Final

2.6K 103 30
                                    

5 yıl sonra

Yataktan kalkamamış olan sevgilisinin yanına uzandı. Kafasını yastığa yasladı ve uyuyan güzeli izlemeye koyuldu. Dudaklarını büzdü ve mutluluğunu anlatabilecek herhangi bir kelimenin olmadığının farkına vardı. Yanaklarına ufak ufak öpücükler kondurmaya başladı. Sevgilisinin hafif kıpırdadığını görünce öpücükleri daha uzun süreli kondurmaya devam etti. Sevgilisi gözlerini açtığında muzip bir şekilde gülümsüyordu. Sevgilisinin yaramazlık yapmayı sevdiğini gayet iyi biliyordu. Ona seslendi.

-Hadi Sezin. Yine kitap okurken uykuya dalmışsın. Ayrıca bugün önemli bir gün. Kalk. Sezin mızmızlanma sırasının kendinde olduğunu biliyordu. Yataktan kalkmamak için çabalıyordu. Oturur vaziyete geçmiş Sıla'yı kolundan tutup kendine doğru çekti. Bu sefer Sezin, Sıla'yı yanaklarından öpmeye başladı. Sıla da boş durmuyor, Sezin'i gıdıklamaya çalışıyordu. "Sabah sabah enerjiksin, bakıyorum da. Hazırlanmaya başlayalım, hadi." Sezin konuşan Sıla'nın daha fazla konuşmasına izin vermeyerek dudağından öptü. Elini Sıla'nın saçının arasında gezindiriyordu. Diğer eli yavaşça aşağıya doğru kayıyordu. Bacaklarını okşamaya başladı, bir hamle yaparak onu altına aldı. Boynunu öpücüklere boğdu. Aşağıya doğru indiğinde Sıla'nın üstünde ki tişörtü çıkartmak için oturur vaziyette durdu. Sıla kıyafetini çıkarmasına izin verdi. Sezin, Sıla'nın şortunu da aşağıya doğru çekti. Karşısında ki vücuda bakakaldı. Göğüsleri eliyle okşamaya başladı, dili karın kısmında gezip duruyordu. Yukarı doğru çıktı, göğüsleri emmeye başladı. Uç kısımları yumuşacıktı, onları ısırdı. Elleri iç çamaşırın olduğu tarafa doğru kaydırdı. Külodun üstünden hafifçe okşamaya başladı. Sıla, hafif iniltilerle duruma katılıyordu. Sezin bu sesleri duyunca daha da heyecanlanmıştı. Tam onu dudağından öpecekken telefon çaldı. Kendinden geçmiş Sıla, anında telefona tepki verdi. Sezin tam da sonuca yaklaşmışken, diye içinden geçiriyordu.

Sıla üstünden Sezin'i attı. Telefonda konuşacağı için odadan çıktı, daha doğrusu Sezin'in ne yapacağını bilemediğinden. Birkaç dakika sonra odaya tekrar girdi. Sezin'i duvara saf saf bakarken buldu. Yanına oturdu, gönlünü almaya çalıştı. "Tamam akşam enerjimiz kalırsa yaptığımız işe devam ederiz." Sezin mutluluğunu gizlemeyerek Sıla'ya döndü. Ona sarıldı.

"Telefonda ki kimdi?" "Yasemin. Hala kalkmadık mı diye kontrol etmek istemiş?" Ayağa kalktılar ve dolabın başına geçtiler. Hazırda duran kıyafetlerini yatağa bıraktılar. Sıla duşa girmek için banyoya geçti.

Evden çıktıklarında Yasemin onları bombardımana tutmuştu. Hep birlikte kuaförde buluşacaklardı. Geç kaldıklarını düşündüğü için telaşlıydı. Sakin olması gerektiğini Sıla defalarca söylemişti. Kuaför de buluştular, Yasemin onlara sıkı sıkı sarıldı. Yurtdışından yeni gelmişti, artık varı yoku işi olmuştu, bir de Ece tabi ki. İyi bir şirkette çalışıyordu.

"Kızlar sanırım buraya geri döneceğim. Şirket burada da açılacak ve burada çalışmamı isteyecekler. Ece'ye söylemeyin. Sürpriz." Kızlar Yasemin'e sarılarak karşılık verdiler.

"Ben acayip heyecanlıyım, kızlar. Niye böyle oldu?" diye söylendi, Yasemin. Sezin gülümseyerek cevapladı. "Eee bizden biri evleniyor, sonuçta." Yasemin gülerek yanıtladı. "4 yıl birliktelikten sonra evlilik."

Sezin kolunu Yasemin'in omzuna koydu. Diğer eliyle yanağını sıktı. "En büyüyenimiz sensin, sanırım." Yasemin'in kaşları çatıldı. "Şimdi bu nereden çıktı?" Sezin kendisini göstererek demek istediğini anlatmaya çalıştı. Yasemin çatılan kaşlarını serbest bırakarak gülmeye başladı. "Hiç sorma. Senin gibi biriyle uğraştım, derdini bilmeden."

Sezin'in suratı düştü, Yasemin düşen suratı görünce hemen konuşmaya başladı. "Bak hala o konuda değilim, sakın yanlış anlama." İki dakika ciddi kalamayan Sezin gülmeye başladı. "Asıl yanlış anlayan kim bakalım?" Yasemin ayağa kalkıp öyle mi der gibi baktı. Kendisini çağıran kuaförün yanına gitti. Sezin arkadan Yasemin'in ciddi olup olmadığını bilmeden bakakaldı.

Geçmiş Zamanın Hikayesi GirlxGirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin