#16#

33 15 0
                                    

Sude ÇINAR

   Arabadan "sen öyle san,görüşürmüşüz ,hıh!" diyerek  indim. Kapıyı örttüm ,evet tam bir ayı gibi örtüm. Sinirliydim tabii ki ona. O kim ki benim telefon numaramı izinsiz alabilir ya ,hırsız ,ne olacak. Ama suç sende Sude ,ki sen bu kadar yakın davranmayacaktın ona. O da davranır sana böyle. Küçüklükten beridir ki bu yüzden geri planda kaldın ya.

   Derken hastane kapısından içeri de girmiştim. Annemin yattığı odaya gitmeye başladım. Merdivenlerden çıktım,çıktım ve o bölüme geldim. Odasına doğru gittim.
Ve şimdi, sakin olmam, gülümsemem ve olanları hissettirmemem lazım. Kapının kulpunu açtım ve:

-Ben geldim ,dedim sevinçle. Bunu nasıl başardım bilmiyorum ,herhalde annemi gördüğümdendir.
-Hoşgeldin Sude.
-Hoşgeldin Sude kızım , dedi yanındaki hasta teyze de. Beni anlatmış olduğu belli, seviliyorum.
-Hoş buldum. Ne yapıyorsunuz ,hastalık  durumunuz nasıl oldu hanımlar ?
-İyiyiz çok şükür. Bi de geç kalmasaydın iyiydi.
-A ,napıyım anne. Şey oldu işte ,geç bitti işte işler.
-Hadi hadi ,durma öyle uzakta. Gel yanıma.
-Geldim.
-Eee ,dediğimi getirdin mi bana ?
-Kolanyağını getirdim anne ,merak etme. Al bak burda.
-A sağol kızım.
-E anne ,evin seni özledi çok ,ne zaman döneceksin geri ?
-Çok mu özlendim?
-Hee ,hemde nasıl.
-Doktor sabah yarına taburcu edebileceğini söyledi ,bilmiyorum ,yarın olsun hayır olsun. -İnşallah anneciğim çıkarsın yarın.
-İnşallah.
-Ee anne yarın seni almaya kim gelsin ,eğer çıkarsan  tabii?
-Baban gelsin.
-AA neden , ben de gelebilirdim aslında.
-Yok sen evde temizliğini filan yap. Baban gelsin alsın beni.
-Tamam.
-Akşam telefon eder söyler haber veririm size.
-Tamam.
-Anne yemeklerini yiyorsun değil mi ,aç kalmıyorsun ?
-He işte ,yiyorum öyle tuzsuz bibersiz.
-Tuz yok mu anne sanki.
-Yasak kızım.
-İyiki de sen yiyobiliyon öyle tuzsuz nesiz.
-Hee ,öyle işte.

Biraz daha bekledikten sonra annemin yanında,  gitme vaktim de gelmişti. Ee hasta ziyareti de kısa sürmeliydi değil mi?

-Anneciğim ben artık gideyim.
-He git kızım ,Eğer taburcu edilirsem zaten babana ederim telefon.
-Tamam. Hadi görüşürüz annecim.
-Allasmarladık kızım.

Odadan çıktığım gibi hastaneden de çıktım. Yakınlarda olan durağa giderek otobüsün gelmesini bekledim.

   Emir Can KORKMAZ

   Sonunda evime gelmiştim. Arabadan inerken liseden beridir ki arkadaşım olan ve ayrıca şu anda şirkette ki ortağım Mert aradı. Açtım telefonu hemen :

"Efendim Mert ?"
"Nerdesin ortak ,geldin mi merkeze ?"
"Evet, öğle saatlerinde buraya iniş yaptım. "
"Hımm ,o zaman ortak şirkette değilsen..."
"Sen şirkette  değil misin?"
"Sende şirkette değilmissin."
"Yarın iş başı. "
"Ben de öğleden sonra eve geçtim. Rahatça evde çalışabilmek için. "
"Anladım. "
"Senden , arşivlenecek dosyaları taoplamanı istiyorum. Bugün bir görüşme yaptım, yeni çalışmalardan  bir kaçını istedi ve bende eski yeni ayırmakta zorlandım. "
"Peki ,ben ayarlar toplamaya çalışırız beraber. Zaten eskiler de bende toplu bir dosyada. Zorlanacağımı düşünmüyorum. "
"Peki ,tamam ortak. Görüşürüz. "
"Görüşürüz. "

Derken ben çoktan içeri girmiş ,evimde kendi odama geçmiştim. Son derece beni rahatlatan o yatağa yanal bir şekilde sırt üstü yattım. Derin bir nefes alıp verdikten sonra ayağa kalktım. Giyinme odasına gittim ve takım elbiseleri üzerimden çıkararak ,şortumu giydim. Çıplak omzuma sırt havlusunu alarak yürümeye başladım. Mutfaktan çıkan kapıyı açarak arka bahçeye geçmiş oldum. Hava önceki havaya göre biraz daha güneşliydi. Havluyu kenara koydum, karşıma doğru hızla yürüyerek kendimi bahçedeki havuza balıklama  attım. Kendimi suya attığımda o kadar güzel bir rahatlatmayla yüzdüm ki.  Beş on dakika bu şekilde yüzdükten sonra kendimi dışarıya attım. Başımı sağa ve sola hızla sallayarak yüzümde kalmış suları fırlattım. Sonra kenara attığım havluyu sırtıma aldım. Ve kendimi şezlonga attım. Birazda  orada güneşlendikten sonra ayağı kalktım. Ve içeriye girdim. Yeniden duş aldıktan sonra üzerimi değiştirip mutfağa geçtim. Ev çalışanı hizmetçi Selda' nın yaptığı yemekleri tabağa koyarak yemeye başladım. Karnımı doyurduktan sonra üst kata geçerek çalışma masama oturdum. Laptop tan dosyaları açarak ,arkamda oluşturduğum kitaplıktaki  dosyalardan arşivlenecekleri bir araya getirmeye başladım. Ve bir süre sonra başarıyla tamamladım. Dosya işi tamamdı.

  

HAYATA DAİR "ZAAFIMSIN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin