**JUSTIN**
Mam dość swojego życia,dość trasy i dość tego,że nawet moja matka na mnie wrzeszczy bo nie chce czegoś zrobić.Jestem z powrotem w trasie,ale potrzebuje tancerkę i tu pojawia się mały problem .Czyli potrzebuje Amelie Smith ,a my się nienawidzimy .A dlaczego jej potrzebuje ?Żeby ze mną tańczyła i chce skończyć kilka piosenek o niej .
-Bieber rusz ten swój jebany tyłek !-krzyknął Scott
-Po co?-zapytałem
-Masz zaraz wywiad i sesję
-Jaką znów sesję?-pytam bo w ostatnim czasie mam same sesje fotograficzne i mam dość
-Jezu ty mnie wogóle nie słuchasz co nie?-pyta,a ja się uśmiecham-Jej mama się nie zgodzi
-To przyjadę do jej szkoły -powiedziałem ,a jego oczy zrobiły się jak balon
-ZWARIOWAŁEŚ ?-wydarł się na mnie
-Jesteś chory psychicznie czy co?-zapytałem ironicznie -Chyba słyszałeś ja bez niej żyć nie umiem
-A kto jeszcze niedawno nie chciał jej znać?
-Weź nie zmieniaj tematu-powiedziałem i sobie wyszedł -Aha
Co mam zrobić by ona i jej mama się zgodziła .Zgodziła na to aby Amelia pojechała ze mną w trasę .Nie wiem co się ze mną dzieje ,ale chce ją mieć przy sobie i ta 'nasza' chora kłótnia.Tak naprawdę to byłem trochę napity i się na niej wyżyłem i po prostu mówiłem bez zahamowań .
Po głupiej sesji do jakiejś kampanii wróciłem do domu i rzuciłem się na łóżko po czym włączyłem laptopa i zacząłem przeglądać fejsa i to co o mnie prasa piszę.Nie chciałem nigdy być taki zawsze chciałem aby byłem lepszy od mojego ojca od wszystkich lepszy .Kiedy byłem mały nie za bardzo mi to wychodziło,ale teraz mi na pewno nie wychodzi.To moje picie,palenie ,narkotyki i jeszcze najgorsze rzeczy to tylko dlatego,że nie mam nikogo kto może mi pomóc .Wiem,że istnieje takie coś jak psycholog czy pedagog ,ale ja go nie chce bo zaraz będzie tak,że każdy będzie mnie uważał za chorego psychicznie albo ,że kasa mi zaszkodziła.
*****************
Strasznie przepraszam,że rozdziałów długo nie ma,ale mam szkołę i masę nauki ,że praktycznie nie mam czasu na nic.
Postaram się dziś jeszcze napisać jeden i może jutro dodam kolejny ,ale tak naprawdę nie wiem kiedy będzie następny .Chciałabym już wakacje bo mam dość
Dziękuje za 4,5 k odsłon i i prawie 500 gwiazdek
Snapchat---madziula1994j
Madzia:*
CZYTASZ
Believe in us/J.B
FanfictionByłam przy nim od małego i od początku jego kariery,ale jak się stał wielką gwiazdą wyjechał i zostawił mnie samą...