-6-

7.2K 561 292
                                    

-Marinette-

Wstałam niezwykle wypoczęta i podekscytowana. Wzięłam szybki prysznic. Założyłam białe spodenki z wysokim stanem, czerwoną bluzkę w czarne kropki i czarne trampki.

Wyszłam z domu bez śniadania i jak najszybciej udałam się do szkoły. Chyba pierwszy raz tak ciesze się na pójście do szkoły.

Szybko przebrałam się w czarną sukienkę do tańca i niezbyt wysokie buty na obcasie.

Weszłam do sali gimnastycznej i oniemiałam.

- Derek! - rzuciłam się mężczyźnie na szyję, kompletnie ignorując zszokowane spojrzenia mojej klasy.

- Marinette! Jak miło spotkać moją najlepszą uczennicę - oznajmił.

Derek jest wysokim brunetem o czekoladowych oczach. Jest moim byłym nauczycielem tańca. Przestał mnie uczyć ponieważ przerosłam go. Niczego już nie mógł mnie nauczyć.

Uczeń przerósł mistrza.

- Wy się znacie? - spytała Alya.

- Tak. Marinette jest najlepszą tancerką z jaką kiedykolwiek pracowałem - odpowiedział.

Miny wszystkich były bezcenne. Ciekawe czy w tych ich tlenionych główkach coś zaświtało.

- A więc czego zamierzasz nas nauczyć? - spojrzałam na niego.

Jego mina mówiła wszystko.

- Tango - mruknął.

Wszyscy od razu zbledli. Nawet Adrien.

- Może im pokarzemy? - spytał Derek.

Pokiwałam w odpowiedzi głową. Ustawiłam się, a on włączył muzykę. Wszyscy z uwagą zaczęli się nam przypatrywać.

(Wybaczcie, ale nie chce mi się tego opisywać - od autorki)

Kiedy muzyka dobiegła końca, spojrzałam na wszystkich, który znajdowali się w sali. Nauczyciele, uczniowie, wszyscy patrzyli na nas z szeroko otwartymi buziami.

- Teraz wy. Dobierzcie się w pary i ustawcie - oznajmił.

Podeszłam do Adriena z złośliwym uśmieszkiem. Jeśli teraz się nie domyślą to są głupsi niż myślałam.

- Zaczynamy? - spytałam.

Otrząsnął się i podszedł do mnie. Jestem ciekawe czy potrafi to tańczyć.

Zaczęliśmy tańczyć początek. Nie szło mu najgorzej.

- Więcej uczucia. Nie bój się jej dotknąć - rzekł Derek.

Adrien jakby zrozumiał o co chodzi. Jego dłonie dosłownie rozpalały moje ciało. Był nie tylko zmysłowy, ale także delikatny. Jego dłonie coraz odważniej sunęły po moim ciele.

-Adrien-

Kiedy tylko lekcje się skończy wyszedłem jak najszybciej ze szkoły. Tak lekcja była niesamowita. Taniec z Marinette naprawdę mi się podobał. Jej ruchy wręcz ociekały seksapilem. Strasznie przypominała tą dziewczynę z klubu.

Naprawdę to może być ona.

Idąc przez park zobaczyłem coś co mnie zdziwiło. Nasz nauczyciel tańca obściskiwał się z jakimś facetem.

Ciekaw jestem czy Marinette wie, że jej znajomy jest gejem.

Teraz bynajmniej rozumiem dlaczego dotykał jej w taki sposób.

Ta myśl jakoś dziwnie mnie uspokoiła.

Dance With the DevilOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz