#ÖLÜDEN FARKSIZ!#

621 36 3
                                    

2 yıl....

Ülküsüz iki yılım geçti. Özlemekten daha öte birşey benimkisi sanki alıştım.

Ama onu bir daha görsem saçlarını kafama gömüp ellerini sıkıca tutsam bana yeter.

Doktor oldum ama iki yıl daha yükseltmeyi düşünüyorum. Ülkü için birkaç şey denedik ama olumsuz çıktı. Artık hayattan ne zevk ne tat olıyorum.

Yaşayan ölüyüyüm ben. Ülkü olmayınca dünyam başıma yıkıldı. Ne yapacağım ne halt edeceğim ben şimdi böyle?

Eymen ve Bulutun 4. Yaşını kutladık. Ama Güneş iki yıl daha büyüdüğü için olanları anlamıştı ama küçük kardeşlerine fark ettirmemeye çalışıyor. Herkes paramparça ama belli etmiyor kimse.

Hele Eymenin 'anne' diye haykırışları beni mahvediyor. Herkes seni çok özlüyor gel artık meleğim...

Bir salak kız var nereye gitsem peşime gelip duruyor. Ülkü olsaydı da onu dövseydi.

En son lafı bana 'seni çok seviyorum' olmuştu. O lafla bile intihar edebilirim her an.

Yapamıyorum gel artık.. Gel....

Yaşamıyorum gel artık.....

Bilsen nasıl olduğumu.. Gel artık..

Şeftalim... Kızılım...

Sensiz iki yıl...

Ben sana uyan dediğimde zaten ben orada ölmüştüm....

Sensiz dünya, cehennemin gölgesi şeftalim gel artık...

Özledim... Bize yakışmadı kızılım gelde düğün tarihi alalım masada sensiz öylece kaldım..


*

"Tuğra ders bitti. Uyan! " dedi Hira. Dediğim o kız peşimde dolanan.

Kafamı uyuduğum sıradan kaldırdım.

Hiçbirşey demeden kalkıp çıktım.

"Hey Tuğra birşey diyeceğim sana!"

"Ne var Hira!! " diye sertçe bağırdım.

"Biraz kibar olur musun?!  Karşında kız var! " diye bir erkek  bağırdı.

"Sana mı soracağım lan! "Dedim yaklaşan salağa.

"Bana bak bana lanlı lunlu konuşma belanı bulursun! "

"Hey ikinizde ne yaptığınızın farkında mısınız?  Hem sana ne oluyor Serkan? "

"Sana iyilik yaramıyor! "

Onlar tartışırken arabama yol aldım.

"Tuğra! "

"Ne var Hira. Defol ya başımdan! "

"Şey bana ders çalıştırsana? "

"Hayır Hira. Aklını bana çalıştıracağına derslerine çalıştır. Umrunda değilsin! " dediğimde Hira yıkılmış gibi bakıyordu. Umrumda mı?























-asla...


"En sonunda anlayabildin!  Seni seviyorum Tuğra ama sen beni her seferinde elinin tersiyle itiyorsun. İki yıldır peşinden koşuyorum ya! "

"Hira konuştukça kalbini kırarım. Beni sevme!  70 milyon insan var beni sevme! "

"Seni seviyorum ne yapayım. Kalbimi söküp eline mi vereyim!! "

"Benim kalbim zaten başkasına ait!"

"Ne....?  Na-nasıl? "

"Hira ben birine deli gibi aşığım ve evleneceğim onunla. "

"Sen..... Sen ciddi olamazsın! "

"Sana yalan söyleyemem. İstersen sana fotoğraflarımızı göstereyim" dedim ve kilit ekranındaki daha ilk çıkmaya başlarken arkadaşlar canlı yapıp ülkü beni dudağımdan öperken ki fotoğrafı gösterdim. Sonra havuzdan bana sarılırken bana gülerken kafasını göğsüme koyup ağlarken ben onun boynundan öperken fotoğrafları gösterdim.

Kısa bi şok geçirdi Hira.

"Bu Ülkü Sancaktar.. Bu yaşamıyor!!"

"Hayır o yaşıyor. Sadece uyuyor. Sadece uykuda! "

"Aynı şey! " dedi

"Aynı değil. O gelicek ve evleneceğiz!  Senide düğünüme çağırırım! "

"Tuğra sen aptalsın! "

"Hayır bem deli gibi seven aşığım! " dedim ve bindim arabama.

Yine o uçuruma geldim. Arabadan adını dahi unuttum abi elinde birayla bama seslendi.

"Ooo paşamm gel hele sana bira ısmarlayayım! " dedi.

Tabi ısmarlican hırpo dükkan senin zaten..

Gittim yanına ve rakı masasına yerleştim

"Napıyon be koçum Yoktun bayadır? "

"Dersler yoğun abim gelemedim"

"Yenge nasıl? " dedi utana utana.

Uzun bir iç geçirdim ve rakıdan bir yudum aldım.

"Uyuyor benim prensesim. Ne zaman uyanır Allah bilir abim "

"Sende uyuyorsun" dedi.

"Uyumak ne kelime be abim ölüyorum ben. Onu göremediğim saçına dokunamadığım her gün daha çok ölüyorum"

"Geçecek koçum. Uyanacak ülkü güçlü bir kız"

"İnşallah abim bir hevestir bekliyorum. Bekleyeceğim. "

.
.
.
.
..........................

( ikinci hikayem ülken için yaşa,  aşkın için öl. Vote ve yorum yapın yeni hikayeme lütfen..)

UPUZUN BİR YALNIZLIĞIN ARDINDAN KISACIK BİR BÖLÜM AMA HÜZÜN VAR.

SİZLERE ÇOK GÜZEL HABERİM VAR.

ŞUAN Kİ RUH HALİM MUTLU SON YAPACAĞIMA DAİR BEYNİME KIVILCIMLAR GÖNDERİYOR..

İNSTAGRAMDAN TAKİP EDİN.

ASENA. HAYALİ BİR ŞEREFSİZ ŞİKAYET ETTİ AMA TABİKİDE YILMIYORUZ..

👇👇👇👇👇👇

#DELİKURT_3525

TAKİBE TAKİP.

Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin