Emir Can Korkmaz
Çalışmalar bütün hızıyla devam etmeye devam ediyordu. Asistan Sinem arada gelip toplantılardan haber ediyordu. Saate baktım ki saatte öğle vaktine yaklaşmıştı. Saatten gözümü kapının tıklanmasıyla çektim..
- Gir
Kapıdan içeri yavaş adımlarla asistan girdi. Elinde defteri ile...
-Emir Bey, Koray Bey aradı.. Yarım saat sonra sizi Y**** Cafe'de bekliyor olacakmış. Bilginizle..
-Tamam Sinem, başka bilgi yoksa çıkabilirsin..
-İzniniz ile öğle sonra ki toplantılarınızı tekrar edebilirim Emir Bey..
-Aradan sonra tekrar edebilirsin, şimdi çıkabilirsin.
-Peki Emir Bey,nasıl isterseniz.Asistan odadan çıkmak için kapıyı açtı ve çıkmak yerine bir adım geri çekildi. İçeri Manken yüzümüz Derya girmişti... Stiletto ayakkabılarını yerde rahat bir şekilde vurarak ve hızlı adımlarıyla gelerek karşımdaki koltuğa oturdu. Arkasındanda asistana " Çıkabilirsin. " yaptı eliyle...
Bu kızda ki bu cesarete hayrandım... Hem gerçekten şirket yüzü olabilecek kadar güzel hem cesaretli hem sadık hem iş bilen hem hayat dolu hem yüzü sürekli gülen hem.. hem.. hem... Bu kız gerçekten başkaydı gözümde.Ama yokluğu da belliydi şirkette..Söze ilk atıldım.
-Hoşgeldin kayıp,şirket özledi seni..
-Aaa Emiiir, sadece üç gün yoktum...Hem beni bir şirket mi özledi,sen özlemedin mi?
- Özledim özledim,dedim tebessüm ederek.
-Hı, özleseydin gelirdin. Üç gün boyunca evdeydim ama arkadaşlardan başka gelen olmadı geçmiş olsuna yanıma...
-Hastalıkta dinlenmen gerekir tabbi ki..Sağlık önemli.
-Seni görünce iyleşirdim belki,neden öyle diyorsun?
-Doktor değilim,kendimi tekrar tanıtayım KorTe Reklam Şirket yöneticisi ve yapımcısı Emir Can Korkmaz. Hatırlarsan sevinirim...
-Aaa Emiir,arkadaş manasında söyledim.. Hem çok güzel özlemissin belli.
-Evet, özlendin..
-Neyse Reklam için geldim ben seneryolar için.
-6 tane seneryo var,dosya kopyası asistanda var,ondan alabilirsin..
-Tamam,dedi ve hızlıca ayağı kalktı. Hızlıca arkasını dönerek yürüdü ve kollarını açarak arkasını döndü.Ve dedi ki:
- Emir bey için yine sıradan bir gün...!!Tasdikliyerek kollarımı bende açtım:
- Çok sıradan, dedim,dişlerimi sıkarak ve gözlerimi hafif yumarak...
Ben bunu söylerken o çoktan kapının kulpunu eli ile tutmuştu.Kapıyı açtı, açaraken bana baktı ve dudak kenarını kenara götürerek:
- Heyecan lazım...Ve tebessümleriyle havalı bir şekilde çıktı...
Evet o heyecanı birazdan yaşayacaktım.. Yaşamak için önce masamı düzenldim,gerekli dosyaları aldım ve ayağıya kalktım... Ben görüşmeye gidiyorum, Koray bey beni bekler, ne yazık ki ...
Sude Çınar
Annemle kahvaltıyı yapmış evi toplamış ve temizlemiştim.Vakitte öğle vakti olmuştu. Annem yengemlere gitmişti yine ben temizlik yapıyorum diye. Ben temizlğimi bittim ve daha sonrasında da ezan okunmuştu.Dinledim, tekrar ettim ve duası ile amin dedim.. Namaz kılmaya kıyafetlerimi giydim ve serdim seccadeyi. Namazımı kıldım.
Ellerimi açtım semaya, dua ettim gönlümden geçtiği gibi.. Günahlarımın affını istemiştim izin vermiştim çünkü günah işlemeye engel olabilirdim başıma gelenlere karşı çıkabilirdim, son zamanlarda başımdan geçenlerden ötrü yine Rabbimden yardım istemiştim.. Amin dedim ellerimi yüzüme sürdüm.
Ne de tuhaftır ki,bazı birilerini duama bile katmıştım. Belki de beni unuttu bile.. İçimden geçenlere gülümsedim direkt. "İnşallahh" dedim içimden geçene .. " inşallah içime doğmuştur da, adamın biri unutmuştur beni..".
Rabbim gönlümden geçeni alnıma inşallah Nasip diye yazsın inşallah...
Derken düşüncelere kapılırken seccadeyi toplamıştım. Telefonumu elime aldım ama etrafa göz gezdirdim hemen.. Dağınık bir yer var mı toplanacak yer kalmış mı tefriş ettim.. Tamamdır 👌. Dağınık yer yoktu.. Kirli yerde yokdu aynı zamanda. Telefonla rahatlıkla oynayabilirdim artık. Dur hatırladım, Dostum Zeynep'i arayacaktım... Adı güzel ne yapıyor, unuttu mu beni.. Biri unutsun da o unutmasın mesela.. Sahi o birine niye takmıştım ki,neden çok istiyorum ki bu kadar unutmasını...Neyse. Ben Zeynep' imi arayayım..
Aradıııımm vee:
- Alo
- Adı güzel?
- Sude'cim.
- Selamün Aleyküm. Müsat miydin?
- Müsaitim gülüm,konuşabiliriz...
- Tamam,kaç gün oldu aramadın... Unutuldum mu?
-Yok canım,aşk olsun neden unutuyum,sen unutulacak biri misin?
-Evet biliyorum ben unutulmam kolay kolay...Gülümsedim tam bir öz güvenle,ama bir anda,Allah' ım bir anda,of nerden geldi bu öz güven,olmadık zaman da gelin zaten ...
-Unutuluyum,ne olur yaa.. deyiverdim tam bir stres ile... Evet bunu hic bir şeyden haberi olmayan Zeynep' e söylemiştim.. Allah' ım ben neden bu kadar çok istiyordum unutulmayı, neden?
-Anlamadım Sude? İyi misin?Yok birsey desem yalan olur mu acaba çünkü var birşey..Ne ise Bu Zeynep. Arkadaşımdan zarar gelmez bana
-Şey ben,başımı olmadık belalara bulaştırdım zengin bir bela..
-Anlamadım kızım, senin tepecide ne işin var, ne alaka sen ve tepeci, ya başına bir şey gelirse? Peşindeler mi ki şimdi, unutsunlar seni, ya ne yapıyorsunki Sude, lütfen şimdi bana benimle dalga geçtiğini söyle, çünkü senin para ya ihtiyacın yok !Allah' ım bir insan nasıl bu kadar hızlı konusur, yanlış anlaşıldım ben, doğru söylemeye ağzımı açamadım.
-Zeynep sen yanlış anladın, evet şuan durum vahim,babamın kulağına gitmesin, daha da vahimleşirim de, sen olayı beter hale bile getirdin, şuan halime hamdettim resmen.
-Başına bir şey gelmesinden korktum bir ana, sen öyle bir tedirginlikle başım belada deyince,zengin deyince, aklıma olmadık şeyler geldi.
-Tamam,ben anlatıyım başımdan geçenleri..Ve başladım anlatmaya kısaca hemen.. Böyle böyle oldu, şöyle şöyle geçti ...
-Ya işte böyle canım ya, dışı eli içi beni yakar. Ben ne bulacağım başıma bela bilmiyorum,ne gelir ki hem başıma bela,hiçbir şey,inan hiç bir şey bilmiyorum,unutmasını istiyorum o yüzden beni,ettiğim iyiliğin karşılığı bitsin istiyorum,inan ki..
-Anladım.
-Ben ne yapabilirim,onun yüzünü bir daha görmemek için ne yapmam gerekir...
- Aklıma bir şeyler geliyorda,kabul eder misin ki bilmem?
-Söyle ne olursa kabul ederim tabii ki.Yeter ki bitsin şu işkence,hiç değise korktuğum olay bitmiş olur.
-Tamam o zaman,ben bir plan kurdum, ama işe yarar biliyorum ki kendi bizim aramızda gerçekleşecek zaten kimseyi etkilemez, zanımca.
-Tamam,sana güveniyorum,plan nedir?Anlattı planı, anlattıkça herçekleşebilrlik korkuttu beni..
-Dedklerim gerçekleştikten sonra zaten, o ve senin arandaki herşey bitecek inşallah,o yoluna sen huzura...
-Tamam inşallah ama söylemedin, kim gerçekleştirecek bu olayı?
-Yiğit abim, kabul edersen eğer...
-Tamam, dedim. Yiğit' ten başka çarem yoktu benim, ne yapayım?
-Tamam o zamam. Yiğit abime dersem zaten hemen kabul eder, küçükken de neler yaptığını hatırlıyorsun zaten senin için, şimdi de senin için her şey yapar,nedenini biliyorsun ya..
-Biliyorum. Ne zaman başlıyoruz peki şimdi?
-Sen ne zaman dersen.
-Tamam,yarın hazır olalım. Şu bela bitsin bir an önce.
-Sonra peki, sonra ne olacak,ayrı mı kalacağız senle yeniden, inadın yüzünden?
-Kalmayalım, bu sefer Yiğit' in istediği olsun. Eğer onun da kararı hâlâ gecerli ise.
-Tabii ki de hâlâ geçerli, seni hâlâ çok seviyor.
-Tamam,eğer olursa size zaten bir hayat borçluyum. İyi günler.
-İyi günler canım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA DAİR "ZAAFIMSIN"
RomantizmRoman: Zengin ve fakir ilişkisiyle başlayıp ve birbirlerini tanıdıkları andan itibaren borç meselesi ve intikam ile aralarındaki bağ daha da kopamaz hale gelecektir iki karakterimizin. Eğer olayların nasıl geliştiğini merak edip öğrenmek istiyorsan...