Pov Thalita
Ik open langzaam mijn ogen , en kijk de kamer rond . Maar hoe kan dit? Dit is mijn kamer helemaal niet , waar ben ik? 'Jess?' roep ik vragend , 'Ze komt eraan' zegt een meisje met lang bruin haar die mijn kamer inkomt. 'Kyara?' vraag ik voorzichtig. 'Ja , hoe voel je je?' vraagt ze. 'Wel goed ' zeg ik , dan komt Jessica de kamer binnen en omhelst me , achter haar aan komt Jace de kamer in. 'Mag ik me douchen?' vraag ik , 'Natuurlijk wij zijn beneden kom daar maar heen als je klaar bent' zegt Kyara m ik knik. Dan gaan ze mijn kamer uit, ik zie schone kleren liggen , ik loop naar de badkamer en kleed me uit en laat de stralen rustig over mijn lichaam gaan . Ik sluit even mijn ogen en zie de beelden weer voor me van wat er allemaal gebeurt is , dat hij mij sloeg en ik hem sloeg. Dan ga ik onder de douche vandaan en droog me af en doe mijn lingerie aan en een kort broekje met een hempje en een doorzichtige mouwloze blouse erover en gympen en loop dan naar beneden. 'Wiens huis is dit?' vraag ik. 'Van ons' zegt Kyara wijzend naar haar en Kyaro , ik knik . Ik wil weten waar Chase is hij is toch mijn mate. 'Waar is Chase?' vraag ik , 'we denken thuis' antwoord Jace. Dan horen we dat er een deur word opengegooid, verschrikt ga ik rechtop zitten. Chase komt binnen , eigenlijk ben ik wel bang dat hij weer mij gaat slaan , maar hij is ook mijn mate. Jessica zie ik die opstaat maar Jace die haar terug trekt. Iedereen staart Chase een beetje aan , Chase lijkt normaal zo sterk en nu lijkt hij zo gebroken . Zo heb ik hem nog nooit gezien maar dit raakt me echt om hem zo te zien. 'Thalitha ik weet misschien wil je niet met mij praten maar kan ik even met je praten?' vraat hij. 'Ja hoor ' zeg ik we lopen het huis uit, Chase loopt echt een paar meter voor en hij loopt sneller dan normaal , hij valt op loop tempo niet bij te houden en dan ik met mijn kleine lengte . Ik besluit een sprintje te nemen en pak zijn hand stevig beet , hij lijkt er van te schrikken maar gaat langzamer lopen en houd mijn hand ook stevig vast . Dan komen we bij ons huis aan , Chase neemt me mee naar boven naar oneze kamer. Ik ga op bed zitten hij komt naast mij zitten. Ik ga dicht tegen hem zitten en pak zijn hand vast . 'Wat wil je zeggen of waarover wil je praten?' vraag ik. 'Ik wil je vertellen waarom ik zo doe' zegt hij zachtjes. 'Vertel maar' zeg ik terwijl ik met mijn andere vrije hand en arm om hem heen sla voor zo verre het kan. 'Ik ben zo gaan doen toen .... ik mijn broertje heb verloren...en .... sindsdien... ben ik bang om mensen kwijt te raken dus ook jou' zegt Chase terwijl er tranen over zijn eangen rollen. Snel trek ik hem tegen mij aan waar hij zacht begint te huilen. 'He sorry het spijt me' zegt ik zachtjes ook bij mij komen nu de tranen. 'Het is niet jou schuld , maar wees alstjeblieft niet bang voor me . Ik hou alleen van jou' zegt Chase die weer wat rechtop gaat zitten. Ik veeg mijn tranen weg em daarna zijne . 'Ik hou ook van jou' zeg ik. Dan staan we op , hij slaat zijn arm om mijn heen en ik om hem heen , we lopen naar beneden en dan naar buiten. 'Zullen we naar Jace en Jess gaan?' vraag ik , 'Ja goed idee , maar vertel dit niet aan Jessica . Jace weet het wel' zegt Chase. 'Is goed' zeg ik zachtjes. Als we daar aankomen zitten ze in de woonkamer. 'Jess kom mee ik heb een idee' zeg ik. Ze staat op en loopt achter mij aan , we lopen een tatto shop in . 'Wat voor tattoos mogen het zijn?' vraagt een jongen. 'De naam Chase onder de hartjes die over mijn schouder lopen dus aan de voorkant van mijn schouder' zeg ik . 'Komt goec , en jij?' vraagt de jongen aan Jessica. 'De naam Jace op mijn pols' zegt ze. We worden naast elkaar gezet en twee jongens beginnen te tattooeren. 'Hoe zullen ze reageren?' vraag ik. 'zou het niet weten' zegt Jessica. Als we klaar zijn word het ingepakt, Dan lopen we naar huis als we het huis van Jess en Jace binnenkomen horen we heel zacht gepraat.....
Hey
dit stukje is geschreven door mij @LunaSole
volgende stukje doet @Racheltjuh
xxxLuna
JE LEEST
Déjà vu?
Manusia Serigalatwee meiden, ze kennen elkaar niet maar hebben wel veel gemeen. Twee jongens, zelfde roedel en beste vrienden. Het lot brengt ze bijelkaar, liefde op het eerste gezicht. Het zijn weerwolven, mates en vrienden. Samen beleven ze een avontuur, kan hun...