Doğum günü

1.8K 98 6
                                    

Sıla sabah yatağından kalktığında başında bir ağrıyla karşılaşmıştı. Kendini hiç iyi hissetmiyordu, Eceyle konuştukları her şeyi ince ayrıntısına kadar düşünmüştü. Sezin'le kendisinin öyle bir ilişki içinde olması düşüncesi kendisine mantıksız geliyordu. Şu ana kadar onun gibi yakın bir kız arkadaşı olmamıştı. İnsanlara nasıl yaklaşılacağını bilmediği için bazı tavırları sıra dışı olabilirdi ama yine de böyle bir düşüncenin ortaya çıkması kendisini germişti. Sezin gelince ona nasıl bakabileceğini düşündü ve kızardığını hissetti.

Elinde ki kitabı yere bıraktı, kitap okuyarak akşamı getirmişti. Bugün kendisi için çok sakin bir gündü, birden telefonu çaldı ve arayanın babası olduğunu görünce sevindi.

-Efendim, baba.

-Oo kızım. Bugün nasılsın bakalım?

-İyiyim, kitap okuyordum. Tam bıraktım, sen aradın.

-Hımm. Bugün başka bir şey yapmıyor musun? Sıla bu cümleye anlam veremedi.

-Ne demeye çalışıyorsun baba?

-Benim kızım kendi doğum gününü unutuyor, anladım. Karşıdan kahkaha sesleri geldi. Sıla hangi ayda olduklarını hatırladı. O da gülmeye başladı.

-Cidden unutmuşum.

-Benim biricik kızım. Doğum günün kutlu olsun, hediye alamadım ama hesabına para yatırdım. Kendine benim adıma bir şeyler alırsın, artık. Sıla gözlerinin dolduğunu hissetti. Konuşursa ağlayacaktı. O yüzden susmayı tercih etti ve sadece teşekkür etti. Telefonu kapattığında ağlamaya başladı.

Kanepede oturmuş, boş duvarlara bakarken kapının zilini duydu, kapıya doğru hareketlendi. Karşısında Murat'ı görünce mutlu oldu. Yalnız olduğunu hissedince bu adamın kendisini her zaman kurtaracağını biliyordu.

-Hadi hazırlan. Doğum gününü evde geçirecek değilsin ya. Sıla suratını kaplayan gülüşüyle kafasını sallayıp odasına geçti. Dışarı çıktıklarında içini mutluluk kaplamıştı, evde kalmaması gerektiğini biliyordu.

-Ee bana parti mi hazırladın? Murat yan yan bakarak güldü.

-Sadece bizim aramızda bizim ekip. Bizim ekip lafını duyunca durakladı. Murat duraklayan Sıla'ya baktı.

-Ne oldu?

-Sezin geldi mi? Murat kafasını hayır manasında salladı.

-O bugün gelemeyecek, önemli bir işi çıkmış. Tam söylemedi, bende bilmiyorum.

-Önemli bir şey yoktur, değil mi?

-Sanmam. Sen rahat ol. Sıla Sezin'in gelmeyecek oluşu ile ilgili hayal kırıklığı yaşasa da bir yandan da mutluydu. Aklına sokulan o çılgınca fikirden sonra onu görünce nasıl tepki vereceğini bilemiyordu. Aslında niye bu kadar sorguladığını merak ediyordu, bu fikri?

Parti için gittikleri mekanı gören Sıla gülümsedi. Her zaman ki kulübe gitmişlerdi. İçeriye girdiğinde mekan karanlıktı, gözleri Murat'ı aradı ama yanından hemen kaybolmuştu. Birkaç adım attıktan sonra ışıklar açıldı ve karşısında tanıdığı çoğu kişiyi görünce şaşkınlığa uğradı. Aniden yükselen doğum günün kutlu olsun nidalarını duydu. Mutluluğunu gülüşüyle göstermeye çalıştığında herkes karşısında parıldayan kıza, hayranlıkla bakıyordu. Yasemin'i görünce ona doğru yürüdü. İçtenlikle gülümseyip teşekkür etti. Suratında ki kızarıklığı kapatmaya çalıştıkça daha sevimli olduğuna kanaat getirmişti, Yasemin. Murat yanında Ece'yle gelince Sıla'nın gülümseyen suratı birkaç saniyeliğine düştü. Hemen kendini toparladı ve Murat'ın yanına gitti.

Geçmiş Zamanın Hikayesi GirlxGirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin