Vize sınavlarını verdikten sonra Sezin ve Sıla ikilisi bunu kutlamak için plan yaptılar. Akşama hazırlanmak için evlerine gittiler, Sezin eve gidince hazırlanmış bir Yasemin gördü. Ona soran gözlerle baktı. "Bu akşam planın mı var?" Yasemin gözlerine gelen saçını, kulağının arkasına götürdü. Gülümseyip Eceyle buluşacağını söyledi. Sezin'in kafasında soru işaretleri oluşmaya başladı. Yasemin, Sezin'in anlam karmaşası yaşayan suratını görünce kahkaha attı.
-Neyi merak ediyorsun? Sezin gözlerini bir sağ tarafa bir sol tarafa götürdükten sonra ağzını büktü. Yasemin gülerek onu izliyordu. "Sadece Eceyle buluşup buluşmadığı mı merak ediyorsun? Yoksa başka bir nedenden dolayı mı bu tipin?" Sezin kendisini hemen anlayan arkadaşlara sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünüyordu. –Bazen sinir bozucu olsalar da-
-Yoksa kahvaltı da Ece'nin bahsettiği mevzudan mı korkuyorsun? Sezin ani çıkış yaptı.
-Ne korkması canım. Sadece anlamaya çalışıyorum, aranızdakileri. Yasemin asıl dile getirmek istediğini söyledi. "Yoksa kıskanıyor musun, en yakın arkadaşının başkasıyla bu kadar vakit geçirmesine?" Sezin mutsuz bir ifadeye büründü, Yasemin hemen yanına gitti.
-Ciddi ciddi bunları düşünüyor olabilir misin? Korkmanı gerektirecek bir durum yok.
-Bütün o sakladığım şeylerden sonra bile mi? Yasemin bunu hatırlatmasını istemiyordu. Bu ayrı bir konuydu ve evet hala içerliyordu. Kafasını yukarı kaldırdı, bir şeyler söylememek için sustu.
-Evet. Bunları hatırlatmasan olmaz değil mi? Sezin dudaklarını daha da büzdü.
-Emin olmak istiyorum, sadece. Yasemin artık bunaldığını göstermek istese de karşısında hemen alınan biri vardı, bunu gerçekleştirmek zor oluyordu. Sezin'in yanaklarını sıktı, iki taraftan da öptü. Sezin büzülen dudağının kıvrımları yukarıya doğru hareketlenmişti.
-Hem kıskanıyorsam, ne olmuş. Normal yani. Yasemin, Sezin'in yanaklarını tekrardan sıktı. Kafa salladı, onu onayladı. "Kıskanman hoşuma gidiyor, açıkçası." dedi.
-Ayrıca ilişki konusu bambaşka bir şey. Yasemin sol kaşı kaldırdı.
-İlişki konusuna neden bu kadar takıldığınızı merak ediyorum. Yasemin'in telefonu çalmaya başladı. Ayaklandı, ceketini alıp kapıya yöneldi. Sonra bir şey demeyi unuttuğunu anımsadı, geriye döndü. "Hem Eceyle biz akışına bıraktık, her şeyi." Yüzünü tekrar kapıya döndüğünde, Sezin kıkırdamasını duymasın, diye ağzını kapadı. Sezin arkasından şaşkınlıkla bakıyordu.
Yasemin evden çıkınca evde bir başına kalan Sezin, onun dediklerini düşündü. Bir ilişki içindeler miydi, cidden yoksa kendisini mi kandırıyordu? Kendisini kandırmasının kolay olduğunu o da biliyordu. "Cidden bu Ece ve Yasemin olayı nereden çıktı ki?" diye düşündü. Sılayla konuşmalıydı, bu konuyu.
Kanepesine oturdu, Sıla'dan gelecek mesajı bekliyordu. Ayaklarını kaldırıp duruyordu, canı sıkılmıştı. Sıla bu aralar epey geç kalıyordu. Dayanamadı, kendi aradı. Sıla aşağıya inmesini söyledi. Sıla apartmanın dışında bisikletlerle bekliyordu. Sezin gülerek yanına geldi. Bisikletleri görünce bunlar neyin nesidir, diye soru sordu.
-Vizeler iyi geçince kutlayalım, dedim. Hem havaya baksana. Çok güzel değil mi? Sezin çevresine bakındı, her yer aydınlıktı, hava sıcaktı. İçine nefesini çekti, Sıla'ya dönüp kafa salladı. Yanında durduğu bisikletlerden birini aldı. Uzun zamandır, binmiyordu, ilk başta tökezlemişti. Sonra hemen alıştı. Sıla onu bir gizli bir yere götüreceğinden bahsetti. Sezin içinde oluşan heyecanı gizleme gereği duymadı ve sürekli Sıla'yı soru yağmuruna tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş Zamanın Hikayesi GirlxGirl
Teen FictionTamamlandı. Sezin etrafa bakınıyordu. O burada mıydı? Yanındaki kızların konuştuklarını duydu. Yan tarafında oturan çocuk da o tarafa dikkat kesilmişti. Bölümün belki de fakültenin en güzel kızı mekandan içeri girmişti. Gözler üstünden ayrılmıyordu...