2. Bölüm

24.4K 1.7K 990
                                    

"Ah, hızlı ol.. G-gelmek üzereyim." Jungkook daha da hızlanıp sıcak deliğe sert vuruşlar yapmaya başladı. Sıkı delik onu sarmıştı ve Jungkook bu hisle çıldıracağını düşünüyordu.

"Oh-bende geliyorum bebeğim.."  iki beden de zevkin üç noktalarındayken ilk Jimin sonra da Jungkook kendini serbest bıraktılar.

"Sen en iyisiydin.." Jungkook nefes nefese altındaki bedene övgüler yağdırırken delikten çıkıp kendini yan tarafa attı.

"Sarhoşken insanların daha iyi seks yaptığını bilirdim.. Ama bu çok iyiydi bayım.." Jimin derin nefes alıp içindeki sıcaklıkla titremeye devam ederken konuştu. Yaptığı ilk seks olmasına rağmen çok iyi hissetmiş ve rahatlamıştı. 

"İyi geceler güzelim."

"İyi geceler.."

Aklına giren anılarla gözlerini sımsıkı kapattı Jimin. İlk seksiydi ama böyle birşey kesinlikle beklemiyordu. Birkaç sene önce bir dergide erkeklerin de çok az bir olasılıkla hamile kalabildiği yazıyordu fakat Jimin bunun bir saçmalıktan ibaret olduğunu düşünmüştü. Nerden bilebilirdi kendisinin birgün böyle bir duruma düşeceğini?

"Bakın Bay Park, buna şaşırmamanızı ve üzülmemenizi öneririm-"

"Nasıl şaşırmayayım? Tanrım bir erkek olarak hamileyim ve bana şaşırmamam gerektiğini söylüyorsunuz!"

"Bu erkeklerde bir milyonda bir rastlanan birşeydir. Dünyada sizin gibi yüzlerce erkek var. Anne karnında vücudunuz doğurgan olarak gelişmiş. Ama tabii ki de cinsiniz yine de erkek ve sizde karşı cinsi hamile bırakabilirsiniz. Yalnız size bir tavsiyem var.. Bu bebeği hiçbir şekilde düşürmeyin. Çünkü bu tür bebekler manevi olarak ve fiziksel olarak oldukça özel bebeklerdir."

Jimin ağlamaya başlarken ne söylemesi ya da ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Tek yapabildiği şey, durmadan ağlamaktı.

"Bebeğin.. Babasına bu durumu bildirmeniz gerek. Siz ve  bebeğinizle, o dünyaya gelene kadar özel bir şekilde ilgileneceğim."

"Ben.. N-ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Resmen hamileyim.."

"Bay Park, üzülürseniz, bebeğe zarar verebilirsiniz. Kendinizi yıpratmamaya özen gösterin lütfen. Size psikolojik destekte sağlayacağım, lütfen pes etmeyin."

Jimin eğdiği başını yavaşça kaldırdı ve salladı.

"Teşekkür ederim..."

Eve girdiğinde annesinin sorularını es geçip hızla odasına çıktı Jimin. Kapısını kapatıp kazağını çıkardı ve aynanın karşısına geçip kaslı karnına baktı. Nasıl fark etmemişti bilmiyordu fakat Jimin'in belirgin kasları da çizgilerini silmeye başlamıştı. Jimin korkarak titreyen elini karnına getirdi. Gözlerini kapatırken gözyaşlarını akıttı hızla ve elini karnında tutup bebeğini hissetmeye çalıştı.

"Tanrım... Ben ne yapacağım? Bana nasıl bir ders veriyorsun sen böyle?" titrek sesiyle fısıldadı. Daha bebeğin babasını bile tanımıyordu. Sarhoştu ve arkadaşı Taehyung ile, genellikle eşcinsellerin takıldığı bir bara gitmişti.  İlk sıralar oldukça sıkıcı geçse de artık dayanamamış, biraz ağır bir içki istemişti barmenden.

İçkiyi bitirdikten sonra sarhoş olmaya başlamış, beyni bulanmıştı sanki. Sonra yanına bir beden gelmiş ve onu kucağına alıp barın arka taraflarındaki odalardan birine götürmüştü.

Hayatında yaşadığı yaşayacağı en mükemmel seksini tatmıştı. Karşısındaki çocuk sert ve yakışıklıydı, Jimin özellikle bu yüzden yabancı çocukla yatmayı kabul etmişti. Ama onu tanımıyordu. Sadece adı aklındaydı.

Jeon Jungkook, bebeğinin babası Jeon Jungkook'tu.

Daughter's Dad>> DD °jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin