#😍 İNTİKAM😍#

1.3K 76 0
                                    


TUĞRA KESKİN

Hızlıca dokturun yakasına yapıştım. Dokturun gayet sakin olması benim sinirimi bozuyordu.

"Beyfendi lütfen durun. Bu şekilde bir yere varamazsınız. Hem sizlere mujdeli bir haber verecektim "

"Ne haberi. Ülkü iyi mi ? Görebilir miyiz?."

"İç kanaması vardı. 0+rh kan lazım. Verilen kan yetmedi. Paniklenecek birşey yok hayati riski atlattı. Durumu iyi ama kana ihtiyacmız var. Içinizden var mı o+rh kanı olan ?"

Demesiyle rahatladım. Ah işte benim kanım o+rh...

"Ben... benim kanım ona uyar hiç teste gerek yok tüm kanımı da verebilirsiniz !"
Doktor anlamamış gözlerle bakıyordu..

"Ha bu arada yoğun bakımdan beri Tuğra diye sayıklıyordu. Yarı baygın olduğu için ne dediği anlaşılmıyor."

"Tuğra benim. Hadi hemen kanı verelim."

Doktor beni başıyla onayladı ve bi odaya getirdi.

Ah lanet olsun bi stajer çok iyi ya mükemmel..

"Sağ kolunuzu uzatın lütfen. "

"Sağımdan kan çıkmaz. Sol kolumda kan var "

"Lütfen zorluk çıkarmadan sağ kolunuzu verin. "

"Soldan al diyorum sana aptal. Kendi vücudumu benden iyi mi bilcen ?"

"Peki bana ne denirse onu yaparım."

"Tamam kanaz çıkınca senden alırız o zaman kanı " dedim. Sen tam bi aptalsın bakışını atıyorum.

5 6 dk sonra çok az kan çıkmıştı. stajer;

"Ama bu nasıl olur? Herkesın kanı sağdan çıkması lazım !"

"Benim kanım nadir bulunanlardan şimdi sol kolumdakini al ."

10 15 dkya kanı alıp gittiler. Bende Ülkünün odasının camından bakacaktım ona..

103 nolu kapının yanındaki camdan onu izliyordum. ( ne ara yoğun bakımdan çıktı demeyin. Bölümü uzatmak istemedim .)

Omzumda bir el hissettim ve kafamı o elin sahibine çevirdim.

Ozan...

"O iyi olacak kardeşim ."

"Ona birşey olsaydı ben şuan yaşamazdım ."

"Hakan 'a ne olcak Tuğra ?"

"Onu kendi elimle öldüreceğim"

" Neyse. Mark kim ve onu nerden tanıyorsun adam bildiģin psikopat lan "

"Can acıtanın canını acıtır sadece "

"Lan adam bildiğin sadist "

"Ee bende işkence yapıyorum. Bende mi sadistim ha ?"

"Olum valla ben seni artık tanıyamaz oldum. Sen böyle değildin lan !"

"Öyle olmak zorundayım. Yoksa kafama sıkarlar. Kimseye güvenme kimseye acıma !"

"Masum insan varsa ..."
Diyecekken sözünü kestim .

"Ozan ben o kadar düşmedim. Biz tecavüzcüleri uyuşturucu satan kişilerin başını alır kopartırız. Işine gelmiyorsa gidebilirsin !"

"Nerden çıkardın şimdi 7 yıl önce karıncyı ezmemek için zik zak gitmiş adamdın. Bi anda bunları duyunca şaşırdım. Sen ne yapsan ben senin her türlü arkandayım bunu unutma !"

"Eyvallah. Ama sana bi dost sözü vereyimmi ?'

"Buyur kardeşim "

"1. Kimseye güvenme.
2. kimseye acıma. Gözünün önünde bas tetiğe.."

"Sen birşey yaşadın galiba hayırdır ?"

"Hiç öyle sadece bi tavsiye "

♡♥♡♥♡♥

"Artık yanına gidebiriz miyiz doktor bey"

"Sadece 15 dakika ve bir kişi. Lütfen hastamızı yormayın. 1 saat sonra gelip Ulkünün hastalanan sebebi ve işkencenin nasıl olduğunu konuşacağız."

"Ne siz ne diyorsunuz ne işkencesi ?"

"Üzgünüm, aģır derecede işkence görmüş hastamız. Bunu yapanın gerçekten de vicdanı yok "

Dedi ve gitti. O şerefsiz birde işkence yapmış. Gebertcem lan onu.
Ama daha önemli bi durum var.

Ülkü beni af edecek mi ....?

Derin bir iç çekip odaya girdim. Uyuyordu ilaçların etkisinden.

Yanına yaklaştım ve bir sandalye çektim.

Ellerini tuttum ve ona;

"Özür dilerim ben de çok üzgünüm ama böyle olmasını istemezdim. Ben sana zarar vericek adamı varya yaşatmam. Ama sana asıl zararı ben verdim.
Eğer o gün sana birsey demeden gitmeseydim şuan burda olamazdık. Özür dilerim af et beni seni seviyorum sana zarar vermek istemiyorum ."

Dedim ve gözlerini açtı. Elimi elinden çekti ve ;

"Zarar vermek istemediğin için bu haldeyim zaten. Defol burdan seni görmek istemiyorum ."

"Sen beni dinledin mi ?"

"Evet senden nefret ediyorum. Defol git !"

"Tamam yorma kendini "

"Çek elini bana sakın dokunma. O ellerinle Miray'ın elini tuttun ." Gözünden yaşlar geliyordu.

Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin