"Ne saçmalıyorsun sen lan! ""Bak Tuğra yatırmamız lazım. Benide anla"
"Onun tek kılına zarar gelirse seni yaşatmam. Canım yanıyor desin bana dünyayı sana dar ederim lan. Anladın mı? "
"Benim elimde olan birşey değil. Çek ellerini. "
Gözümü açtım ve doktorun yakasına yapışan tuğrayı gördüm.
"Tuğra! "Bi anda ikiside bana döndü.
"Napıyorsun sen? "
Sinirle kaşları öyle bi çatmıştı ki. Zaten bu aralar çok sinirli. Önce bana sinirli bi göz atışı yaptı. Sonra doktora. Sonra sinirle kapıyı vurup çıktı.
"Ben ne zaman çıkacağım? "
"Sen. Sen çıkamazsın" dedi doktor
"Niye? " salak ya benim göbek bağım bu hastanede kesildi sanki. Gerizekalıya bak ya.
"Hastalığın ilerliyor çünkü. Ama bunu sevgiline anlatamıyoruz. Anlatınca geri seslenin bana sana tedavi uygulayayım. " dedi ukala ve kendini beğenmişcesine
"Kes sesini! " dedim ve kapıyı gösterdim. Sırıta sırıta çıktı dışarı.
Kafamı yastığa geri koymamla vücudumdaki ağrılar keskinleşti. Galiba benim ölümüm geldi. Tuğra neden bu kadar sinirlendin ki yoksa?
Öleceğim galiba....
Uzun bi iç çektim ve kapı iki kez çalınıp açıldı. Gelen kankam. Ada 😂
Ada neşeli hep güleç bi insan olmasına rağmen o kadar çökmüş bi görünüme sahip ki şuan. Galiba oda benim öleceğimin farkında olmalı.
"Daha iyi misin ülkü? " ada ilk defa resmi konuştu.
Artık rutin bi kelime olarak kullandığım
"Sağol. iyiyim" dedim.
"Merak etme yakında çıkarsın "
"Ulan hasta olan benim siz neden üzülüyorsunuz? "
Ada hiç tepki vermedi. Kafasını yere eğdi ve gözünden bi damla yaş geldi.
"Neden ağlıyorsun? "
"Şey. Benim dersim var kanka. Geç kalmayayım. En yakın zamanda tekrar geleceğim. Öptüm bebeğim. " dedi ve yanağımı öpüp gitti. O kadar oyun oynamıştı ki. Sanki ağladığını unuttum.
*
"Kızıl? "
"Efendim Tuğra? "
"Seni çok sevdiğimi söylemiş miydim? "
"Hayır" tuğra beni kolunun altına almış. Yangın merdivenlerine götürüp etrafı izletiyordu. Bu tepkiyi beklemediği için anında kaşları çatıldı.
"Yalancı kızıl. "
"Ben neden artık burdayım tuğra. Neden evimize gitmiyoruz? "
Tuğra o kadar derin bi iç çekti ki. Tüm organlarım iç içe girdi sanki.
"Boşver. Bunu düşünme ben yanındayım bunu unutma" dedi ve saçımı öptü
"Saçların. Saçlarını çok seviyorum. Sana çok yakışıyor. "
"İlerde onlarda gider mi? "
Tuğra derin düşüncelere daldı.
"Hayır. Buna izin vermeyeceğim. İyi olacaksın güzelim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
Random→İki mafyanın aşkı← Ama kader onlara pek gülmez. Onları ölüm bile ayıramadı. Çünkü ülkü ölünce tuğrada dayanamayıp öldü.. ♥Ülkü ♡ Tuğra ♥ → Mutlu son değil , sonsuz mutluluk ← T ♥ Ü