Sabah yine 5 e gelirken uyandım. Yaklaşıp Tuğraya bi öpücük kondurdu. Spor kıyafetlerimi giyip Ömerin odasına girdim. Önce onun fit vücut için sulu iğrenç karışımını yapıp çıktım onun odasına tabi. Çünkü sabah uykulu gözlerle Ömer bunu yaparken merdivenlerden yuvarlanmıştı.Masasının üzerine suyunu koydum. Yanağından öpüp çıkıyordum ki.
"Nereye Ülkü daha kargalar bokunu yemeden? "
"Ne kargası ya.... Neyse koşuya abicim "
"Aynen kardeşim. Bana ve Denize abi de. Hep bi kız kardeşim olsun istedim"
"Var zaten abi... "
"Neyse beni aşağıda bekle. Suyumu yapıp geliyorum bende her sabah koşarım"
"Suyunu merdivenlerden yuvarlanma diye ben yaptım. Masanın üstünde"
"Ha sağol Ülkü. Bu iyi oldu" dedi.
Direk Deniz abiciğimin odasına girdim.
Onlara abi demekten hiç çekinmiyorum.
Yavaşça yanına gidip üstünü örttüm yanağını öpecektim ki aniden fırladı.
"Ne oldu abi? "
"Özür dilerim.. " şaşkın şaşkın ona baktım. Neden özür diliyor ki?
"Neden özür diliyorsun abi? "
"Seni az önce öldürecektim çünkü."
"Neden? "
"Korkum var benim. Yani daha önce biri bana böyle sesizce yaklaşıp öldürmeye kalktı. O günden sonra öldüresim geliyor bana yaklaşanı"
"Anladım. Suyunu getidim abi sonra iç. "
"Sağol Ülkü. Kusura bakma tekrardan. Ama öpücüğünü hala alabilirim" dedi ve sırıttı.
Öptüm ve dışarı çıktım. Ömerde kapıda bekliyordu.
"Hadi gidelim"
"Tamam. En az 2 saat koşacağım haberin olsun. "
Başımla onaylayıp kulaklığımı taktım.
(Cüneyt Tek ft. Yaşar-Gel gel)
Ömer ise uzun boyu esmer oluşu uzun saçları iri kaslı vücudu ile gayet cool biri.
Kapşonunu kafasına koymuş siyah ve gri karışımı ceketi onu daha cool gösteriyordu.
*
Yaklaşık 3 saattir koşuyoruz. Kendimizi sahilin oradaki kayalara bıraktık.
Karşıdan Deniz geliyordu.
"Merhaba Ülkü. Naber? "
"İyiyim Deniz sağol sen ?"
"Eh bende aynı işte. Yanında ki kim? "
"Ömer. O benim abim "
"Mustafa abin sanıyordum? "
"Benim Mustafa Ömer ve Deniz adlı abilerim var. Bu kadar bilgi yeter sana. "
"Hmm yasaklı konu. Tuğra nerde? "
"Yatıyordu en son "
"Tamam uyanınca selam söyle hadi benim koşacak bir sürü yerim var. Kendine iyi bak. " dedi bana ve ömere dönerek.
"Ömer..... Tanıştığıma memnun oldum. Deniz Sağlam.. "
"Bende memnun oldum" diyerek kestirip attı. Aralarında ' gözüm seni hiç tutmadı ' bakışı gerçekleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
Random→İki mafyanın aşkı← Ama kader onlara pek gülmez. Onları ölüm bile ayıramadı. Çünkü ülkü ölünce tuğrada dayanamayıp öldü.. ♥Ülkü ♡ Tuğra ♥ → Mutlu son değil , sonsuz mutluluk ← T ♥ Ü