Dün hayvan gibi içmiştik ve başım parçalanıyor gibi ağrıyordu.
Herzaman ki gibi ülkünün yatağından kalkıp banyoya girdim. Uzun bir duş alıp aşağıya indim.
Mustafa gazete okuyordu. Eymen ve Bulut legolarla oynuyordu. Güneş masada ders çalışıyordu.
Ona hergün ders çalıştırıyordum. Güneş büyüyüp hakim olacak. Onun intikamını almıştı Güneş.
Mutfaktaki annemin arkasından gidip sarıldım ve yanağını öptüm.
Birkaç birşey atıştırdım.
Ülkünün doktoru arıyordu ve bir hevesle açtım.
"Ülküden haber mi aldınız? " diye başladım.
"Tuğra müjdeli haberimiz var! Ülkü ellerini kımıldattı. Sen gelene kadar uyanması %80 çabuk gel! "
"Ne.. Nasıl.? Neyse hemen geliyorum" dedim ve motora bindim.
20-25 dakika sonra hastaneye girdim. Asansörü beklemeden merdivenleri üçer beşer çıktım. Ülkünün uyuduğu kata geldim. Doktor hemşireyle konuşuyordu.
"Tuğra! Ülkü uyandı. Ama içerde senin ismini sayıklıyor anlamadık. Gir içeri istersen" dedi doktor.
Vay avradının yoluna gülleri serdiğimin kızı beni sayıklıyor.
İçeri girdim ve gözü kapalı bir şekilde ' tuğra ' diye haykırıp ağlayan ülküyü gördüm.
Yanına gittiğimde gözlerini açtı.
"Tuğra! " dedi ve boynuma atladı. O şeftali kokusu burnuma geldiğinde kendimden geçtim.
Bedenim artık buram buram sevdiğim kokuyordu artık ölsemde üzülmem.
"Seni çok özledim. Özür dilerim!! " diye yine haykırdı çığlıkların arasından ağlarken.
"Şş geçti bebeğim. Bak artık benimlesin. Berağberiz"
"Doktor iki yıldır tuğra seni bekliyor dedi. İnanamıyorum sen iki yıldır beni mi bekledin? "
"İki yıl değil geleceğini bilsem ömrümün sonuna kadar beklerim seni"
"Sana söz veriyorum kaybolan iki yılı sana telefi edeceğim! " dedi sarılmasını bırakmıyorken. Hatta her kelimede daha sıkı sarılıyordu.
Kapı sesi duydum ama sarılmayı bırakmadım.
"Hey aşıklar? " dedi doktor.
"Bırakma beni. " dedi ülkü sonra yaklaşıp yanağımı öptü.
"Gençler artık bana bi bakın! "
Sarılmamamızı bırakıp doktora döndük. Ülkü elimi sımsıkı tutmuş bırakmıyordu.
"Ülkünün sinir ilaçları ve hayatı boyunca kullanacağı bir ilaç var. Onu sakın aksatma. Hemen şimdi çıkabilirsiniz aslında. "
"Pekâlâ çıkalım o zaman? " dedim ülküye. Doktorda reçeteyi yazıyordu.
"Kağan nerde? Ölmedi değil mi? "
"O sekiz saat sonra ameliyattan başarılı bir şekilde çıktı. Arada konuşuyoruz sevgilisi var ciddi düşünüyorlar"
"İyi. Güneş Eymen ve Bulut nasıllar?"
"Onlar... Onlar çok üzgünler hergün anne diye ağlıyorlar. Güneş 13-14 yaşında falan artık onun intikamını aldık. "
"Güzel. Kıyamam ama ben o bıdıklara.. " dedi.
Doktor reçeteyi verdi. Eczaneden ilaçları aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
Random→İki mafyanın aşkı← Ama kader onlara pek gülmez. Onları ölüm bile ayıramadı. Çünkü ülkü ölünce tuğrada dayanamayıp öldü.. ♥Ülkü ♡ Tuğra ♥ → Mutlu son değil , sonsuz mutluluk ← T ♥ Ü