💑#GECE DOSTLARI#💑💘

866 41 1
                                    

Fotoğraf : Köpekcik ve Tuğra

"Prenses kalk hadi kahvaltıya"

"Yaa Ömer git başımdan""

"Ülkü kalk dedim! "

Oflayarak yerimden kalktım. Ömer beni kaldırmakla meşgul.

"Ömer? "

"Hıııı! "

"Tuğra dün geldi mi? "

"Hayır. Derin barda görmüşler içkinin dibine vurmuş. Hala orda galiba"

Dediğinde bi anda yataktan fırladım.

"Tuğrayı anlatınca uyancağını bilsem hemen söylerdim" dedi ve sırırttı. Durumun ciddiyetini daha kavramamış olsa gerek.

"Ömer dün biz tartıştık onunla"

"Ne!  Siz mi?  Siz tartıştınız!  Konu ne? "

"Konu şu. Gökhan diye birisi var benden küçük yeni komşumuz yanlışlıkla üzerime düştü. Tuğra bizi öyle görünce silahını doğrultu. Bende bıçağı çıkarıp çikolata dediğimde durdu.. "

"Çikolata ne alaka? "

"Ya of o benim cezam. O bana her şeftali dediğinde nerde olursa olsun onu öpmek zorundayım. Oda bana bi şans verdi ben sadece 3 kere çikolata dediğimde beni öpecek. "

"Çok saçma. Neyse konuya devam et"

"Ya işte Gökhanı üstümden alırkende ' senin benim karımın üstünde ne işin var ' demesi bizi karı koca ilan etti. Ertesi gün saat sekizde onlara davetliydik. Evden çıkarken o eteği giyip beni katil mi etcen dedi bende ne katili dedim. O ise bu evcilik oyununu oynamak istemediğini söyledi"

"Şşş tamam ağlama" dedi ve sarıldı. O zaman anladım ki ağlıyorum.

"Ben o bar nerdeyse oraya gitmek istiyorum ömer"

"Tamam ben geçerken uğramıştım. Seni götüreyim oraya"

Üzerime asker yeşili kotu giyip siyah bi T-shirt gerdim hemen. Spor ayakkabımı da giyip motorlara bindik. Dünkü motora ben bindim. Ömerde arabaların arasından bi motor çıkarıp yol aldı.

Ben bu kadar kötü olacağını tahmin bile etmedim. Yani en fazla ne kadar içmiştir ki?  50 60 küçük bardakda viski falan mı?  Harika (!)

İçeri girdiğimizde gözüm hemen Tuğrayı aradı.

Onu gören gözlerime bir kez daha lanet ettim.

İçerde bi kız onu öpüp duruyor. Tuğra ise ne karşılık veriyor ne engel oluyor.

İçim parçalandı hemen ilk mavgamızda bi kızla yiyişmesi mi gerekiyor?

"Gidelibiriz ülkü iyi görünmüyorsun kardeşim"

"Hayır ömer.! "

Onlara yaklaştım ve kıza bi yumruk salladım. Kız affalladı ve yere düştü.

"Demek o Sürtük sensin kızıl! " dedi yerdeki kız.

"O Sürtük şimdi seni öldüresiye döver ve kimse elinden alamaz. Şu tipine bak yüzün grafiti gibi noya akıyor. İnşaata senin boyanı verseler izmirdeki folkartlardan 10 tane yaparlar! " dedim boya küpü kıza.

Yaklaştım ve tekmelemeye başladım. Herkes durmuş bizi izliyor.

"Bırak onu ülkü! "

Dedi tuğra yumruğum havada kaldı. Arkamı dönüp Tuğraya baktım.

Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin