ÜLKÜ SANCAKTAR
O gerizekalın dediği sözlere daha fazla dayanamadan gözüyle kaşının tam ortasına bir yumruk geçirdim. Tüm sınıf başına toplandı. Salağın nesi varsa hastaneye götürdüler. Allah için bi yumrukla çocuk bayıldı ve o yetmezmiş gibi hastaneye kaldırıldı. Yookk artık ya ağız burun dalsam acaba ne olacak :D
"Bak gerizekalı yeni kız benim sevgilimden uzak durmassan seni süründürürüm anladın mı lan mal ?" Hele tipe bak la daha sümüğünü silemez bi sürtük bana seni süründürürüm diyo .
"Bak sürtük kimsin ve ne bok olduğun umrumda bile değil. Sevgilin mi ne , o benim özel hayatıma karışırsa asıl ben ikinizi de gebertirim lan anladın mı ?" Kiz korktuş ama fark ettirmiyordu.
"Bana senin hakkında ne dedikleri umrumda değil onu seviyorum ona dokunanı öldürürum gebertirim ."
Bu sözlere adeta kahkaha attım."Ne gülüyorsun aptal kız !"
Böyle dediğinde kızın kafasını tuttum ve duvara hızlı bir şekilde çarptım. Kulağına eğildim ve tısladım."Bana sakın bir daha bu denli konuşmaya cesaret etme tamam mı o***pu çocuğu sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun lan sürtük. !"
Kafasını iyice duvara yapıştırdım."Bırak beni aptal asıl sen kendini ne sanıyorsun baban başbakan mı ne bu ego. Bırak saçımı !"
"Babam hakkında tek kelime daha edersen şu tutuğum yerden yani ense kökünden keserim o saçını. Hatta sıfıra vururum ve o aptal kafana tornavida sokarım."
"Laannn siz ne yapıyorsunuz ! Salak Aslı o kızin babası mafya lan o kız mafyanın kızı bu havaların o kıza sökmez." Bi çocuk sınıfa gelip onları söyledi.
"Neee mafyanın kızı mısın sen yani ?"
Dediğinde güldüm ve sıktığım saçını gevşettim. Sınıftan çıktım. Tufanın sürekli yanında gezen bi çocuk yanıma geldi."Merhaba Ülkü şey müdür seni odasına çağırdı. "
"Hemen yumurtladınız demi lan "
"Biz değil hocalar. Gel seni müdürün odasına götüreyim .""İstemez ." Dedim hızlıca katları çıkıp müdürün odasını tıklamadan içeri girdim.
"Hoşgeldin Ülkü."
"Konu ne neden çağırdın beni ?"
"Önce biraz bana karşı saygılı ol."
"Ne diceksen de defolup gideyim başlatma saygına hadi ."
"Bak kızım elin çok sert çocuģa bi yumruk atmışsın bayılıp gitmiş."
"Ben durduk yere kimseye vurmam. Özelim hakkında ileri geri konuşunda dayanamadım. Ama hak etti şerefsiz."
"Sadece seninle arkadaş olmaya çalışıyordu yumruk atman mı gerekiyor kızım?"
"Ben ona benden hoşlanma dedim zaten. Çünkü arkadaşıyla Ülküden hoşlanıyorum dediğini duydum. Kitabın arasına yazdığım bir nevi Günlüğümü okumuş ve ileri geri konuştu. ""Peki bunu kab ediyorum. Ece'ye kafa göz dalmışsın. Kızı tehdit etmişsın saçını sıfıra vurup tornavida ile izler açarım gibisinden konuşmuşsun bunda da mı ileri geri konuştu ha ?"
"Ben Tufan'a yumruk atınca sınıfta kimse yoktu. Kapı açildı açıldı ve o sürtük geldi. Neymiş sevgilimden uzak dur falan seni gebertirim falan dedi mal. Bende kafasını alıp duvara vurdum. "
"Birde marifetmiş gibi anatıyor ya çık dışarı terbiyesiz!"
"Siz pezevenk misiniz ?"
"Kızim defol şu odadan elimden kaza çıkmadan !"
"Bakın işte o sürtük de beni böyle sinirlendirdi. Dayanamadım ?"
Dedim ve dışarı çıktım. Babam arabanı okula getiririm dedi. Otoparka çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
Diversos→İki mafyanın aşkı← Ama kader onlara pek gülmez. Onları ölüm bile ayıramadı. Çünkü ülkü ölünce tuğrada dayanamayıp öldü.. ♥Ülkü ♡ Tuğra ♥ → Mutlu son değil , sonsuz mutluluk ← T ♥ Ü