#ÖMER&DENİZ#

743 44 1
                                    

YAZIM YANLIŞI VARSA ÖZÜR DİLERİM ELİMDEN GELENİN EN İYİSİNİ YAPMAYA ÇALŞIYORUM

VOTE

&

YORUM

YAPIN

CANLAR

KÜSÜCEM

YOKSA

HIIHH

😪😪😪😱


İçimdeki burukluğu boğazımdaki yumruyu tutamıyorum. O benim annem miydi? Hayır benim annem bu kadar vicdansız olmamalıydı.

Yavaş yavaş arkamı döndüm karşımda 37-38 yaşlarında bi kadın vardı. Yaşına göre genç duruyordu.

"S-sen kimsin? "

Diyince bi hakhaha attı.

"Leyla. Leyla Gölcek. "

"Sen benim annem olamazsın. Benim annem hayalimde benim meleğim sense dünyadaki şeytansın?!"

"Ahh kızım kırıyorsun beni " dedi ama alayla. Hiç iyi birine benzemiyordu. Bunu yüzüne bakan anlardı.

"Ne istiyorsun? "

"Seni aptal. Sen bana acı çektirdin" dedi ve ıslık çaldı. Evet ıslık çaldı.
Yanıma iki tane siyahlarla iri yarı hatta dev insanazor gibi adamlar gelip sıkıca kolumu aldı.

"Ne yapalım efendim? "

"Bırakın lan beni! "

"Aptal olma küçük kız. Ben senin ecelinim artık"
Dedi o kız.
"Bak anneni bile ele geçirdim"

"Defol aptal"dedi ve toz oldu.

"Yanınada tek ben varım ve gözün kapalı kimle konuşuyorsun salak kızım? " alayla

"Bana sakın kızım deme. Ben senin kızın değilim"

"Çok meraklı değilim"

"Alın bunu yurt dışına "

"Ne!  Ne dediğinin farkında mısın sen?  Benim bi ailem var!  Senin gibi kaçmam ben. Bırakın beni Tuğraaaaa yardım ett"

"Tuğranında işi bitti canım artık seni kimse duyamaz" dedi yine alayla.

Başıma sert bi şeyin çarpmasıyla gözüm karardı.

*

Gözümü açtığımda her yerimden yorgunluk akıyorordu

Ellerimi saçımım arasına alacaktım ki ellerimdeki zincirleri fark ettim.

Gözlerimi araladım ve mezarlıkta olmadığımı iğrenç paslı küf kokan odada olduğumu gördüm.

Ensemde hissettiğim acıyla inledim.

Ensemde sanki milyonlarca kazık girdi sanki.

"Uyandın mı?  3 gündür uyuyorsun"

Diyen siyahlar içinde bi adamdı. Çapkınlık akıyordu gözünden.

Ne!  Şimdi kafama Dank etti. 3 gündür uyku nedir ve ben nerdeyim?  Tuğra nasıl?  Beni merak ediyor mu?  Tabikide ölmemiştir meraktan inşallah.

"Sen kimsin? " dedim.

"Ben Ömer. Ben senin üvey abin. Benden bir sürü var. Ama ben sana daha çok yakınım"

"Kimse bana yakın değil tamam mı! Sizden nefret ediyorum. Şuan benim sevgilim  meraktan ölmüştür! "

"Hey sakin ol. Ben sana yardım edeceğim. Diğer kardeşlerim kötü olabilir ama ben iyi birisiyim. "

Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin