Yatağımdan sesizce kalktım. Dün gece gök gürültüsü ve aşırı yağmur olduğundan Güneş korkarak yanımıza uzandı. Tuğra ise onu sıkıca sarmış, tıpkı bir baba gibi önemsiyor ve bakıyordu.
Sarhoş gibi gezen Asya beni görünce kendini düzeltti.
"Kahvaltı hazırlayalım "
"Hıhı canım sanada günaydın" dedim. Acelen ne yahu önce bi selam ver.
"Kusura bakma. Dün Ozanla tartıştık biraz"
Mutfağa geçip kahvaltıyı hazırlarken anlatmasını bekledim.
"Ya işte biz size yük oluyoruz. Birde başınızda hiç dert yokmuş gibi Güneşin intikamı çıktı. Eee bende daha fazla yük olmayalım. Gidelim dedim. O Tuğrayla işleri olduğunu bi müddet burda kalmamamız gerektiğini söyledi. "
"Asya. Güneş bize yük falan değil. Ayrıca sizde değilsiniz. Hem kocaman evde ben yanlız kalıyorum bana hem arkadaş oluyorsunuz. "
"Böyle düşünmene sevindim. "
"Yani yok yere kavga ettiniz"
Yaptığım salatadan eliyle daldıran tuğra.
"Kız pisi pisine gitti desene " dedi ve sırıttı. Eline vurup
"Napıyorsun sen? "
"Yiyorum hayatım" dedi ve bir tane de benim ağzıma tıktı.
"Çek elini tuğra. Öyle ayakta yemek sevmediğimi biliyorsun! "
"Immm belki seni kızdırmak için yapıyorumdur? "
"Ya tuğra çık şurdan! " dedim ve tavayla sırtına geçirdim tabi ne kadar hissetti allah bilir.
"Aman be hemen bi şiddet çıkıyos tamam"
Oflayarak tuğra çıktı. bizde derin bi nefes alıp sofrayı donattık.
"Anneeeeeeeee" diye koşarak güneş yanıma geldi. Ah bu kız çok şirin
Ayaklarımı tutup küçücük elleriyle kocaman sarılmaya çalıştı. Onu kucağıma alıp yanağını öptüm.
"Günaydın prenses. "
"Günaydın. Abla ben sana anne tuğra abiyede baba diyeceğim artık
Olur mu? ""Tabikide ne istersen söyle"
"O zaman.
Babaaaaaaaaa"
Dedi ve koşarak tuğraya sarıldı. Hayvan tuğra onu görünce kaşlarını çattı ama hemen geri düzeltti. Güneşi bacağına oturtup bir şeyler konuşuyorlardı.
"Anne baba size çok önemli birşey söylücem. Ama yemekten sonra"
"Nasıl istersen tatlım"
Yemekleri yedik ve üçümüzde hamağa yayıldık.
Ortamızda güneş solunda tuğra sağında da ben vardım.
Güneş birden hamaktan aşağıya inip çimenlere bağdaş kurdu.
Bizede gelin işareti yaptı ve bizde indik.
"Anne ve baba. Ben ilk defa birine anne ve baba diyorum. Annem var ama ona hiç anne demedim. Oda bana kızım demedi. Herneyse benim 2 yaşında 2 erkek kardeşim var üvey babamın elinde onları bir kere duvara fırlatırken şahit oldum. Belki bu isteklerim size fazla kaçabilir ama lütfen kardeşlerimi o piskopatın elinden alın. "
"Tamam güneşcim. Sen evi biliyor musun? Buna annen ne der peki? "
"Evi biliyorum. Annem zaten bizi göndermek için çabalıyor. Kardeşlerimin adları Eymen ve Bulut. Onlar bi 5 yaşına gelene kadar vermedi ama beş yaşında verecekmiş yetimhaneye. Baba lütfen yardım et" dedi tuğraya bakarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
Sonstiges→İki mafyanın aşkı← Ama kader onlara pek gülmez. Onları ölüm bile ayıramadı. Çünkü ülkü ölünce tuğrada dayanamayıp öldü.. ♥Ülkü ♡ Tuğra ♥ → Mutlu son değil , sonsuz mutluluk ← T ♥ Ü