13. Bölüm

17.9K 1.5K 1.3K
                                    


Nikah çoktan bitmiş, Jimin ve Jungkook sonunda uyumak için zaman bulmuşlardı. Sözleşme de geçtiği gibi, Jimin ve Jungkook ayrı yataklarda uyuyacaklardı. Jimin, banyo yaptıktan sonra Jungkook duşa girmişti. Bu sırada Jimin'de yeni dolabından pijama alırken hala çok heyecanlıydı. Artık resmen evlenmişlerdi ve Jimin gülümsemeden edemiyordu. Her ne kadar Jungkook ortaya bir sözleşme atmış olsa da, Jimin Jungkook'u kendine aşık etmek için bu geceden itibaren başlayacaktı. Sonunda su sesi kesildiğinde Jimin planladığı gibi bornozunu açmaya başlamıştı. Omuzlarından düşen bornoz yeri bulduğunda, Jimin kesik kesik nefesleriyle dolaba bakınmaya başladı. Şu an, Jungkook'un geldiğini ve onu çıplak halde gördüğünü umursamayacaktı. Yani, çalışacaktı.

Jungkook odaya girdiği sırada gördüğü manzarayla yutkunmaya çalışırken, Jimin'in dolabın önünde eğilmesiyle bütün mahrem bölgeleri ortaya çıkmıştı. Bir süre geçmesine rağmen Jimin'innhala dolapta birşeyler aradığını fark eden Jungkook yavaş adımlarla eşine doğru gitti.

Jimin tam poposunda birşey hissettiğinde doğrulup arkasını döndü. Kollarını Jungkook'un boynuna dolarken dudaklarını büzerek konuştu.

"Pijama arıyorum ama  bulamıyorum Jungkook-ah, sen arar mısın?" aegyolu bir ses tonuyla konuşunca Jungkook kıpırdayan dolgun ve yumuşak dudaklarda takılı kaldı. Jungkook hoş bir ifade takınıp Jimin'i çıplak belinden kavrarken sordu.

"Öyle mi? Giymesen de olur bence." Jimin yüzüne yaramaz bir sırıtış eklerken başını salladı yavaşça.

"Aslında haklısın, sonuçta artık evliyiz." bir eli Jungkook'un belindeki havlu ipine giderken bornozun açılmasını sağladı.

"Sen de giyinme.." Jungkook'un bornozu da yeri boylarken Jimin topuklarını kaldırarak Jungkook'un ince dudağını dişleri arasına alıp emmeye başladı. Jungkook Jimin'in bu tavırlarından birşey anlayamasa da, Jimin'e seksiliğine uymayı seçti.

Jungkook Jimin'e karşılık vererek büyükçift kişilik yataklarına doğru yönlendirdi. Jimin'in kalbi patlayacak kıvama gelirken nefes almaya çalışmak için dudaklardan ayrıldı ve Jungkook'a bakmaya başladı. Jungkook elini Jimin'in karnına götürüp okşamaya başlarken, Jimin içinde hissettiği bu mükemmel hisle gözlerini kapatıp belini büktü.

"Oh, Jungkook-ah.." Jimin inleyerek konuşurken Jungkook'un nutku tutulmuştu. Sertçe yutkundu ve Jimin'in dolgun dudaklarına öpücükler kondurmaya başladı.

"Dokun bana Jungkook." Jimin gözlerini açıp, buğulu bakışlarını Jungkook'a göndererek  konuşurken Jungkook aklına gelen şey ile elini Jimin'in karnından çekti ve doğrulup dolabından pijama almaya koyuldu.

Jimin gözlerini kırpıştırarak yataktan doğruldu ve Jungook'a şaşkın bir ifadeyle bakmaya başladı.

"J-jungkook? Ne oldu?" Jungkook tişörtünü giyinirken Jimin'in sorusuyla  derin bir nefes aldı.

"S-sözleşme.. Kuralları çiğniyoruz." Jimin hayretle Jungkook'a baktı. Bu yüzden mi sevişmelerini yarıda bıraktı yani? Bu kadar odun ve vurdumduymaz  olmak zorunda mıydı cidden?

"Hah." gözlerini devirerek Jungkook'un yanına geçti ve alt raflardan pijama almaya koyuldu Jimin.

Biliyordu, bir gün gelecek ve Jungkook Jimin'e deli gibi aşık olacaktı. Gözleri Jimin'den başkasını görmeyecek ve kimsenin Jimin'le temasta bulunmasına müsaade etmeyip, kıskanacaktı.

***

"Günaydın Jimin, Günaydın Jungkook." büyük kahvaltı masasında yemeğini yiyen Bayan Jeon, iki genci yanıbaşında görünce selam verdi. 

"Günaydın efendim." Jimin çekingence selam verip oturdu.

"Günaydın anne. Babam nerde?" Jungkook'da masanın diğer ucunda oturduktan sonra konuştu. 

"O erkenden çıktı. Toplantılar birikmiş, senin ilk evlilik gününde çalışmanı istemedi." Jimin şaşkınca meyvesuyundan bir yudum alırken Jungkook ise yemeğini yemeye başladı.

"Jimin, gece iyi uyudun mu?"

"Evet Bayan Jeon. İlginiz için teşekkür ederim." Jimin gülümseyerek karşılık verdi. Bayan Jeon başını sallayarak kahvaltı sofrasından kalkarken konuştu.

"Ben doydum çocuklar. Birazdan bir açılış törenine gideceğim. Size afiyet olsun."

"İyi günler Bayan Jeon,kendinize dikkat edin."

"Sende tatlım,bebeğe iyi bak." Bayan Jeon gülümseyerek salondan ayrıldı ve iki gencin yalnız kalmasını sağladı.

Jimin dün geceden beri Jungkook'un yüzüne bakmıyordu. Sinirleri çok fazla gerilmişti ve ortada bir şişkinlikle kaldığı için sağ eline kalmıştı. Jungkook ise umursamayarak odanın rahat bir koltuğunda uyumuştu.

Sessizliği bozan zil sesi ile yemek yiyen ikili kapıya bakındılar. Topuk seslerinden bir kadın olduğu belli anlaşılınca, ikilinin görüş açısında alımlı bir bayan göründü. Jimin'in kasları çatılırken, Jungkook heyecanla ayağa kalkıp kadına doğru yürüdü.

"Se Na! Hoşgeldin." Jungkook'un konuşmasıyla Jimin ikiliye düz bir ifadeyle bakmaya başlarken Se Na denen kadın gülümseyerek Jungkook'a sarıldı.

"Hoşbuldum, Jungkook. Nasılsın?"

"Seni gördüm daha iyi oldum." Jimin Jungkook'un söylediğiyle abartılı bir göz devirme yaşarken Se Na Jimin'e şaşkınca bakıp konuştu.

"Jungkook, beni bu yakışıklıyla tanıştırmayacak mısın?" Jimin çubuklarını sıkarken Jungkook cevap verdi.

"Ah, şey bu Jimin." Se Na Jungkook'a şaşkınca bakıp Jimin'e doğru yürüdü ve konuştu.

"Selam Jimin, ben Jungkook'un ilk aşkı." Jimin öksürük krizine girdiği an
Midesinin bulanamsıyla hızla olduğu yerden uzaklaşıp yatak odasındaki banyoya girdi.

Evde olmadığım için internetim bitiyor. Yani bu geceden itibaren olamayabilirim:(( birkaç gün burda olamayacağım ama internet yükleyip size bol bol yeni bölümler yükleyeceğim.

Bu arada Se Na'yı sevelim<3

Daughter's Dad&gt;&gt; DD °jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin