30.Nie mów tak...

954 60 3
                                    


Dziś mogłam go zobaczyć,właśnie jadę na wózku inwalidzkim do sali gdzie Justin obecnie przebywa .Przed pomieszczeniem była jego mama i jak to w zwyczaju zapytała się mnie jak ja się czuje i czy wszytko gra.Pielęgniarka zostawiła mnie przy drzwiach i powiedziała,że mam chwile czasu,a później mamy wracać na badania które jeszcze mnie czekają .

-Kochanie,ale nie przestrasz się tego jak Justin wygląda -powiedziała Pattie 

-Spokojnie -mówię i pomału o kulach idę do drzwi 

Widzę go,widzę chłopaka którego kocham ,który walczy o życie.Jest podpięty do różnych maszyn które mu chyba ułatwiają oddychanie i sprawdzają jego parametry życiowe.Podeszłam do łóżka i zobaczyłam jak wygląda ma rozcięty łuk brwiowy ,rozcięte czoło i głowie masę siniaków.Usiadłam na krześle przy jego łóżku i złapałam go za rękę .

-Dlaczego ty?Dlaczego nie ja?-pytam się cicho-To nie sprawiedliwe ,że ty walczysz o życie ,a ja żyje,chodzę,oddycham i normalnie funkcjonuje .Jak stracisz pamięć nie wybaczę sobie tego,nie wybaczę tego,że pojechałam na koncert,rozmawiałam z tobą w sklepie,kłóciłam się z tobą albo tego,że wyjechałam.

Po moich policzkach leciały łzy,a ja nie umiałam nad tym kontrolować .To takie nie sprawiedliwe ,on robi dla ludzi praktycznie wszystko,a ja?Ja nic nie robię ,dla mnie jest tylko ważna rodzina i moje przyjaciółki więcej nikogo nie potrzebuje.Ale chyba się mylę potrzebuje Justina i nawet jeżeli bym miała się z nim codziennie kłócić albo żeby było tak,że jakby stracił pamięć nie pamiętał mnie.Lecz to boli,boli to wszystko .

-Gdyby umiała oddać Ci moje życie-powiedziałam i przytuliłam się 

-Nie mów tak-usłyszałam głos najpierw obróciłam się do tył,a później popatrzyłam się na Justina-Nie patrz się na mnie tak jakbyś zobaczyła ducha

-Nie ja słyszę ducha -mówię i robię coś czego ani ja ani on się nie spodziewał pocałowałam go lekko -Zawołam lekarza

-Zaraz albo idź,ale chce żebyś tu była-każde jego słowo jest wypowiedziane coraz to ciszej i chyba nawet po mnie to widać ,że się boje 




*********

Hejka^_^

Boże jak ten czas szybko leci już mamy 30 rozdział!

Chce się najbardziej ze wszystkich książek skupić na tej i myślę,że mi się to uda 

Snapchat----madziula1994j

Madzia:*

Believe in us/J.BOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz