Cennet misali beni saran kollardan zorla ayrıldım.
Tuğra ayağa kalkmış bana bakıyordu."Hadi bitabem uyan artık. Sabahtan beri seni kaldırmakla sınanıyorum!."
"Kaldırma o zaman Tuğra! "
"Çözülecek dosyalar okunacak bi okul ve en güzel öpülecek bi dudak varken nasıl uyursun kalk hadi" doğruldum ve 'yeni evimizi' terk ettik.
"Evi gerçekten de beğendin mi? "
"Tabikide Tuğra"
"Aylardır çizimini yaptım ve bu evi senin için inşa ettim. "
"Bunları gerçekten ne ara yaptın? "
"Sen mışıl mışıl uyurken"
"Senin harika olduğunu söylemiş miydim? "
"Hıımm beni hala öpmediği söylemiş miydim? "
Yanına yaklaştım ve yanağını sulu sulu öptüm.
"Hah işte şimdi oldu hayatım"
Gülümsedim ve eve gelmiştik. Annem telaşla kapıyı açtı.
"Nerdeydin Ülkü?! "
Tuğraya ' beni hemen kurtar' bakışını attım.
"Şey ben onu bir yere götürdüm vakit geçince de uyudu bende uyandırmak istemedim ve aramayı da unuttum. " dedi
"Tamam peki kabul ediyorum. Ülkü seninle önemli hayatın hakkında önemli birşey konuşmam lazım. Baban o kadar söylemek istedi ki ama söyleyemedi. Bu görev bana kaldı. "
"Anlamıyorum anne? "
"Bi kafeye gidelim her şeyi anlatacağım sana. Baştan sona kadar. Ama ne bana ne babana kız"
Ben şaşkınken ne yapacağımı bilmiyordum. Tuğraya 1 saat sonra işe gelirim diyip çıktım..
Annem. Yani Merve annem beni bi kafeye getirdi. Çok çağresiz görünüyordu.
"Bak kızım Leyla annen ve baban birbirlerini çok sevdiler. Bunu çekinmeden söylerim çünkü Leyla konusu her açıldığında baban benim üstüme yürürdü. Hatta bi kere bana vurdu bile. Neyse annen babanı parası için sevmiş meğerse kasasında ki tüm paralarını alıp kaçmış. 'Düzelecek birini bul ve kızıma iyi bak ' diye bi not bırakıp Kıbrıs'a kaçtı. Bi adama adam ise onun tüm parasını sömürdü. Ve haber aldık ki adam ölmüş. Baban ölmeden onu öldürmüş. Asıl meseleye bu değil. "
Derin bi iç çekerek yine bana döndü. Sanırım anlatmakta çok zorlanıyordu.
"Asıl mesele annen...
Annen ölmedi. "
Başıma kaynar sular dökülmüştü resmen. Ne dediğinin farkında değil galiba annem ölmüştü benim. Ni mezarı var.
"Ne diyorsun Merve anne beni güldürme"
"Gülmen için çok geç kızım gerçekleri sakladığım ve sakladığımız için çok üzgünüm"
"Ne yani ben her balım sıkışınca anne diye boş toprağımı sıktım ha? Neden bana yalan söylediniz! Sizden nefret ediyorum! " dedim ve bir hışımla kafeden ayrıldım. Birde normal birşeymiş gibi anlatıyorlar ya. Annen ölmedi yaşıyor nedir ya...
Telefonumu açtım ve Tuğra msj atmıştı.
Kim: Tuğra
Hey! Kız seni merak ettim. Nerdesin alayım seni
Cevap ver..
Ülkü cevap ver dedim.
İzmiri mi arayayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
Random→İki mafyanın aşkı← Ama kader onlara pek gülmez. Onları ölüm bile ayıramadı. Çünkü ülkü ölünce tuğrada dayanamayıp öldü.. ♥Ülkü ♡ Tuğra ♥ → Mutlu son değil , sonsuz mutluluk ← T ♥ Ü