33. Bölüm

11.9K 1K 387
                                    

"Jungkook, hemşireyi çağırır mısın?" Jimin başını bebeğinden çekip onları hayranlıkla izleyen eşine baktığında seslendi.

"Ne oldu bebeğim?"çenesinin altındaki elini çekip yerinden doğrulurken konuştu Jungkook.

"Bir şey sormam gerek." Jimin kızının eline öpücükler kondururken Jungkook hastane odasından çıkıp danışma masasındaki hemşireye seslendi.

Hemşire Jungkook'u gördüğünde ayaklanıp hastane odasına girdi ve ikiliye gülümserken konuştu.

"Ne oldu Bay Jeon?" Jimin gülümseyerek hemşireye bakıp cevap verdi.

"Kızım nasıl beslenecek?" Hemşire bir süre düşünürken hatırladığı şeyle tekrar gülümsedi ve onu merakla izleyen hastasına cevap verdi.

"Bay Kwon kızınız için süt anne gönderecek. Bunu aslında bugün konuşacaktı sizinle ama sanırım ameliyatları fazla. Birazdan gelir ve durumu bizzat kendisinden öğrenirsiniz." Jimin burukça başını salladı ve hemşirenin gidişini izledi. Kızını kendi beslemek istiyordu ama neyle besleyecekti ki? Bir erkek olduğu için doğal olarak göğsü olamazdı. Ama Jimin yine de üzülüyordu bu duruma. Bebeğine kendi sütünden vermek isterdi.

"Jimin, ne düşünüyorsun?" Jungkook eşinin çenesini okşarken sordu. Jimin dudaklarını büzerek cevap verdi.

"Kızımı kendim doyurmak istiyordum ama ben.." Jungkook anlamış gibi başını salladı ve eşinin alnına öpücük kondurdu.

"Bunları düşünme Jimin. Şu an kızımız yanımızda ve biz mutluyuz. Sonunda tamamen aile olduk." yaslandığı alna tekrar öpücük kondurdu. Jimin bir süre gözlerini kapatıp gülümsedi ve eşinin ince dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı.

"Sanırım, haklısın. Mutlu olmam gerek. Sen varsın, kızımız var, bir ailem var." Jungkook burun kemerini kırıştırarak gülümseyip küçük burunla kendi burnunu birbirine sürttü. Jimin'in küçük eli yanağına çıkarken gözlerini huzurla kapattı.

"Çok güzelsin." Jungkook kıkırdadı ve cevap verdi.

"Sen daha güzelsin." Jimin gülümseyerek karşısındaki koca buruna öpücük kondurarak konuştu.

"Hayır, en güzel kızımız." Jungkook bebeklerine bakarak iç geçirdi. Jimin ise eşine hayranca bakıyordu.

"Bu sefer ben mi üstte olsam? Belki sende hamile kalırsın?" Jungkook kıkırdayıp Jimin'e baktığında karşılaştığı ciddi yüz ifadesiyle yutkundu.

"Ciddi değilsin, değil mi?" Jimin başını sallayıp cevap verdi.

"Neden olmasın? Senin de hamile olduğunu görmek istiyorum." Jungkook derin bir nefes alıp düşündü.

"Vücut yapımız aynı değil, bebeğim. Hem öyle bir şey asla olmaz. Altımda olmanın keyfini çıkar."  Jimin daha fazla dayanamayıp kahkaha attığında Jungkook ona şaşkınca bakmaya başladı.

"Bebeğim, sadece şaka yaptım." eşinin koca burnunu iki küçük parmağı arasına alıp iki yana salladı. Jungkook burnunu çekerek konuştu.

"Bir an korktum Jimin." Jimin başını geriye yatırıp güldüğünde Jungkook gülümseyerek eşine baktı.

"Bölmüyorum, değil mi?" tanıdık sesi duyduklarında kapıya bakındı ikili.

"Merhaba, Bay Kwon." Jungkook ayağa kalkarak doktoru selamladı. Bay Kwon gülümseyerek başını salladı ve Jimin'e doğru yürüdü.

"Küçük hanım nasıl bakalım?" Jimin uyuyan kızına bakıp cevap verdi.

"İyi, fakat doyması için bir yol bulmamız gerek.." kısık sesiyle mırıldandı ve elleriyle oynamaya başladı. Bay Kwon dudaklarını birbirine bastırdı ve Jimin'i izledi bir süre.

"Süt anne ayarladım, Jimin. Bugün sizinle birlikte evinize gelecek." Jimin bir süre düşündü. O kadına da güvenebilecek miydi?

"Anladım."

"Taburcu olabilirsiniz. Sizi süt anneyle birazdan tanıştıracağım." Jungkook eşinin omzunu sıkarken başını salladı ve Bay Jeon'a veda etti. Jimin'e baktığında düşünceli olduğunu gördü.

"Bebeğim, ben sana ne dedim az önce?" Jimin dolan gözlerini kırpıştırarak eşine baktı.

"Bilmiyorum. Gidelim artık." burnunu çekti ve ayağa kalktı. Eve giderse biraz daha iyi olabilirdi belki de.

***

Jungkook eşine arkasından sarılırlen karanlık manzarayı izledi. Jimin'in bu konuyu neden bu kadar kafasına taktığını bilmiyordu. Ayrıca onu böyle üzgün görünce o da üzülüyordu. Üşümüş boyuna sıcak dudaklarını bastırdı bir süre.

"Jimin, içeri girelim. Üşüteceksin." Jimin yutkundu ve karnında birleşen bileklere sıkıca tutunup başını arkasındaki bedenin omuzuna yatırdı. Bir süre gözleri kapalı dururken başını yana çevirip karşısındaki boyuna öpücük kondurdu o da. Jungkook derin bir nefes aldı ve Jimin'i kendine döndürüp içeri, yatak odalarına doğru çekiştirdi.

Jimin ağır adımlarla içeri girdi ve yorgun gözlerini eşine doğru çıkardı.

"Duş alalım. Kendine gelirsin hem." Jimin başını yavaşça salladı ve eşinin kendini çekiştirmesine izin verdi. Jungkook sonunda büyük ve geniş banyolarına geldiğinde küvet suyunu ayarladı ve arkasını dönüp asık suratlı eşine doğru yürüdü.

"Ne biçim adamsın sen? Toparlan biraz. Daha bebeğimize ninni okuyacağız." yalancı bir sinirle konuştu. Jimin yüzünü buruştururup ofladı ve çizgili bluzunun eteklerini tutup yukarı doğru çekiştirip başından çıkardı. Jungkook da üzerini çıkardığında sonunda ikili sadece iç çamaşırıyla kalmıştı.

Jungkook Jimin'i belinden tutup kendine çekiştirdi ve dolgun dudaklara kapandı. Jimin stresli olduğu için biraz rahatlamak istiyordu ve bu öpücüğü karşılıksız bırakmayarak ince dudaklara kapandı.

Jungkook eşinin karnına zorluk vermeyecek şekilde belini kendine çekip bedenlerini birleştirdi. Jimin dudaklarını hızla oynatırken elini eşinin ensesindeki saçlara çıkarıp okşadı bir süre. Jungkook uzun süre eşiyle sertçe öpüşürken aklına gelen şeyle geri çekildi.

"Su soğuyacak." Jimin nefeslerini düzenlerken başını salladı ve eşinin, kendini küvete sürüklemesine izin verdi.







Gece geldiği için çok sorry. Ben bölümü beğendim ama umarım sizde beğenirsiniz. Size önemli bir sorum olacak.

Fici 40. Bölümde bitirmeyi düşünüyorum. Siz de ister misiniz? Yoksa 50'ye kadar gideyim mi?

Çünkü fici tadında bırakmak istiyorum.

Daughter's Dad>> DD °jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin