorsan ve gitmek zorundaysan beni düşünme. Ne de olsa bir bir son olmaz. Başka bir hayatta karşılaşırız belki?

Benimki: Fakat sana ihtiyacım var Chanyeol. Ve başka bir hayatta değil, burada. Bunu unutma tamam mı? Seni seviyorum.

İçim burkuldu be. Neden böyle şeyler yazdım ki şimdi ben?
Geçen bölümdeki yorumlara cevap veremedim, üzgünüm. Ve merak edilen o soruya cevap vermek istiyorum. Angst yapmayı düşünmüyorum. Angst okuduğu zaman haftalarca kötü olan biri olarak iyi sonların taraftarıyım.
Her şey için minnettarım size ve sizi seviyorum!🌸💜🌸

hey, I'm back!/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin