😱😨 #Eski sevgilin mi ?#😱

2.3K 87 1
                                    

Fotoğraftaki Tuğranın ilk sevgilisi

TUĞRA KESKİN

Yatağımdan hemen fırlayıp lavobaya gidip yüzümü yıkadım. Üstüme çeki düzen verip Ülkünün odasına yol aldım. Onu uyandıracaktım. Neden bu kadar rahatsın derseniz sabah 5 de koşu yapmak için dışarı çıktığımda Sedat abiyi gördüm yani kayın babam :D bana 1 hafta gelmeyeceğini söyledi yurt dışında da çıkacaklarmış. Annesi ve abiside onlarla. Ülkü okulu aksatmasın diye onu götürmeyeceği ona gözüm gibi bakmam gerektiğini söyledi nereye giderse peşinden git ve sonunda sana güvenim babana güvendiğim gibi sonsuz dedi. Tabi bu beni gururlandırdı. Odasına girip biricik sevgilimi uyandıracaktım. Eve girdim ve odasını bulmaya başladım. Bana en üst katta odamın olmasından nefret ediyorum dediği için en üst kata çıktım. Sadece bir oda vardı oda benim sevgilimindi. Odaya girdim ve onun bu halini görünce telefonumu çıkartıp fotoğrafını çektim. Çok komik uyuyordu bir eliyle yastığa sarılmış diğer eli yumruk bir şekilde yastığın üstüne koymuş. Yanına yaklaşım yanağından öptüm. Saçlarını sevdim. Bunu fark edince ağır hareketlerle gözlerini açtı ve bana şaşkın gözlerle baktı.
" Tuğra ne işin var senin burda bir gören olacak yanlış anlayacaklar ." Korktuğu çok belliydi.
"Merak etme sevgilim baban annen abin 1 haftalığına yurt dışına çıktılar ve seni de bana emanet ettiler."
"Sende fırsattan ziyade benim yanıma geldin "
"Öylede diyebiliriz. Hadi hazırlan okula geç kalmayalım ."
"Sen ne ara hazırlandın?"
"Fit vucudumu korumak için saat 5 de kalkar koşarım canım yani bu kaslar kendinden oluşmadı."
"Artık bende koşuyorum orda burda kızlar bakarsa şah damarını kesmek istiyorum hayatım."
"Hadi sevgilim hazırlanan ben aşağıdayım seni bekliyorum ."
Dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Tam çıkarken
"Ama ben dediğimde ciddiyim bende koşmak istiyorum hergün gel beni kaldır tamam mı?"
Umursamadan uzaktan seni seviyorum dedim ve çıktım. Bugün babamın mirasları bana gelecekti yüklü şeyler olacakmış içinde babam ölmüşken onları kullanmak istemesemde annem zorladı.

ÜLKÜ SANCAKTAR

Sevgilim bugün beni kaldırdı. Onu her sabah görmek her an öpmek hep yanımda olsun istiyorum. Babamla özel bir bağları varmış gibi geliyor. Çünkü babam beni kimseye emanet etmezdi. Sadece Ali abiye güvenir sadece ona teslim ederdi. Ben bu düşüncelerdeyken okul üstümü giymiştim. Saçlarim adeta bağımsızlığını ilan ediyordu. Onlarıda düzleştirdim ve hafif bir makyaj sürüp penceden baktım. İşte benim sevgilim yaa arabaya yaslanmış beni bekliyordu. Onu daha fazla bekletmek istemediğim için aşağıya indim.
"Gidelim hayatım" dedim. Arabaya bindik ve tek kelime etmeden okula geldik. Arabadan inince beni belimden sardı ve " Artık herkes bilsin istiyorum." Dedi "Bende " dedim ve elini tuttum.
"Bu ellerimi hiç bırakma olur mu sevgilim?" Dedim. Çünkü herşey mükemmelken bir aksilik çıkıp ayrılcakmışım gibi hissediyordum.
"Asla birtanem asla seni bırakmayacağım ne olursa olsun dim dik ayakta kalacağız tamam mı" Dedi ve bana güven verici gülümsemesini yaptı. Ah gerçekten ona çok bağlandım. Okula girdiğimizde hiç kimseyi takmadan sıramıza oturduk. Ben telefonumu çıkarıp Tuğrayla olan fotoğraflarımıza baktım.
" ne o çok mu yakışıklıyım."dedi
"Yok ben güzel çıkınca sende mecburen yakışıklı çıkıyorsun hem sen tipsiz olsana biraz tüm gözler üstünde "
"Ah sevgilim kıskanmanın hiç yeri değil bak matematikçi geldi." Dedi ve ben onu ayrıca kıskanmıyordum hem biraz tipsiz olsa.. fff tamam deli gibi kıskandım işte saçmalayıp duruyorum.
"Hey siz kalkın tahtaya ve şu soruyu çözün ." Dedi aha şimdı sıçtın Ülkü dedi iç sesim Tuğraya baktım ve kendinden emin bir şekilde ayağa kalktı ve benide kaldırdı
"Tuğra ben bi bok anlamadım yardım et çözmem için yoksa hica direk sıfır veriyor."dedim
"Yaa dersine çalışmazsan böyle olur küçük hanım senin cevabın A şıkkı yani 48 i işaretle bir dahada yardım etmem çünkü oturup seni ders çalıştırcam ." Dedi ve bende ona gülümseyip a şıkkını işaretledim ve hızla yerime oturdum. Zeki bir sevgiliniz varsa siz seçilmiş insansınız. Tahtaya baktım Tuğra hala çözümü bulmaya çalışıyordu.Tuğra bu konudan nefret ederdi ve ona çok zor gelirdi benim sorum ona kolay onun sorusuda bana kolaydı. Ayağa kalktım ve
"Cevap 865 olur ."dedim
"Afferim Ülkü"dedi hoca
Tuğra bana bakıp
"Matematikte galiba sen beni çalıştırcaksın ha ?" Dedi ve güldü. Yok yok adeta kahkaha attık. Bende onu öyle görünce kahkaha attım. Ders bitmişti Tuğra kafasını sıraya gömüp
"Ben gelmeyeceğim sevgilim sen git hatta Şeyma sana eşlik eder bayadır onu boşluyorsun ." Dedi
"Hahha sen yapamadın diye üzülüyormusun yoksa ha ?"
"Ülkü saçmalama alt tarafı siktiriboktan bir soru başım ağrıyor sadece "
"Tamam " dedim ve Şeymayı alıp kantine yol aldım. Zil çalınca derse girmek için kapıyı açıp girdim. Hoca çoktan derse girmişti. Gözüm Tuğrayı aradı ama yoktu sırasında. Arkamı dönüp Doğukana
"Tuğrayı gördün mu ?" Dedim tabikide beni seviyordu ama arkadaşça yaklaşıyordu. Arkadaş ayağı göt ayağı canısı ;)
"Ne bileyim ben senin sevgilini. Osmanlı ordusunun kapı kolu askerleri miyim gelen çıkanı bileyim. " dedi.salak bu ya harbiden
"Sen galiba tarihten çok test çözdün ya " . Dedim ve ekledim" Benimle düzgün konuş tamam mı lan ?" Dedim sesimi sertleştirerek. O da bıkmış bir vaziyette kafasını aşağıya yukarıya kaldırdı. Bu tamam anlamına geliyor olmaliydi Ya bu çocuk nerdeydi gerçekten başı ağrıyordu en fazla nereye gider ki dedim ve hocaya birşey demeden kapıdan bir hışımla çıktım hoca bana arkadan " terbiyesiz" desede onu takmadım.

♡♥♡♥♡

Nerdeyse tüm okulu taradım ama yoktu Tuğra hiç bir yerde elimi cebime attım ve Erkeğim adlı kişiyi aradım aradım aradım ama açmadı içimden küfürler halay çekerken aklıma kütüphane geldi. Bir hışımla odaya girdim lanet olsun ne oluyor burda evet Tuğra burdaydı ama bir kiz onu eliyle duvara sıkıştırmıştı..







Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin