Emir Can Korkmaz
Vakit öğle vakti ve ben Koray bey ile görüşmek için ben Y**** Cafe'ye gitmiştim. Gittiğimde Koray Bey' de beni bekliyordu. Geldiğimden habersizdi, menüye bakıyordu. Biraz daha yakınlaştım ve başını menüden kaldırdı. Beni gördü ve gülümseyerek ayağı kalktı. Ben daha da yakınlaşınca yanına, masa başına gelince el uzattı...
-Merhaba ortak, nasılsın?
Elimi bende uzatarak Koray Bey' e karşılık verdim...
-Merhaba, teşekkürler iyiyim,dedim gülümseyerek.Ve ekledim:
-Sizi sormalı,siz nasılsınız Koray Bey?
-Eh işte,iyi olmaya çalışıyorum,çalışmaktayım,daha daha iyi olmak için elimden gelen her şeyi de yapacağım...Eliyle sandalyeyi gösterdi:
-Buyrun, oturalım lütfen.
-Tabii,dedim gülümseyerek.Oturduktan sonra konuşmaya ilk ben sorum ile başlayacaktım, sorun neydi?
Ama Koray Bey buna izin vermemişti. Söze ilk o başladı.-Biliyorsun, babam bir yılı aşkın yatalak bir hasta. Tedavi ediliyor ve edilmekte de. Ama bu tedavi geliştirilmeli,yoksa durum çok ciddiye gidebilir.
-Anlıyorum,şimdi ki hastalık durumu nedir peki?
-Ah,Tanrı korusun,bitkisel hayat' tedavi edilmezse hayatınızda ben olurum' diyor.
-Tanrı korusun. Tedavisi nedir,tedavi olarak ne yükseltilebilir?
-Beyin tedavisi. Düzenli uyku ilaçları, kırmızı reçete vs ama bu durum bir amaliyat ile tekrar düzebilir ve bu amaliyat,milyonda bir ve riskli.
-Şimdiki durumu nedir?
-Uyku ilaçları dozları yükseldi. Artık vaktin büyük büyük çoğunluğunu uyku ile geçiriyor ve kilo kaybı oldukça fazla.
-Anlıyorum,babanız Ender Bey için oldukça çok üzüldüm.Yapabileceğim bir şey varsa...
-Bende bu randevuyu bunun için almıştım. Sevgili babam Ender Yaman'ı iyileştirmem için elimden geleni yapıyorum ben ama daha fazlasını yapmam gerekiyor. Bu sizin elinde.
-Benim elimde olan şey nedir?
-Baba mesleğiniz reklamcılık sektörünü bana devredip, dede mesleğiniz inşaat sektörüne atılmanız.
-Bunu benden nasıl beklersiniz,dediğiniz gibi Koray bey,bu iş benim baba mesleğim,bu bana babamdan kalan bir armağan...
-Bakın anlıyorum Emir bey, baba mesleğini bırakmanız zor, biliyorum. Ama gün gelecek bırakacaksınız ve bir yerde bırakmak zorunda bile kalabilirsiniz.
-Koray bey,bu nerden çıktı,baba mesleğimi neden bırakmak zorunda kalayım? Size bunları söyleyebilmeniz hakkını kim tanıdı?Sinirlenmiştim...
-Amcanız ile görüşme yaptım; inşaat sektöründe yorulduğunu,birkaç uyku düzensizliklerinin meydana geldiğini söyledi. Bu inşaat sektörünü artık neredeyse size devredebilirliğini de söyledi. Siz hem Reklamcılığı hem mimarcılığı bir arada nasıl idere edeceksiniz? Şirket adı dünya geneli bakımından ilk on sıralamalardan birisi... Bunun oluşumu da Yardım ile sağlanıyor,bu yardım bitmesin diye evet çok çok uğraşılıyor. Ama bu yardımsa bitmek üzere... Bir yardım eli geç olmadan ben olmak istiyorum ortaklığımız bir kat daha artsın ve bu iki güç daha iyi yerlere gelsin istiyorum, geç olmadan.Babamın amaliyatı böyle bir güç sayesinde olur.
- Koray Bey, genç dinamik biriyim,aynı zamanda çalışmayı da seviyorum. Arkamdan gelecek bir yardım elimde var ve genç soy,ailemden birisi üstelik. Üzgünüm ama benden böyle bir şey beklemeyin...
-Neden anlamak istemiyorsunuz.Buna ihtiyacı olan benim,yardım edebilecek birisi de sizsiniz ve yapmanız gerekense noter onaylı sadece bir imza, bunun size yararı olacak,zararı kesinlikle söz konusu bile olamaz.
-Üzgünüm Koray Bey,ortaklığı geliştirmemi söyleseniz yapmam mümkün ancak elimdeki baba armağanı mesleğimi bırakmam söz konusu olamaz.
-Peki,siz bilirsiniz,diyerek ayağı kalktı Koray Bey. Devam etti sözlerine:
-Böyle bir iyiği yapmadığınız için pişman olacaksınız. Ama sizin geç,benim için tam vakti olacak. Çünkü ben babam için elimden gelen her şeyi ama her şeyi yapacağım. İyi günler dilerim, dedi ve çantasınıda alıp hızlıca Cafe' yi terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA DAİR "ZAAFIMSIN"
Roman d'amourRoman: Zengin ve fakir ilişkisiyle başlayıp ve birbirlerini tanıdıkları andan itibaren borç meselesi ve intikam ile aralarındaki bağ daha da kopamaz hale gelecektir iki karakterimizin. Eğer olayların nasıl geliştiğini merak edip öğrenmek istiyorsan...