Pov Jessica
Zonnestralen schijnen binnen, langzaam open ik mijn ogen. Als het echt licht is kan ik nooit meer slapen, Jace lijkt daar geen last van te hebben. Voorzichtig sla ik de dekens van me af, kruip uit het bed en slof naar de badkamer die bij deze kamer hoort. De roedel heeft zeker niet bezuinigt op de huizen, ze zijn mega groot. Ik doe de deur op slot, zet de douche alvast aan en kleed me snel uit. De laatste dagen waren vermoeiend, vele ruzies maar hopelijk is dat nu achter ons. Ik stap onder de douche, de stralen verwarmen mijn lichaam wat me zeker goed doet. Het voelde goed om Jace te vergeven, ruzie maken doet ons allebei alleen maar pijn. Nadat ik mijn haren heb gewassen stap ik onder de douche uit. Snel trek ik mijn lingerie aan, loop terug naar de kamer en tref daar een nog steeds slapende Jace aan. 'Slaapkop' mompel ik lachend. 'Nietes' hoor ik de slaapstem van Jace zeggen. 'Welles' zeg ik plagend en loop naar het bed toe. 'Hm...ziet er goed uit' zegt hij kijkend naar mij. Ik spring op het bed, ga boven op zijn buik zitten en duw zijn handen boven zijn hoofd op het bed. 'Nog een paar laatste woorden' zeg ik dreigend. 'Misschien, helpt het als ik zeg dat je mooi bent?' Vraagt hij met puppy ogen. 'Nee, probeer maar iets anders' fluister ik in zijn oor. 'Je slaapt schattig' probeert hij lachend. 'Nog erger' zeg ik rollend met mijn ogen. 'Ik hou van je' zegt hij uiteindelijk. 'Precies de goede woorden' fluister ik in zijn oor. Voor hij nog iets kan zeggen druk ik mijn lippen op die van hem, ga met mijn hand door zijn haar en voel hem glimlachen tegen mijn lippen. Zijn handen voel ik over mijn blote rug glijden, mijn wolf blijft zeuren maar ik laat hem het ritueel nog niet voltooien. Helaas moeten we ook nog adem halen, langzaam verbreek ik de kus en zie hem vol lust kijken. 'Nee nee, daarvoor moet je nog beter je best doen' zeg ik lachend. Met een pruillipje kijkt hij me aan maar knikt daarna begrijpend.
Nadat ik mijn shortje, zwarte korte topje en sneakers heb aangedaan ben ik klaar. Mijn haren heb ik gewoon los laten hangen en make-up heb ik al opgedaan. 'Klaar?' Hoor ik de stem van Thalita zeggen. Snel draai ik om en zie dat Jace ook al klaar is, 'ja' roep ik en open de deur. Thalita staat lachend op ons te wachten, Chase is vast al beneden. 'De jongens zijn er al, Chase maakt een ontbijtje en daarna willen de jongens gaan trainen' zegt ze. 'Mooi, dat is al weer een tijdje geleden' zegt Jace blij. 'Eten dan maar!' Roep ik en ren de trap af.
Beneden zie ik alle jongens al zitten, een paar van hen zitten te gamen en anderen zijn gewoon aan het dollen. Dan zie ik James zitten naast Devi en Kyaro, je merkt dat ze een erg goede band hebben binnen de groep. Snel ren ik naar de bank toe waar ze zitten, ik sla vanachter mijn armen om de nek van James en merk dat hij schrikt. 'Hee kleintje, alles weer goed?' vraagt hij uiteindelijk. 'Natuurlijk' zeg ik blij. Ik merk gewoon dat alle jongens naar ons kijken, de meeste hebben natuurlijk niks meegekregen van alle ruzies de laatste tijd. 'Kom prinses, we gaan wat eten' zegt Jace en pakt mijn hand. 'Is goed' mompel ik maar. Chase en Thalita zitten al aan de tafel dus Jace en ik schuiven ook aan.
Na een lekker ontbijt ren ik snel terug naar de woonkamer, ik lijk wel een klein kind zoals ik door het huis ren. Ik plof neer op de bank naast Devi. 'Heei Jess, vertel is...is het ritueel al voltooid?' Vraagt Devi nieuwsgierig. Ik voel dat ik rood wordt, meestal bespreek je zoiets niet met jongens. 'Nee, dat nog niet' antwoord ik eerlijk. De jongens beginnen allemaal te joelen, stelletje kleuters. 'Wij zijn geen kleuters' zegt een onbekende jongen. 'Zei ik dat hardop?' Vraag ik blozend. De jongens knikken heftig, dan ploft Thalita naast me op de bank. 'Klaar om te trainen?' Vraagt Jace aan de jongens. Ze beginnen allemaal te juichen en rennen het huis uit. 'En mogen wij ook mee?' Vraag ik. 'Jullie?' vraagt Chase lachend. 'Denk je dat meiden dat niet kunnen?' Vraagt Thalita met wijde ogen. 'Jongens toch, denken jullie nou echt dat wij niet snel of sterk zijn?' vraag ik met een boze stem. 'Laat dat maar zien dan' zegt Jace lachend. 'Mooi' zeg ik en geef Thalita een high five.
We komen aan bij de sportschool van de roedel, volgens mij is deze roedel echt rijk. 'Wow' hoor ik Thalita zeggen. Ze heeft wel gelijk, de sportschool is erg groot. Verschillende loopbanden, gewichttrainingen en veel andere apparaten. Ook is er een spiegelwand, snel stoot ik met mijn elleboog tegen Thalita. 'We kunnen hier dansen' zeg ik vrolijk. Toen we nog met z'n tweeën waren vertelde ze me dat dansen een grote hobby van haar is, zelf houd ik ook van dansen dus dit is top. 'Super, doen we straks zeker' roept ze blij. 'Dus wat willen jullie ons bewijzen?' vraagt Chase lachend. 'Eerst maar eens de loopband, kijken wie dat het langst vol houdt' stel ik voor. 'Best' zeggen de jongens. Alle vier gaan we op een loopband staan, Kyaro stelt ze allemaal gelijk in zodat niemand kan valsspelen. '3...2...1-start' roept Kyaro. Allemaal drukken we op start en beginnen met rennen. Ik merk dat ik goed begin dus dit kan ik goed volhouden. Maar toch is het erg oneerlijk met die jongens, ze zijn allebei erg lang en met die lange benen kan je goed rennen. Na tien minuten, wat als erg lang is, merk ik dat Thalita stopt. Ze heeft het echt lang volgehouden maar ze heeft zulke korte benen. Ze gaat langs me staan en blijft me aanmoedigen, het zou natuurlijk super zijn als ik dit win, dan zien de jongens ons misschien niet meer als slappe meiden. Al vijftien minuten zijn we al rennen, ik hoor dat er iemand stopt en met een snelle blik zie ik dat het Jace is. Lachend ga ik door, van hem hen ik dus al gewonnen, nu alleen Chase nog maar. 'Kom op, je kan het!' Hoor ik Thalita roepen. Nog even door zetten, ik moet hen kunnen verslaan, ik heb dit vaker gedaan dus ik kan het wel. Twintig minuten al, Chase rent nog steeds maar ik hoor dat hij er moeite mee heeft. Zelf voel ik het ook al in mijn benen maar ik moet door zetten. 'Chase ga gewoon door!' Hoor ik één van de jongens roepen. 'Kom op Jess, je kan dit girl' roept Thalita. Een paar minuten later hoor ik dat Chase aan het vloeken is, het duurt vast niet lang tot hij opgeeft. 'Ga door!' Roept Jace. Dan gebeurt het, Chase stapt van de band af en dat betekent dus dat ik heb gewonnen. Glimlachend stop ik de band, stap er vanaf en wordt omhelst door Thalita. 'Gewonnen' roept ze blij. 'Gefeliciteerd schatje' zegt Jace zacht. 'Awh, wat lief' zeg ik lachend. Ik weet dat het hem veel moeite kost om zijn verlies toe te geven. 'Wil je nog meer bewijzen?' Vraagt Chase nors. 'Misschien' zeg ik kijkend naar Thalita. 'Touwtje springen' roept ze na een tijdje. 'Touwtje springen?' Vraagt James verbaasd. 'Dat is een erge goede oefening' zeg ik lachend. 'Klopt, je traint veel spieren' legt Thalita uit. 'Dan doen we dat' zegt Chase vastberaden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heeeei lieve lezers,
Hier weer een hoofdstukje, geschreven door @Racheltjuh
Volgende schrijft @LunaSole weer.
XxRachel
Vote? Comment? Follow?
JE LEEST
Déjà vu?
Werwolftwee meiden, ze kennen elkaar niet maar hebben wel veel gemeen. Twee jongens, zelfde roedel en beste vrienden. Het lot brengt ze bijelkaar, liefde op het eerste gezicht. Het zijn weerwolven, mates en vrienden. Samen beleven ze een avontuur, kan hun...